Vinhomes Grand Park Luxury Apartment
Hotel aan een warmwaterbron in Ho Chi Minh-Stad, met een volledig uitgeruste spa, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor Vinhomes Grand Park Luxury Apartment





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 114
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Grand appartement, 1 slaapkamer, balkon, uitzicht op stad laden

Grand appartement, 1 slaapkamer, balkon, uitzicht op stad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een gratis minibar
Smart-tv
Alle foto's voor City appartement, 2 slaapkamers, balkon, uitzicht op stad laden

City appartement, 2 slaapkamers, balkon, uitzicht op stad
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een gratis minibar
Smart-tv
Alle foto's voor Design appartement, 3 slaapkamers, balkon, uitzicht op stad laden

Design appartement, 3 slaapkamers, balkon, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Een gratis minibar
Smart-tv
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Quan 9, Ho Chi Minh City, 70000
Over deze accommodatie
Vinhomes Grand Park Luxury Apartment
Vergelijkbare accommodaties

D1Mension Residences Serviced Apartment
D1Mension Residences Serviced Apartment
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 161 beoordelingen
De prijs is € 292
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. VND 5000000 voor volwassenen en ca. VND 5000000 voor kinderen
- Parkeerkosten: VND 50000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Vinhomes Park Ho Chi Minh City
Vinhomes Grand Park Luxury Apartment Hotel
Vinhomes Grand Park Luxury Apartment Ho Chi Minh City
Vinhomes Grand Park Luxury Apartment Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Vinhomes Grand Park Luxury Apartment
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Byrne
28 okt 2025
Byrne
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lucero
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucero
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yamamoto
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamamoto
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Parker
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parker
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chaiyasit
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaiyasit
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Bernadette
Reisde met familie
15 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Bernadette
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Malverine
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malverine
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sayaka
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Zhang
Zakenreiziger, Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhang
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Iridiane
Zakenreiziger, Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iridiane
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lim
Reisde met een groep, Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lim
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kanako
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanako
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jang
Zakenreiziger, Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jang
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kaurelle
Reisde met een groep, Zakenreiziger
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaurelle
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Li
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Li
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lorine
Reisde met partner
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorine
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shin
Reisde met een groep, Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anzen
Reisde met partner
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anzen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Oristelle
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oristelle
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cheng
Zakenreiziger, Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheng
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Baek
Reisde met een groep, Zakenreiziger
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baek
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sayaka
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kalissa
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kalissa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kwon
Reisde met een groep
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwon
1 nacht verbleven in juni 2025








