Fotogalerie voor Wifi Boutique





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Hyatt Hong Kong
Wan Chai
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 317
inclusief belastingen en toeslagen
24 okt - 25 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Wifi Boutique is gelegen in de wijk Wan Chai in Hong Kong Eiland. De accommodatie heeft een gunstige ligging in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Het natuurschoon van de omgeving kun je bij Victoria Harbour en Kowloon Bay bewonderen, terwijl je voor populaire attracties bij Ocean Park en Hongkong Disneyland® Resort terecht kunt. The Peak Tram en The Hong Kong Observation Wheel zijn ook zeker het bezoeken waard.

Lockhart Road,Causeway Bay, Hong Kong, 366, Hong Kong Island, HKG, 00000
In de buurt
- Wan Chai Road - 3 min. lopen - 0.3 km
- Times Square Shopping Mall - 3 min. lopen - 0.3 km
- Racebaan Happy Valley - 5 min. lopen - 0.5 km
- Central Plaza - 8 min. lopen - 0.7 km
- Congres- en tentoonstellingscentrum - 11 min. lopen - 1.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Mizunara: The Library - 1 min. lopen
- New Bangkok Restaurant - 2 min. lopen
- Barchua House - 1 min. lopen
- Lucciola Restaurant & Bar - 1 min. lopen
- Taifu.R - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Wifi Boutique
Vergelijkbare accommodaties

Burlington Hotel
Burlington Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
16 okt - 17 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 1000.00 per verblijf
- Contante schadeborg: HKD 1000.00
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: HKD 200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Tijdens het maken van een reservering voor verblijf in deze accommodatie dien je je volledige naam in te voeren, zoals vermeld op een door de overheid afgegeven identificatiebewijs met foto.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Boutique Wifi
Wifi Boutique
Wifi Boutique Hong Kong
Wifi Boutique Hotel
Wifi Boutique Hotel Hong Kong
Wifi Hotel
Wifi Boutique Hotel
Wifi Boutique Hong Kong
Wifi Boutique Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Wifi Boutique
7,4
Goed
7,6
Netheid
7,8
Locatie
7,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 okt 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
TETSUYA
25 feb 2025
TETSUYA
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広々◎大きな窓◎立地◎静かな高層階◎
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
SAWAMI
28 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAWAMI
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Nga Kwan
24 feb 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nga Kwan
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kwok
28 sep 2022
Kwok
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Ka kit
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka kit
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
?
23 aug 2022
Negatief: Voorzieningen
?
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Cheng
17 jun 2022
Cheng
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
BENJAMIN
Reisde met een groep
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay experience
BENJAMIN
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Ho Yan
Reisde met een groep
21 nov 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho Yan
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Tsz Wing Sophia
3 jul 2021
Tsz Wing Sophia
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
28 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Sin Man
18 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sin Man
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Ka
7 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
LAP SHUN
9 jul 2020
LAP SHUN
12 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Oarai
Reisde met partner
3 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oarai
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
6/10 – Redelijk
N
Zakenreiziger
16 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
N
19 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Kapo
10 apr 2020
Kapo
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Lok man
Reisde met een groep
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lok man
1 nacht verbleven in februari 2020