Hotel Malligi

3.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Malligi

Restaurant
Behandelingskamers voor koppels, een sauna, een bubbelbad, een stoombad
Sportzwembad
Dineren
2 bars/lounges

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Zwembad
  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Economy kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 37 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Premium tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 35 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
10/ 90 J.N. Road, Hospet, Karnataka, 583201

In de buurt

  • Ugra Narasimha-tempel - 13 min. rijden - 14.1 km
  • Krishna-tempel - 14 min. rijden - 14.4 km
  • Virupaksha-tempel - 16 min. rijden - 15.5 km
  • Elephant Stables - 22 min. rijden - 15.1 km
  • Anjanadri-heuvel - 25 min. rijden - 24.2 km

Lokaal vervoer

  • Hosapete Junction Station - 7 min. rijden
  • Vidyanagar (VDY-Jindal) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Shanbhag International - ‬9 min. lopen
  • ‪Hotel Krishna Palace - ‬10 min. lopen
  • ‪Temptations - ‬1 min. lopen
  • ‪Naivedyam Restaurant - ‬12 min. lopen
  • ‪Ice Land Restaurant - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Malligi

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Virupaksha-tempel
Hotel Malligi bevindt zich in de buurt van Ugra Narasimha-tempel en Koninklijk gebied en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijtbuffet, een nachtclub en een kruidenier/supermarkt. Gun jezelf een massage, een body wrap of Ayurvedische behandelingen bij Senses Spa, de plaatselijke spa. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een terras en winkels ter plaatse.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een computerstation en huwelijksservices
  • Een receptieruimte, gratis kranten en massagebehandelingsruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 175 kamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 21 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 80 km afstand
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
  • 2 bars/lounges
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Blue Mist
  • Hi Tide
  • Temptations
  • Waves

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Buitenzwembad
  • Nachtclub
  • Sauna
  • Spelletjesruimte
  • Stoombad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (450 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Bubbelbad
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Sportmassages
  • Stoombad
  • Thaise massages
  • Wikkeltherapie
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 2 gebouwen
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1972
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 21 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn gesloten op maandag:
  • Buitenzwembad

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 7 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 600.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 500 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 450 (enkele reis), (van 1 tot 8 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: INR 600.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 18 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten. Gasten jonger dan 10 jaar oud worden alleen tot de spa toegelaten onder toezicht van een volwassene

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Malligi
Hotel Malligi Hospet
Malligi
Malligi Hospet
Malligi Hotel
Hotel Malligi Hospet, Karnataka
Malligi Hotel Hospet
Hotel Malligi Hospet
Hotel Malligi Hotel
Hotel Malligi Hospet
Hotel Malligi Hotel Hospet

Veelgestelde vragen

Is Hotel Malligi voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 07.00 uur tot 19.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Malligi?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Malligi van één nacht voor twee volwassenen op 10 aug. 2025 min. € 41,90, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Malligi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Malligi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Malligi?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Malligi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Biedt Hotel Malligi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 500 per voertuig.

Waar ligt Hotel Malligi?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in de historische wijk, binnen 15 km afstand van Ugra Narasimha-tempel, Queen’s Bath en Krishna-tempel. Ook Virupaksha-tempel en Koninklijk gebied liggen binnen 15 km afstand. Hosapete Junction Station ligt op 24 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Malligi

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 60 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel has potential but needs some renewal

Reception is ok, huge menu card but food is mediocre and the wine is expensive. All by all a pleasant hotel.

8/10 – Goed

Steve, Brussels

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Bangkok atmosphere in India

Special design !Value for money is OK. The restaurant makes you feel you're in Thailand, reasonably priced. Instead of expanding the hotel needs encouragement for a bit more maintenance and a lick of fresh paint.

10/10 – Uitstekend

Anup, Ashland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, polite & friendly staff
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Vivek

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful. The property was clean but it looked old and needs a renovation. The stay was good.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Limba reddy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I spoke to front desk person who speaks telugu. I don’t remember the name I am sorry about that. I have booked for my parents and staff has helped quickly and kindly. Rooms are clean. Food is great. Thank you so much my parents had a great stay.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Parthiban

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Worst food
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yoko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は快適でした。 ロビーはちょっと暗い印象でした。
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

NITYANAND

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Mallige . a surprise package in Hospet hampi

We were 3 couples all above 56 years old. When we arrived at the hotel there were 3 large group check-in ..but they handed our room keys to us and said they could complete all formalities after the crowd dispersed. This allowed us to rest and do siteseeing peacefully that day. The hotel had an excellent restaurant and a roof top bar which was great in terms of quality and ambience. The front lobby staff was extremely helpful. Overall the entire staff was great and helpfull. The hotel had a SPA where the masseurs were excellent. The swomming pool was nice but we had no opportunity to use it. Breakfast was nice..good variety and taste..made to order options for eggs and dosas plus coffee, tea etc was excellent. The location of the hotel was very good and it had very large parking space. We had a large minivan but had nor problem parking conveniently. The rooms which we got on the 4th floor were simply great.. 5 star facilities at 3 star rates. Understand that these were new rooms and the other rooms may not be having all these facilities like mood lighting, lcd controls, etc. An additional floor was being builting which was a pain at times due to construction sound..really did not bother us much as ae were siteseeing/ travelling theoughout the day. Check out was also very food. Frankly it was an excellent package of quality rooms, good food with variety, excellent location.. if traveling to Hampi / Vijaynagar a great hotel to stay. Excellent family feeling and ambience service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sridevi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location! Well maintained property. Friendly and courteous staff and delicious food.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Madhuri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elegant property with friendly staff. Breakfast was excellent. Bathroom could have been better. Although it was clean, it is dated.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

GUNYEONG

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Value for money

Value for money - best part is the vanilla bean ice cream. Could have a couple more coat hangers. The place has a certain style
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ponnada

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Attentiveness and courtesy of he staff
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Uday Shankar, Tempe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All okay

6/10 – Redelijk

Ruth Minerva

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was noisy construction work within the hotel that went on until early evening. Debris was not cleared in some areas. The stay was comfortable but the room and bathroom need upgrading. There are 2 restaurants on site, Waves and Blue Mist. The food and service at Blue Mist were very bad. Waves (where daily breakfast was served) was better, but could still improve. Overall, still the hotel is probably the best hotel option on a visit to Hampi.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

MURALI

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best hotels in Hospet
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

srikanth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Ganesh

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay in Hospet

It was overall Good stay in Malligi Hospet. We liked the hotel amenities. Breakfast arrangement was good.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Peter

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Avoid the ecconomy rooms.

Hotel is modern and looks great. Buying an ecconomy room online gets you a very tired room in the old part of the hotel. Ours wasn't particularly clean. Food and bar pretty good. Service adequate.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Erik

Given the fact that the price of our hotel room was definitely budget, our stay was really fine and I recommend the hotel to others. It is not a luxury hotel, but the room was clean and the food was fine. However, they do show photos on their website that do not quite match the room we stayed in
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Cameron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best in Town

We stayed in a room in the old wing, and it was perfectly fine. We enjoyed the hotel restaurants and the pool.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

sunil kumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018