Luchtfoto

Beoordelingen van Hotel Cala Martina

2 out of 5
Hotel Cala Martina
Avda Punta Arabi s/n, Es Canar, Santa Eulalia del Rio, Ibiza

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 167 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Meagan

6 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Cindy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Reception Team op 31 jul 2022
Dear guest, It has been a pleasure to read this excellent review of your recent stay at our hotel, and we appreciate that you took the time to write and share it with us. We like to consider all aspects to create an environment for our guests that fulfils all their wishes to achieve a perfect holiday. Therefore, we welcome both your praise and your helpful critique with gratitude. It is an honour to know that you felt so comfortable with us, and we hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accomodatie was precies hoe we gedacht hadden. Mooi zwembad en erg goed eten!! Wij hebben het prima naar onze zin gehad. Het annimatieteam doet ook erg haar best en er is elke avond vertier. Wij gaan er zeker nog een keer naar terug!!
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van azuLinehotels Customer Service op 26 sep 2019
Dear guest, Thank you so much for this wonderful and motivating review. It is brilliant news for us to know that you have been pleased with your experience. We will gladly congratulate every member of the team on your behalf, especially the entertainment team and we hope, that you will join us again in your next visit to Ibiza. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
unieke locatie, schoon en netjes, ruim opgezet, mooie beplanting
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van azuLinehotels Customer Service op 25 sep 2019
Dear guest, Thank you so much for taking the time out of your day to share your experience. We are very happy to learn that our hotel facilities and surroundings have live up to your expectations and that you have enjoyed the location. We hope that you have taken home wonderful memories and that we will have the pleasure to welcome you again in a near future. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

8/10 – Goed

Adriana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hartelijke ontvangst, bij late aankomst met golfkarretje naar kamer gebracht en restaurant speciaal geopend om nog wat te eten en drinken. Schone kamers, prima buffetten. Zwembadbar aldoor geopend en ook bij strand een bar inclusief. Hele dag ijsjes verkrijgbaar. Wij waren echt positief verrast door de kwaliteit en service van dit 2 sterren hotel. Leek eerder een vakantiepark dan een hotel.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van azuLinehotels Customer Service op 9 jul 2019
Dear Adriana, It has been an absolute pleasure to receive your kind review. Thank you very much for sharing your experience with all travellers and for letting us know that you have been positively surprised with our hotel. We will gladly congratulate the team on your behalf and hope that you will join us again in your next visit to Ibiza. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

8/10 – Goed

Jeannetteh, Bleiswijk, Zuid-Holland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
groot complex met leuke mogelijkheden
Het hotelcomplex is groot en bestaat uit verschillende gebouwen in clubstijl. Het restaurant lijkt een beetje op een grote kantine en is zeer gehorig. Je moet ook hier de weg weten; de kok voor ter plekke bereide vlees en visgerechten staat in een ander gedeelte bij het niet overdekte gedeelte. Het menu lijkt altijd hetzelfde maar is toch iedere keer anders. Jammer genoeg doen de broodroosterapparaten het niet altijd even goed. Ook zouden er meer koffie en theeapparaten bij mogen komen. Nog meer keuze uit gewone volkoren broodsoorten zou prettig zijn. Ook vers bereide omelet heb ik gemist.Wel was er genoeg vers fruit. De desserts waren wat simpel. Ook is het jammer dat er in de kamers geen flessen water [ voor medicatie in te nemen ] beschikbaar zijn want nu moet je of zelf kopen in een supermarkt of moeilijk doen met plastic bekers met water mee te nemen naar de kamer. De animatie is erg op kinderen gericht en onvermoeibaar voor hen en zeer geliefd maar voor de volwassenen doen ze niet veel moeite. Geen danslessen, geen stretching en geen dansmuziek bij de bars. Wel goede ingehuurde flamencoshow. De ene of andere kamer scheelt qua comfort in welk gebouw of gedeelte dat je zit maar problemen worden goed opgelost door de klantenmanager dus niet blijven tobben met iets.
10 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Inge, Hoorn the netherlands

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel
Nice stay and good food. The staff works very hard and they are nice.
7 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Susana - e-commerce department - Azuline Hotels op 14 aug 2017
Dear guest, Many thanks for sharing with us your experience at the hotel and for such a good comments. We are really happy to know the hotel was up to your expectations. We hope to have you again once more in Azuline Hotels. Best Regards

8/10 – Goed

anita, Tilburg

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Leuk park
Nou om te zien mooi park, jammer dat de huisjes geen koelkastje hebben, het is er als je binnen komt snikheet, Het eten vaak koud maar wel om te doen,( je hebt er toch altijd zeurpieten bij)

6/10 – Redelijk

Kel P.

Positief: Netheid
Goede prijs/kwaliteit vooral het eten aanrader
Vrij eenvoudige kamer. Airco moet je apart bij boeken voor € 9,- per dag. Staat nergens. Aangezien wij een auto hadden zijn we maar weinig op het complex geweest. Op woensdag is de oudste hippie markt op het complex. Erg leuk en gezellig. Hadden half pension bijgeboekt en is aanrader. Zowel ontbijt als avond eten was prima.

2/10 – Ontzettend slecht

Alfons, Edam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte indruk van dit hotel
Slechte indruk: de hele periode geen WiFi-connectie mogelijk, 1 dag helemaal geen water gehad. De handdoeken werden met de dag minder, uiteindelijk hingen er alleen nog maar natte handdoeken. Slechte communicatie mogelijk met baliepersoneel, in z'n geheel een slechte indruk.

6/10 – Redelijk

Manon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
matig hotel
het personeel van het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. Echt was het hotel zelf matig. Er waren veel duitsers en de schoonmakers spraken alleen maar spaans. Het was al met al een erg leuke vakantie geweest met mijn vriend ondanks deze minpunten. Maar we zouden hier niet nog een keer naartoe willen.

8/10 – Goed

ano, nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
klein knus voor feestgangers
leuk hotel in mexicaanse-spaanse stijl. leuke indeling. goed gegeten! kamer was aan de kleine kant, geen ventilatie of airco aanwezig wat resulteerde in warme klamme nachten.

4/10 – Matig

Alexandra

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
Staff pouco simpático, limp
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 25 sep 2023
Bom dia Alexandra. Obrigado pelo seu feedback, um pedido de desculpas se achou o pessoal um pouco antipático, tentamos sempre fazer o nosso melhor mas vamos melhorar neste aspeto. Com os melhores cumprimentos.

10/10 – Uitstekend

Raquel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
UNA ESTANCIA GENIAL
Tanto el personal del hotel como las instalaciones, han sido fabulosas. Desde que llegamos, nos atendieron de manera muy amable y se han mostrado disponibles en todo momento.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 13 sep 2023
¡Gracias por tus amables palabras! Nos alegra saber que tu experiencia con el personal del hotel y las instalaciones ha sido fabulosa. Esperamos que disfrutes al máximo de tu estancia y que tengas un tiempo maravilloso. Si necesitas algo más, no dudes en preguntar. ¡Que tengas un gran día!

4/10 – Matig

Arto

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van R. Arribas op 4 okt 2023
Buenos días. Muchas gracias por su valoración. Esperamos poder recibirle pronto. Saludos.

8/10 – Goed

Carmen

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R. Arribas. op 4 okt 2023
Buenos Días Muchas gracias por su valoración. Saludos.

2/10 – Ontzettend slecht

Bekir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R. Arribas op 4 okt 2023
Buenos días Lamentamos no haber cumplido sus expectativas. Esperamos poder recibirle en un futuro. saludos.

2/10 – Ontzettend slecht

Jagadeeshchandra

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worthy for the money at all . It looks like they don’t even change mattress and duvet after cleaning .. we had worst time and no one responded properly.
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 4 sep 2023
Dear guest,We are very sorry for the impression you had of our hotel, as you will understand our intention is always to try to make our guests leave our establishment with a smile on their faces and we are sorry we did not achieve this with you.We will continue to work to improve in all aspects as there is always room for improvement.

8/10 – Goed

GRACIELA

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfaches, saubares Hotel in gute Lage. Das essen könnte besser sein. Kaffe war katastrophal. Ein plus für den Hippie Market.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 28 aug 2023
Guten Morgen Graciela,Vielen Dank, dass Sie sich bei Ihrem Besuch für unser Hotel entschieden haben; wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt bei uns angenehm war und werden weiter daran arbeiten, dass Sie bei Ihrem nächsten Besuch einen noch besseren Eindruck gewinnen.

10/10 – Uitstekend

Nuria

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 28 aug 2023
Buenos días Nuria, muchas gracias por sus 5 estrellas! Esperamos verle pronto por aquí de nuevo. Un saludo.

6/10 – Redelijk

THIERRY

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
DECUS !
UN CENTRE DE VACANCES !
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 4 sep 2023
Moltes gràcies Thierry! Salutacions

2/10 – Ontzettend slecht

Nico

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stanza 50504
Struttura carina, pecca di pulizia. Con una pezza puliscono tutto e questo basta per capire il livello di pulizia. Alla mensa sono scortesi. Gli asciugamani per la piscina devi farteli durare una settimana altrimenti si pagano. In 7 giorni hanno rifatto la stanza solo 3 volte. Di sera quando torni da una passeggiata in centro trovi il Viale buio perché le luci sono spente e devi farti luce con un cellulare o una torcia. Inoltre all’arrivo nessuno ci ha accompagnato in stanza e non è stato facile trovare la nostra. Alla reception invece c’è molta educazione e cortesia.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 23 aug 2023
Buongiorno Nico, ci dispiace sapere che la sua esperienza non è stata all'altezza delle sue aspettative. Apprezziamo i suoi commenti sulla mancanza di pulizia, sull'atteggiamento del personale della caffetteria e sui limiti del servizio di pulizia e asciugamani. Comprendiamo anche la sua frustrazione per l'illuminazione notturna del Viale e la difficoltà di trovare la sua camera.I suoi commenti sulla cortesia alla reception sono apprezzati. Prendiamo in considerazione i vostri commenti per migliorare i nostri servizi e offrire un'esperienza più soddisfacente ai nostri ospiti. Se deciderà di tornare in futuro, ci auguriamo che la sua esperienza sia più piacevole. Apprezziamo il suo feedback e ci rammarichiamo per l'inconveniente che ha subito.

6/10 – Redelijk

Amal

Negatief: Personeel en service
Endroit sympa mais manque d'entretien
Déception...les photos nous ont vendu du rêve et arrivés sur place, rien était pareil. L'état général est vraiment moyen. Ressemble à un camping en dur. La piscine, plus de serviettes propre, eau sale...Le réfectoire car on ne peut pas l'appeler autrement. Nourriture en quantité mais pas de qualité. La chambre était correcte, salle de bain simple. Point positif: climatisation dans la chambre. Se situe dans une rue très fréquentée, pas de parking privatif. Il faut tourner pour trouver une place. Présence du Hippie Market le mercredi et vendredi, plutôt sympa mais bruyant. Ça pourrait être un bel endroit mais manque cruellement d'entretien.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 23 aug 2023
Bonjour Amal, nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous apprécions vos commentaires sur l'état général de l'endroit, la piscine, la qualité de la nourriture et d'autres aspects. Nous prenons en considération vos commentaires sur la nécessité d'améliorer l'entretien et l'expérience générale.Nous espérons que vous pourrez trouver à l'avenir un hébergement qui corresponde mieux à vos préférences. Vos commentaires sont précieux et seront pris en compte dans nos efforts d'amélioration. Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos impressions et nous regrettons les désagréments que vous avez subis pendant votre séjour.

6/10 – Redelijk

Valerie

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van R. Arribas op 4 okt 2023
Buenos días. Gracias por su valoración. Saludos.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Træls at tennisbane og fitness ikke var tilgængelige
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 23 aug 2023
Beklager, vi husker det til næste gang.

4/10 – Matig

Eneritz

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
Calidad precio aceptable, y merece la pena por ubicacion, parking, servicios....pero bastante mediocre. Falta de comunicacion entre los trabajadores, buffet con muy poca variedad... Para alojarte alli y ver la isla aceptable pero no es para pasar demasiado tiempo en el hotel.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 23 aug 2023
Buenos días Eneritz,Agradecemos tu opinión sobre la relación calidad-precio y los servicios ofrecidos en el hotel. Lamentamos que hayas encontrado ciertas áreas mediocres, como la comunicación entre el personal y la variedad en el buffet. Tomamos en cuenta tus comentarios para mejorar y esperamos que, si decides volver, tengas una experiencia más satisfactoria. ¡Gracias por tus observaciones!

6/10 – Redelijk

ALEJANDRA

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kiara op 7 aug 2023
Hola ¡Gracias por tomarte el tiempo en compartir tu opinión! Sentimos no obtener tus cinco puntos. Nos encantaría verte de nuevo por aqui y ofrecer una experiencia de cinco estrellas. Un saludo,Hotel Cala Martina by Llum.

10/10 – Uitstekend

Gianmarco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
La struttura si mostra in un contesto di campeggio senza però tralasciare il contesto di hotel, il servizio manca un punto per essere eccellente consiglierei al hotel di in primis cambio asciugamani che avviene troppo tardivo e poi di mettere degli appositi posacenere al di fuori della camera. Per il resto consiglio per molte qualità in primis il servizio e poi il servizio ristorazione sia a pranzo e a cena e nei momenti pomeridiani personale al quanto preparato e gentile, ho er la pulizia delle camere un bel 5 anche che si sa ci troviamo in un interno di un parco naturale ed è normale trovare ragni ecc non va data colpa hotel , leggendo le recensioni precedenti di altri persone che per carità ogni uno può esprimere ciò che vuole però avvolte va visto il contesto in cuoi ci troviamo prima di giudicare o fare ,però posso dire che ciò che chiedono e ciò che vi viene offerto è al quanto onesto ,e oltre a quelle cose che possono essere diciamo no di negatività ma di consiglio alla struttura faccio i complimenti a chi gestisce tutto ciò perché capisco che non sia facile ma almeno al relax all accoglienza e al mangiare e alla pace stessa del posto vi faccio i miei complimenti spero di tornare al più presto da voi …
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kiara op 1 aug 2023
Gentile ospite, grazie per aver dedicato del tempo a condividere la sua esperienza con noi. Terremo conto dei suoi gentili consigli per migliorare la struttura. La ringraziamo per averci raccomandato, per aver sottolineato le nostre qualità e per la sua comprensione. È stato un piacere averla ospitata e saremo lieti di accoglierla nuovamente.I migliori saluti dal team di Cala Martina by Llum.

6/10 – Redelijk

Eva

Positief: Netheid, personeel en service
Ya es la segunda vez que me alojo en éste hotel. La primera vez en temporada baja estuvo mejor tanto la atencion al cliente como el bufet. En Julio dejan mucho que desear estos dos puntos
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kiara op 1 aug 2023
Estimada Eva, lamentamos no haber cumplido con sus expectativas esta vez. Sería un honor tener otra oportunidad para brindarle una experiencia excepcional.Un saludo del Equipo Cala Martina by Llum.

2/10 – Ontzettend slecht

nicole

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The image given online is absolutely false its dirty and falling apart and just loud and feels like a butlins resort the food is awful and I booked through expedia so I couldn't cancel as soon as I got there I regretted it if you are looking for basic all inclusive no frills perhaps however this is just really misleading advertising and for the price I really regret it and wish I could get my money back and go back to where Iwas befre-outsite is an amazing simple clean quiet hotel and exceeded my expectations this was just a horrible experience and if you bookit I advise do not book the non refundable option as I feel many will regret unless yourexpectations are already quite low- very dissapointing however the staff were really nice- not the kitchen staff
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kiara op 1 aug 2023
Dear guest, we are sorry that your image of our hotel is this and that your stay was not pleasant, we strive to ensure that all our guests have exceptional experiences and we are sorry that we did not achieve this with you. We would love to have another opportunity to earn your trust ....Best regards from Hotel Cala Martina by Llum.

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kiara op 27 jul 2023
Estimado Robert ¡Muchas gracias por su puntuación máxima! Nos enorgullece que haya tenido una experiencia excepcional. Saludos desde Hotel Cala Martina by Llum.

8/10 – Goed

Lauren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at Cala Martina was lovely, for what we paid we didn’t expect 5* and I think that’s what people expect sometimes! Our room was clean, spacious, and had a lovely garden area with 2 sun loungers and a table with chairs, the bed was made everyday apart from when the hippy market was on. The only niggle we had about our room was that the hot water tank was buzzing all night and was pretty annoying but that was our only complaint with the room, it had everything we needed for our stay! We arrived during the day and struggled to find our room as the complex is huge haha! So if you arrive at night it will probably be a struggle to find your room but I’m sure someone would help all the staff were friendly. The pool didn’t open until 10am which we thought was really strange, we’ve never experienced having to wait for the pool to open! Would be better if it opened earlier. There was plenty of sunbeds, beautiful view, the pool was very warm but it’s not the hotels fault, just due to the very hot weather! Food was ok, we weren’t expecting 5*, it was average and did us for our stay but we like to eat out on an evening anyway so just had breakfast and used the pool snack bar. Breakfast was quite repetitive but had ok choice, they didn’t do croissants for our last couple of days so limited you to just cooked breakfast which was a shame, and the milk for cereal was warm so didn’t really want to have cereal! The pool bar was literally just burgers and chips every day, think the
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 24 jul 2023
Hello Lauren! We appreciate your comments about your stay at our hotel. We are glad to hear that overall you enjoyed your stay and that the room met your expectations. We regret the issues you had with the noise from the hot water tank and the opening hours of the pool. We will take your comments into consideration to make improvements in these areas. We also understand your comments about the food and breakfast, and we will work to offer a wider variety and improve the quality of the options. We appreciate your comments and hope you will stay with us again in the future, thank you for choosing our Cala Martina hotel!

8/10 – Goed

Niels

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 24 jul 2023
Buenos días, muchas gracias por sus 5 estrellas! Esperamos verle pronto por aquí de nuevo. Un saludo.

2/10 – Ontzettend slecht

JUAN ANTONIO

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kiara op 27 jul 2023
Estimado Juan, lamentamos no haber cumplido con sus expectativas. Esperamos nos dé otra oportunidad. Saludos desde Hotel Cala Martina by Llum.

4/10 – Matig

Toni

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sono dovuto partire anticipatamente per decesso di mia mamma e non hanno rimborsato niente .. penso che aldilà dei contratti esistano le motivazioni
7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Miguel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fenomenal personal 10 restaurante 10 comodidad nos volveremos a ver a ver si puede ser pronto
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 11 jul 2023
Buenos días Miguel, gracias por tomarse unos minutos para compartir su experiencia sobre nuestro hotel con el resto de los viajeros. Nos alegra leer que disfrutó su estancia con nosotros y que se encontró a gusto en nuestro hotel. Estaremos encantados de volver a recibirle aquí en el Hotel Cala Martina by LlumUn saludo.

6/10 – Redelijk

Esposito

7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kiara op 7 aug 2023
Hola ¡Gracias por tomarte el tiempo en compartir tu opinión! Sentimos no obtener tus cinco puntos. Nos encantaría verte de nuevo por aqui y ofrecer una experiencia de cinco estrellas. Un saludo,Hotel Cala Martina by Llum.

8/10 – Goed

Didier

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Kiara op 27 jul 2023
Estimado huésped, gracias por tomarse el tiempo en valorar nuestro servicio. Un saludo desde Hotel Cala Martina by Llum.

10/10 – Uitstekend

gianpietro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo 👍, struttura e servizi eccellenti, personale professionale e cordiale, ben organizzati con gli orari. Mercoledì e venerdì mercatino hippie all'interno della struttura, ottima idea per fare compere. Sono soddisfatto e lo consiglio, complimenti.
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest experience op 2 jul 2023
Ciao,Siamo orgogliosi di sapere che il tuo soggiorno con noi è stato soddisfacente. Ci sforziamo di fornire un servizio eccezionale e siamo lieti di averlo fatto con te. Speriamo di rivedervi presto all'Hotel Cala Martina by Llum.Saluti

2/10 – Ontzettend slecht

Rebecca

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT BOOK THIS TERRIBLE HOTEL! We unfortunately booked this place for our honeymoon. We arrived to the hotel at night after flying. The hotel had no running water with other customers complaining about having not having water for HOURS. We had to wheel our luggage’s down unclear roads with no lighting to try and even find our room. When we told the front desk that we were going to leave to switch hotels, he immediately apologized offering to tell Expedia that we should be refunded because he couldn’t do it on his end. When we left to go to our new hotel, we got on 3 way with this hotel and Expedia- the front desk lied saying the water works fine and we were lying. Expedia also did not back us up even though we have videos of no running water. We ended up staying at the Grand Pavilion and had an amazing rest of our trip! Never was refunded for this crappy hotel!!!!!!!
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 14 jun 2023
Dear Rebecca,We are very sorry for the impression you had of our hotel, as you will understand our intention is always to try to make our guests leave our establishment with a smile on their faces and we are sorry we did not achieve this with you.We will continue to work to improve in all aspects as there is always room for improvement.We send you a warm greeting from Hotel Cala Martina

10/10 – Uitstekend

Sami

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The facilities are not in good conditions .
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Cala Martina by Llum op 14 jun 2023
Good morning,Thank you very much for your comments. Well note your recommendations and try to put solution as soon as possible.Your feedback helps us improve.Thanks again and hope to have you again with us in order to change your mind about Hotel Cala Martina

6/10 – Redelijk

Britta

3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Shahalom

Reisde met huisdieren
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rude reception,
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Reception Team op 24 okt 2022
Dear Guest;First of all thank you very much for choosing us for your holiday in Ibiza.Our team of professionals works tirelessly for customer satisfaction and we are sorry we did not achieve this during your stay.Our company is using all the resources at its disposal to achieve an unbeatable and complete product.Thank you for your comments which make us better.

8/10 – Goed

Sabrina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Reception Team op 17 okt 2022
Estimado huésped; En primer lugar le agradecemos que nos haya elegido para su estancia en Ibiza. Nos alegra que valore muy positivamente la ubicación donde nos encontramos en un paraje natural protegido. Somos una de las mejores opciones de alojamiento en Ibiza en relacion calidad precio.Nuestra empresa esta utilizando todos los recursos a su disposición para lograr tener un producto turistico sostenible, de calidad y completo.

8/10 – Goed

Susana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Reception Team op 28 sep 2022
Estimado Huésped;En primer lugar muchas gracias por habernos elegido para su vacaciones en Ibiza.Nuestro equipo de profesionales trabaja incansablemente para la satisfacción de cliente y sentimos no haberlo logrado en su estancia.Nuestra empresa esta utilizando todos los recursos a su disposición para lograr tener un producto inmejorable y completo.Gracias por su observaciones que nos hacen mejor.

2/10 – Ontzettend slecht

Simélia

5 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Asia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schifo assoluto
10 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Reception Team op 22 sep 2022
Caro ospite;Innanzitutto grazie per averci scelto per le vostre vacanze a Ibiza.Il nostro team di professionisti lavora instancabilmente per la soddisfazione del cliente e ci dispiace di non averla raggiunta durante il suo soggiorno.La nostra azienda utilizza tutte le risorse a sua disposizione per ottenere un prodotto completo e imbattibile.Grazie per i vostri commenti che ci migliorano.

4/10 – Matig

Maxime

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour non conforme à la réservation…
Le séjour aurait pu beaucoup mieux se passer.. Dés notre arrivé nous avons eu la surprise d’être sous classé dans des chambres qui ne sont pas identifiés sur le site ( je pense se sont des chambres pour le personnel à la base bâtiment a coté de l’acceuil) Les chambres étaient mal odorantes, chasse d’eau cassée, évier bouché et j’en passe. Le personnel et manager n’ont pas su répondre à nos besoins, nous avons attendu plus de 5H pour changer de chambre, chambre qui était prête car juste en face de la premiere. Il a fallu que nous contactions Hotel.com afin qu’il contact l’hotel, nous avons pu alors avoir une chambre qui au final n’était ni plus ni moins la chambre que j’avais réservé. Certains membres du personnel ne sont vraiment pas professionnel!! Je ne recommande pas cet établissement.
10 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Reception Team op 19 sep 2022
Cher invité ;Tout d'abord, merci beaucoup de nous avoir choisis pour vos vacances à Ibiza.Notre équipe de professionnels travaille sans relâche pour la satisfaction de nos clients et nous sommes désolés de ne pas y être parvenus lors de votre séjour.Notre entreprise utilise toutes les ressources à sa disposition pour obtenir un produit complet et imbattable.Merci pour vos commentaires qui nous font progresser.

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Flaminia

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Reception Team op 19 sep 2022
Dear Guest;First of all thank you very much for choosing us for your holiday in Ibiza.Our team of professionals works tirelessly for customer satisfaction and we are sorry for not having achieved this during your stay.Our company is using all the resources at its disposal to achieve an unbeatable and complete product.Thank you for your comments that make us better.