Fotogalerie voor Shiroyama inn





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
23 okt - 24 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese-Style) laden

Traditionele driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, gedeelde badkamer, uitzicht op stad (Japanese-Style) laden

Traditionele Twin kamer, gedeelde badkamer, uitzicht op stad (Japanese-Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15-12 Monzencho, Ikoma, Nara, 630-0266
Over deze accommodatie
Shiroyama inn
Vergelijkbare accommodaties

Ryokan Hakuhou
Ryokan Hakuhou
- Gratis wifi
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Schoonmaakservice
8.0 van 10, Zeer goed, 328 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1000 per persoon
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shiroyama inn Ikoma
Shiroyama Ikoma
Shiroyama inn Ikoma
Shiroyama inn Ryokan
Shiroyama inn Ryokan Ikoma
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Shiroyama inn
9,0
Fantastisch
9,0
Netheid
10
Locatie
9,4
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sergio
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
James
Reisde met familie
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
James
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Felix
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Alexey
Reisde met partner
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexey
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Junya
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junya
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shiroyama stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
crosemayer
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
crosemayer
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kakimoto
17 mrt 2024
Kakimoto
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Kitaoku
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kitaoku
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshihiro
12 feb 2024
Yoshihiro
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ayumu
17 nov 2023
Ayumu
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
YUICHI
Zakenreiziger
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUICHI
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Kyle
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
6 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Chul Hyun
Reisde met familie
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chul Hyun
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Benjamin
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Benjamin
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
nicholas
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nicholas
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ronan
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronan
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Anthony
18 apr 2023
Anthony
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
YUICHI
Reisde met familie
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUICHI
3 nachten verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019