Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Paris Prestige

Hotel Paris Prestige
1397 SOKAK NO.38/40, KAHRAMANLAR/KONAK, Izmir

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 105 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Soheila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
amazing experience. Super friendly staff ,very clean safe area access to public transit .it's near a big park with play ground. Walking distance to subway . Perfect stay for family .
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

gul

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

elenir

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ficamos duas noites, ótimo hotel, funcionários atenciosos, bom café da manhã, limpeza diária, Recomendo
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jean-marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Ali

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

ÖZGÜR

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
otopark çok kısıtlı
oteli özellikle telefonla arayarak "otoparkınız var mı araç ile geleceğim" dedim ve "kendimize ait otoparkımız var, gelebilirsiniz" şeklinde net bir bilgi verdiler. Aradığım başka birçok otel "anlaşmalı otoparklar var yer bulursanız koyarsınız" şeklinde bilgi veriyorlar. Otele vardığımda yönlendirdikleri çok küçük otoparkta bir yer vardı ve aracımı tesdüfen koyabildim. Tesadüfen diyorum çünkü resepsiyondaki görevli buna benzer bir cümle kurdu ve akşam çıkarsanız geldiğinizde park yeri bulamazsınız dedi. Akşam gitmem gereken yere mecburen taksi ile gitmek zorunda kaldım. Özellikle arayıp otopark var mı sorusunu soran bir müşteriyi doğru yönlendirmeleri gerekirdi.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Samuel

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

YILDIRIM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beklentinin kesinlikle üzerinde
Çok iyi...
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Okan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zentrales, sauberes Hotel. Alle Mitarbeiter ssuper freundlich. Wir würden das Hotel wieder buchen.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anelice

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cafe da manha excelente . Estzcionamento facil . Funcionarios solicitos e educados . Acomodacoes confortaveis . Wifi excelente . Limpeza ok
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otopark var denmesine karşın yoktu. Otel biraz mahalle ortamında bulunuyor. Kahvaltı temizlik ve çalışanlar genel olarak iyiydi.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Levent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Said S

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good with Hotel Paris eccept they must issue two keyss to the guest.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Pros: Good location, nice staff, clean, and safe. Cons: Breakfast (way too modest and not many choices. I have been to at least a dozen hotels in several cities in Turkey). The staff could not speak much English. The elevator was too busy sometimes as there is only one. No balcony in the rooms. Overall, a good hotel, but a bit overrated, I'd say.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

ilhami

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

DidarEzgiOzdag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİJ op 5 jun 2023
Bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.Yine bekleriz

4/10 – Matig

Hyun

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Stefania

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Hasan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel konumu iyiydi, temiz konforlu ama oda biraz küçüktü, genel olarak memnun kaldım
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ayhan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Obwohl ich falsches Datum gebucht hatte, kam mir die junge Dame an der Rezeption direkt zu Hilfe . Haben mir ein tolles Zimmer geboten, obwohl alles ausgebucht war. Expedia war wieder einmal eine Katastrophe in Service Leistungen. Keiner möchte helfen. Lg Ayhan Ertem
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİJ op 17 okt 2022
Vielen Dank für Ihren wertvollen Kommentar, Herr Ayhan. Wir hoffen, Sie so bald wie möglich mit Ihrer wunderbaren positiven Energie wiederzusehen.

10/10 – Uitstekend

rosemary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Turkish Delight 1
Although the surrounding area was a bit noisy by day, it was extremely quiet by night Easy to walk down to Sonak Pier and esplanade restaurants or very cheap to get around by taxi. Walking in the nearby park was super. 200 metres to nearest metro Super friendly staff and Management. Nicely furnished room All in all a great stay in Izmir
Came back to this little beauty in the flower pot by the door of the hotel
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİJ op 17 okt 2022
Thank you very much for your valuable comment. We look forward to seeing you again soon.

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien je recommande
Personnels accueillant, propreté de l hôtel
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİJ op 17 okt 2022
Merci beaucoup pour votre précieux commentaire, nous espérons vous revoir bientôt.

10/10 – Uitstekend

Muhammed

2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Mutalip

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Haksız yere bizden ekstra bir para talep ettiler tartıştık ancak başka çarem olmadığından verdim. Oldukça kötü bir otel tercih etmeyin
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİJ op 17 okt 2022
Merhaba Sizden haksız yere ücret alındığı doğru değil.Rezervasyonunuzu 2 kişilik yapıp yanınızda ücrete tabi çocuk ile geldiğiniz için otelimizin çocuk politikası gereği normal prosödür uygulanarak ücret alınmıştır.Ayrıca kalırken siz ve aileniz temizliğimiz ve güler yüzlü hizmetimizden memnuniyetinizi dile getirmenize rağmen burada böyle yazmanız hoş bir durum değil.herşeye rağmen biz sizi ve ailenizi ağırlamaktan mutluluk duyduk ,her misafirimize verdiğimiz özen ve itina ile sizi ağırladık.Kaliteyi yaşamak için Yeniden bekleriz.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business owners
I just disappointed for rooms and bed, i reserved family room, but bed wasn’t comfortable and big enough, Waiters didn’t cared my luggages, i cared, I don’t recommend
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİGE op 19 sep 2022
hello eIf you give your name, it will allow us to know who we are staying and hosting in our hotel. Our guests are extremely satisfied with our beds and are interested enough to ask about the brand. If you had stayed, if you had expressed your complaint at that moment, our hotel would have solved it with a solution-oriented approach.

8/10 – Goed

Marie Pierrette

Positief: Netheid, personeel en service
Great place, clean and comfy. Could do better for the breakfast and propose a buffet.
2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Ahmad

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Disappointed
Acually I wasnt happy and the experience was bad, first the Oto park is little pit far away and in scary place beside the hotel, no one helping to cary the Luggage from oto park to your room, the internet wasnt working in my room and I called the reciption guy many time to fix it and every time he asked me to wait for 5 mnts, the place of hotel is not a nice place, it crowded and no place to stop front of the door just to but your bags, the door directly on street and theres no way to stop, finally the price wasnt that good acually I found a beter hotel with 4 stars in beter place with almost same price
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van hotel paris prestige op 8 sep 2022
Merhaba biz sizi ve ailenizi ağırlamakan çok mutlu olduk.Bu yorumunuz bizi üzdü..Otoparkımız sokağın içinde otel karşısında açık otoparktır.Otelimiz cadde üzeri değil sokak içinde bir oteldir.Vale hizmetimiz bulunmamaktadır.Fiyatımız otelimiz hizmet kalitesi ile uyumludur.Sizleri yeniden ağırlamak isteriz.

6/10 – Redelijk

Elika

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The staff were great though room and furniture were old and unpleasant. They have included breakfast but very minimal
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİGE op 8 sep 2022
Our hotel is a new and three-year-old building. It has French traces in its unique French architecture. We were very happy to welcome you. We are waiting for you again with all our friendly staff with a superior service understanding. Our breakfast is proportional to our price, but will be improved with your feedback.

6/10 – Redelijk

Iskan

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Hayette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne option à Izmir
Bon hôtel Propre Personnel conciliant quand on a voulu changer de chambre à cause de la tv
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van hotel paris prestige op 8 sep 2022
Merci beaucoup, nous aimerions vous accueillir à nouveau.

6/10 – Redelijk

Lamarah

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van hotel paris prestige op 8 sep 2022
Çok teşekkür ederiz.Sizi yeniden ağırlamak isteriz.

8/10 – Goed

Gulfidan

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİJ op 2 aug 2022
Güzel yorumunuz bizi çok mutlu etti.Teşekkür ederiz.Yine bekliyoruz.

10/10 – Uitstekend

Tülay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles bestens, kann ich jedem weiterempfehlen. Sehr freundliches Personal und sehr hygienische Zimmer. Würde diese Unterkunft auf jeden Fall noch einmal buchen.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİGE op 28 jul 2022
Hallo, Frau Tulay, Ihr netter Kommentar hat uns sehr gefreut. Vielen Dank. Wir sind hier, um Ihnen den besten Service zu bieten. Wir würden uns freuen, Sie und Ihre Familie wieder begrüßen zu dürfen. Wir hoffen, Sie wiederzusehen. Auf Wiedersehen.

8/10 – Goed

Abas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİGE op 15 jul 2022
Thank you very much for your nice comment. We will be happy to welcome you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van hotel paris prestige op 13 jul 2022
We will be happy to host you again. Thank you for your nice comment.

10/10 – Uitstekend

Gülsare

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van HOTEL PARİS PRESTİGE op 13 jul 2022
Merhaba sizleri otelmizde yeniden ağırlamaktan mutluluk duyarız Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

4/10 – Matig

Bilal

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
wir hatten von den 19.5- 22.5.22 einen Hotelzimmer in Izmir gebucht. Leider wurde unsere Zimmer am 21.5.22 eingebrochen und unsere Sachen und Gegenstände geklaut. Der Täter kam ca 14 Uhr ins Hotel hat sich wie ein Gast aufgehalten bis 16.11. Und irgendwie geschafft bei uns im Zimmer 201 einzubrechen. Hat das ganze Zimmer verwüstet, Betten eingerissen. Klamotten aus dem Koffer hin und her geschmissen. Die Kinder Klamotten und die von mein Mann hat er alles in unserem Koffer eingepackt und mitgenommen. In der Zeit sind alle Mitarbeiter in der reception die kommen mit dem Dieb in Augenkontakt fragen aber nicht wer der ist. Bewegt sich wie ein Gast im Hotel auf. Wir haben das Zimmer ca 23.30 Uhr so aufgefunden. Sofort die Rezeption informiert und der Hotelbesitzer und Managerin kamen sofort. die Polizei wurde auch alarmiert kamen gegen 01.00 Uhr. Es sind Fotos gemacht. Da wir die Nacht nicht in dem Zimmer schlafen sollten falls es noch andere Untersuchungen gemacht wird von der Polizei. Wurden wir vom Hotel Besitzer in ein anderes Hotel in dem Bezirk gebracht. Was nicht den Standards der Paris Prestige Hotel entsprichte. Jetz genau nach einer Woche stellst sich das Hotel dagegen uns eine Rückerstattung zu geben. Leider sind wir sehr enttäuscht von dem Hotel. Wir haben ein Familiensuite gebucht mit Whirlpool was auch nicht funktniorte. Und meine Kinder auf ein kaputtes Schlafsofa geschlafen haben. Das geld was wir in diesem Hotel bezahlt haben ist einfach pfuiii.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Fo op 3 jul 2022
Sie möchten eine Rückerstattung für das Zimmer, in dem Sie übernachtet haben. Das ist überhaupt nicht ethisch. Wir sind nicht einverstanden mit dem, was Sie sagen. Auch das Zustellbett im Zimmer ist nicht kaputt. Whirlpools in den Zimmern funktionieren auch. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag.

8/10 – Goed

Sahra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel bir otel
Aslında iyi bir otel resepsiyon daki hanım efendi çok tatlı çalışan herkes çok iyi ve saygılı.sadece konumundan emin değilim eğer aracınız yoksa basmane metroya 10-15dk mesafesede.yataklar konforlu ama bizim oda biraz küçüktü
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Heloise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Kemal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Başarılı 👍
Başarılı tavsiye edilir özellikle temizlik çok iyi yataklar çarşaflar yeniydi ve rahattı
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Muhammet

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Nael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Little Hotel in Izmir
very happy with my stay - great value for money. clean, functional, decent size room for a solo traveler. good bed and attentive staff. It's right across from a major park and about a 15-20 minute walk to the bustling corniche.
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Songül

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Yasar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Ahmet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

MUHAMMET MUSA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Astamur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Cavid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rahat biryer
Güzeldij
2 nachten verbleven in maart 2020