Addar Hotel

Hotel met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten in Jeruzalem

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Addar Hotel

Lobby
Exterieur
Exterieur
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Lobby

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 Twijfelaar

Deluxe driepersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
53, Nablus Rd, Jerusalem, 91999

In de buurt

  • Ben Yehuda Street - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Kerk van het Heilige Graf - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Al-Aqsa Moskee - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Machane Yehuda-markt - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Westmuur (Klaagmuur) - 6 min. rijden - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Yekuti'el Adam - 11 min. rijden
  • Station Jerusalem Biblical Zoo - 23 min. rijden
  • Tel Aviv (TLV-Ben Gurion) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Gallery Cafe - ‬8 min. lopen
  • ‪AlMihbash Restaurant - ‬6 min. lopen
  • ‪Cellar Bar at American Colony Hotel - ‬1 min. lopen
  • ‪Kasho Restaurant And Café - ‬9 min. lopen
  • ‪פלאפל מירו - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Addar Hotel

Hotel in de buurt van Westmuur (Klaagmuur)
Als je bij Addar Hotel verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een dakterras en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant Bustan Addar Restaurant serveert ontbijt en je kunt er genieten van uitzicht op de tuin. Naast voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een limousine- of autoservice, parkeerplaatsen (toeslag) en vergaderruimtes
  • Een kluis bij de receptie, hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices, een lift en een rookvrije accommodatie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Addar Hotel zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Massagebaden, bidets en gratis toiletartikelen
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Balkons, aparte zitruimtes en koelkasten

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Duits, Hebreeuws en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Limousine-/autoservice
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Parkeerplekken ter plaatse (USD 25 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.00 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Bustan Addar Restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang op de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op verzoek
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • Picknickplaats
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Bidet
  • Bubbelbad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron op verzoek
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: USD 25 per dag
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Addar
Addar Hotel
Addar Hotel Jerusalem
Addar Jerusalem
Hotel Addar
Addar Hotel Hotel
Addar Hotel Jerusalem
Addar Hotel Hotel Jerusalem

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Addar Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Addar Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 25 per dag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Addar Hotel?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Addar Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Waar ligt Addar Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Jeruzalem, binnen 2 km afstand van Tuingraf en Westmuur (Klaagmuur). Ook Damascuspoort en Ethiopische Kerk liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Addar Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 498 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 498 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 498 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 67 van 498 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 104 van 498 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Egbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
this hotel does need a makeover but the atmosphere is very friendly. it was a pity that the elevator was broken for several days and we had a room on the fourth floor!
7 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Astrid

2 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast was so pitiful, staff was rude,pilow was woeful , i couldn’t sleep because sound of bus , it was horrible hotel 😫😫
8 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location ideal, rooms are big and so is the bathroom, stop tram 1 nearby. Breakfast is an absolute disaster. Staff reception is friendly. In a nutshell, what you pay is what you get.
4 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is located at a 10 minutes walking distance from the old city, which is fine. Any further positive news I cannot give. The hotel is very old, bad maintained and bathroom is room 33 was extremely dirty (we actually think it was never cleaned at all). Breakfast was included in the room but this cannot be called breakfast. Only some toast is offered, but the toaster itself was broken so you needed to hold the handle. I do not expect much normally from a hotel, but I can really say that I would NOT EVER recommend anyone to stay in this hotel. Extremely bad value for money.
3 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hebben niet geslapen in dit smerige hotel dit hotel moet u verwijderen
5 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slechter dan slecht

Hotel voldoet in de verste verte niet aan de beschrijving. Geen AIRCO nergens, en het ontbijt is ver onder de maat !! Ook het personeel neemt geen enkele klacht serieus.
3 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Martijn, Amersfoort

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Alleen de plek is goed. Te weinig kamers,overboekt

Hotel was 6 jaar terug stuk beter. Allemaal vergane glorie nu waarbij de prijs veel te hoog is voor de hostelachtige faciliteiten met een beroerd beschamend ontbijt. 2e ochtend zijn wij ergens anders gaan ontbijten en ik heb ook nog een officiële klacht ingediend.
2 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Ineke, Lelystad

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel op loopafstand oude stad.

Het was een dagelijkse ergernis over dingen die er niet waren.Geen bestek,geen waterlimonade.bij het ontbijt. Wil je een beetje fatsoenlijk eten moet je je eigen spullen meenemen.Soms wachten bij het intbijt tot ze weer een paar kopjes afgewassen hebben.Stoelen ontbreken op balkon en slaapkamer.kookplaatje maar geen pannetje geen bestek of borden. In 11 dagen geen bed verschoond. Gewoon smerig.Alles hangt aan elkaar.Gewoon een gedateerd vervallen hotel.
11 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Mary, Rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

super slecht en goor

niet de kamer gekregen wat wij geboekt hadden terwijl wij wel er voor betaald hebben. kamers werd bijna nooit schoon gemaakt. geen wc papier. beddenlakens werden niet vervangen. en ontbijt was vreselijke. vond echt zonde van mijn geld
9 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op expedia stond dat het een 5 ster hotel was. Maar dat was het niet! Het viel ontzettend tegen. Het was er vies
6 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

kim, hilversum

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Saai hotel in slechte staat

Ligt in het arabische gedeelte van de stad vlakbij de oude stad. Kamers zijn relatief schoon, maar in slechte staat en erg ongezellig. Het ontbijt stelt niets voor.
4 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

catharinus

We have had a nice time Hotel is near the centrum off Jeruzalem and very near the garden Breakfast was not good verry simpel One smallbroad toaster no cheese / sweet or meat Airconditioning was not working and after two night they give us another room
4 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

her65

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Lever wat er op het internet wordt geadverteerd

Lever wat er bijv. op expedia en bookingdotcom wordt gezegd dat het hotel biedt zoals: - gratis kranten - geen enkele krant te zien in de kamer of in de lobby - koffiemachine/water boiler met koffie en thee - geen koffie machine, wel boiler. Om koffie en thee moesten we vragen. Deze werd toen wel prompt geleverd. - bubbelbad en badjassen - premium TV zenders - er was maar een engelse zender dwz. CNN Op het internet staat ook: Elke ochtend wordt een gratis continentaal ontbijt geserveerd. Wat is een continentaal ontbijt? Volgens dit hotel: gesneden witbrood; jam, margarine, koffie en thee en sinaasappel sap (slechtere kwaliteit dan ranja). Ik vind dit een 4 sterren hotel onwaardig. Dit kan zo'n hotel toch echt niet maken. Ik heb in heel wat drie en vier sterren hotels overnacht maar nog nooit zo'n minimaal ontbijt geserveerd gekregen.

8/10 – Goed

charjan, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

redelijk

fijn

4/10 – Matig

Gijs, rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geen aanrader

Het was ronduit slecht. Onze ver wachting was niet hoog, maar het was ronduit slecht. Pesoneel was onvriendelijk, de kamers waren vies( ons bed was niet verschoond) en het ontbijd sloeg nergens op( jam,boter en oud wit brood). Ga hier niet heen.

2/10 – Ontzettend slecht

GEORGE, Amsterdam

Negatief: Personeel en service

Dichtbij het oude centrum het ontbijt waardeloos

Toerist

8/10 – Goed

Frieda, Rumst (België)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Een aangenaam verblijf in Jeruzalem

Heel leuk hotel, vriendelijke medewerkers. Wel gaven ze ons eerst een kleine kamer,(vermoedelijk de kinderkamer van een duplex) wat niet overeenkwam met de beschrijving van de kamer bij boeking. Nadat we gereclameerd hadden, kregen we een ruime kamer. We hebben daar dan ook een aangenaam verblijf in Jeruzalem gehad.

6/10 – Redelijk

HGL, Apeldoorn

Wel aardig hotel

Bij aankomst werd ons gezegd dat het hotel 'overbooked' was, dat we maar naar een ander hotel moesten, en dat we over drie dagen terug konden komen - geen beste start. Na enig aandringen bleek er toch een kamer beschikbaar te zijn. Die was verouderd, veel dingen rammelden of waren kapot, maar het was wel een gezellige kamer-en-suite

10/10 – Uitstekend

Kanji

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Sahnon

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Convenient location!
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

SUBHI

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good and adequate prices
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

SUBHI

Zakenreiziger
So far so good
5 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Theresa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

This hotel needs a complete renovation

Absolutely horrendous smelly room I was staying in. The phone didn't work, the shower head was broken, the toilet needed cleaning, the carpet was full of hair, the couch had holes and cracks, and the furniture was dusty and dirty.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Misiwata

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
We love the property even though it has aged a little. Closer to the light rail station, bus stops and little eateries which are only a few minutes from the hotel. Very clean room which are serviced daily. Air con working great. Naif is an asset to the hotel. Very friendly guy who looked after us so well during our entire stay. Very attentive and switched on. Thank you Addar hotel for looking after us so well in this difficult time. God bless, Misi & Sai (Rm 25).
8 nachten verbleven in oktober 2023