Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen van Hotel Gardenia

3 out of 5
Hotel Gardenia
Via A. Bafile Iv Accesso Al Mare, Lido di Jesolo, Jesolo, VE

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 96 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 120 beoordelingen" "

10/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

T.J.

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Frans, Vught/nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf was aangenaam, je voelde je meteen thuis.
Fijn hotel en vlak bij het strand. Top verzorging, uitstekend ontbijt buffet en diner. Fijne bediening en personeel, topservice, warm en gezellig goede ontvangst bij receptie. Mooie ruime kamer voorzien van alle accommodatie en wensen naar behoefte aanwezig. Goed bed slaapzitkamer met balkon. Hotel ligging ca. 50 mtr. vanaf strand, perfect voor strand/zee genieters.
10 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende service!
Heel aangename ontvangst. Geen moeite teveel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our flights back home were cancelled and all staff were very helpfull to help us get sorted.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van s op 8 nov 2023
Thank you Michael for your positive review! We are glad we could help you. See you soon, best regards!

10/10 – Uitstekend

Fabio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Gianluca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ristrutturato da poco. Stanze pulite ampie e ben arredate. Bagno con doccia bella grande e finestrato. Personale attento e cordiale. Appena arrivati ci è stato offerto un caffè. Vicinissimo al mare e al centro. Top
Reactie van s op 4 okt 2023
Grazie mille Gianluca per le tue parole, siamo orgogliosi e fieri che ti sia piaciuto il nostro hotel ed i servizi. E' importante per noi che le camere, il bagno spazioso e lo staff siano stati all'altezza delle tue aspettative.Speriamo di rivederti presto. Un caro saluto !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toller Urlaub
Könnte nicht besser sein. Super Unterkunft. Sehr freundlich.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van simone bacchin op 31 jul 2023
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für die 10 Punkte, die Sie uns gegeben haben und dafür, dass Sie uns Ihre Zufriedenheit mit ein paar einfachen Worten mitgeteilt haben. Wir freuen uns, Sie als Gast im Hotel Gardenia gehabt zu haben und hoffen, dass Sie uns wieder besuchen werden! Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Francesco, Padova

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo. Bellissimo hotel, personale sempre sorridente e gentile. Camera grande e arredata con gusto, bagno enorme con il plus della finestra. Ci ritorneremo
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van simone bacchin op 5 jun 2023
Caro Francesco, grazie di cuore per il 10 che ci hai assegnato e per averci fatto sapere che tornerai a trovarci! Siamo felici di sapere che il tuo soggiorno è stato piacevole e che hai apprezzato i nostri servizi, ma soprattutto la gentilezza e il sorriso del nostro staff. Un affettuoso saluto, in attesa di accoglierti nuovamente all’Hotel Gardenia!

10/10 – Uitstekend

Ralf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ankommen und wohlfühlen…
Es war wieder wunderbar im Hotel Gardenia. Leider war das Wetter dieses Mal eher suboptimal, aber dafür kann das Hotel ja nichts. Was das Hotel betrifft, wie immer top freundliches Personal, sehr saubere Zimmer und tolles Frühstücksbuffet. So muss Urlaub sein. Wir kommen sicherlich noch oft wieder. Liebe Grüße an das ganze Team.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van simone bacchin op 5 jun 2023
Lieber Ralf, wir danken Dir vielmals für Deine Bewertung, wir freuen uns sehr, dass Dir der Aufenthalt in unserem Hotel gefallen hat, dass Dir die Sauberkeit und Freundlichkeit unseres Personals sowie unser Frühstücksbuffet gefallen hat! Wir können es kaum erwarten, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Bald! Ein herzlicher Gruß vom gesamten Personal

10/10 – Uitstekend

Stefania

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura curata in tutti i dettagli e personale cordiale sempre disponibile. Camera pulita e confortevole con un bellissimo terrazzo vista mare. Ritornerò sicuramente.
Reactie van simone bacchin op 15 mei 2023
Cara Stefania, grazie per aver scelto l'Hotel Gardenia e per averci raccontato cosa hai apprezzato maggiormente durante il tuo soggiorno: sapere che hai apprezzato alcuni dei nostri valori portanti, quali la cordialità e disponibilità del nostro staff, oltre alla cura che mettiamo in ogni dettaglio, ci regala tanta gioia. Un affettuoso saluto nell’attesa di accoglierti nuovamente

10/10 – Uitstekend

Karin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

fabrizio

3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Ibolya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rendkívül nagy a tisztaság, minden nap jönnek takarítani, az ágynemű és törölköző makulátlanul tiszta volt. A szoba tágas, kényelmes. A személyzet udvarias, segítőkész és mindig mosolygós. Mindenkinek csak ajánlani tudom a szállodát ! Mi jövőre is biztosan jövünk !
10 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

igor

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So good Special thanks to Veronica
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Elena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Gardenia op 22 jun 2021
Thanks a lot for your beautiful review! Hope to see you again!

8/10 – Goed

mauro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Gardenia op 22 jun 2021
Gentile Mauro, ci fa molto piacere sapere che tutti i nostri servizi hanno soddisfatto le tue aspettative. Torna presto a trovarci, un saluto!

10/10 – Uitstekend

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Clara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Ralf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolut weiter zu empfehlen...
Wir waren das zweite Mal im Gardenia. Es war wieder ein wunderbarer Aufenthalt dort. Top freundliches Personal, Top saubere, moderne und komfortable Zimmer, mit Kühlschrank, was man Süden zu schätzen weiß. Corona Hygieneregeln wurden sehr gut umgesetzt, so dass man sich sehr sicher fühlte. Tolles Frühstück, wo man sich seine Sachen aussuchen konnte, welche dann vom Personal zusammengestellt und serviert wurde. Hotel kann ich bedenkenlos weiter empfehlen. Wir kommen wieder ins Gardenia, wenn wir wieder in Jesolo sind. Danke an das ganze Team. Good Job....
5 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Valeria, Padova

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
totalmente rinnovata, luminosa, una buona colazione e personale gentilissimo e disponibile.
2 nachten verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sehr freundliches Personal und blitzsauber, Frühstück war auch bestens.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Everyone was amazing we loved everything, the food, the closeness to the beach, room and the people
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Hye

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel and homely feeling
Excellent location for what it was one of our best stay. Everybody we came across was extremely accommodating and looked after us as members of family. The private parking was well managed, we also got a lift to the bus station, which was surely a nice touch. Cleanliness was up to very good standards. Breakfast one of the best we had. All in all a pleasant stay, we will be sure of reccomending the hotel to our friends.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sabrina, Ulm

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das gesamte Personal war unglaublich bemüht. Die Ausstattung war sehr gut. Nur die Mülltonnen werden täglich um 6:30 Uhr geleert.
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

diana

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Terrible attitude
Very well laid out, clean and modern hotel. Could be great, if the staff had less attitude. On check-in, I was told to change rooms for the 2nd night. That's fine, but the next day, I got a call that they need it NOW. I was busy and asked them to move me 1 hour later. They called every 15-20 minutes to chase me up. I can't be expected to drop everything at their beck and call. In the morning, I saw that the breakfast room was all set set up and all food was out when I popped outside. So on the way back, I thought I might as well get breakfast then. Girl storms up, puts her hand in my face and snaps "It's closed!!!", guy behind reception shouts "You must stick to schedule!". So I look at my watch ... I was 3 minutes early. Treated like a criminal for 3 minutes! Tried to get dinnerm girl told me there's no table inside, but I could sit outside. After 35 minutes I still didn't even get a drink, so gave up. Sitting on the balcony with my laptop, I suddenly get a bucket of water thrown at me. Thankfully no lasting damage to my laptop, but this delayed check-out by an hour, as I had to rescue my laptop and shower again. It was still dripping from the balcony above after I cleaned up, so idk if the cleaner just throws the water over the edge? There was no warning. Check-out took 15 minutes without Q. After I handed over money for the tourist tax, staff sniggered to each other, saying "expedia" & rolling their eyes, then served 3 other customers before giving me my change.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nett und zuvorkommend! Super Lage, sehr gut mit Kinder
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Oleg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Гардения спасибо тебе за наш отдых
Отдыхали с семьей с 22 по 30 августа 2019 года. Отель Гардения оставил о себе самые лучшие впечатления. В отель мы приехали на машине. Парковка в отеле бесплатная, оставляли ключи на ресепшне. В отеле очень вежливый и учтивый персонал. Сам отель после ремонта. Инновация во всем. Чистые и новые номера. Полотенца меняют каждый день. С балкончика виден кусочек моря. Брали полный пансион и смогли насладиться итальянской кухней. Основные блюда за время нашего посещения ни разу не повторялись. Спасибо ребятам из ресторана, особенно Джорджи за любезность и внимание. Отдельное спасибо Симону, который помог нам с машиной и заботой о нашем отдыхе. Гардения мы полюбили тебя. Отдых удался на 5.
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel appena rinnovato in buona posizione a Jesolo
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Anis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Jana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Consiglierò questo hotel a tutti gli amici !
Era semplicemente stupendo. Fino al minimo dettaglio, abbiamo trascorso una vacanza meravigliosa! Torneremo garantiti !!! Bravo, hotel Gardenia, bravo hosta!
7 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Alessandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super lækkert sted
Fantastisk sted. Service af meget høj kvalitet. Super morgen buffet.
12 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Paul, Helsingborg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Alexander, München

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel, sehr freundliches Personal - stets bemüht. Das Essen war durchweg Spitze.. Frühstück immer, wir haben auch mal mittags und normal abends gegessen. Wirklich spitzenküche zum günstigen Preis.
5 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Min

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отдыхали с женой в мае 2018года. Мы достаточно придирчивы, но в Гардении нас все порадовало, особенно радушие персонала. Отель недавно отремонтирован, все чисто и уютно. Еда для тройки очень приличная. Завтрак - есть яичница и колбаски, кофе из машины. Ужин - 3-4 блюда в 2 перемены. В общем - рекомендуем всем. Да и соотечественников не было, что улучшило наш отдых.

10/10 – Uitstekend

Denis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exellente prestation...
excellent séjour, un admirable petit déjeuner et vraiment du personnel ainsi que les propriétaires très sympathiques...nous reviendrons...

10/10 – Uitstekend

franz, bayern

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel
Ich würde sofort wieder buchen-es war alles bestens.
3 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bella impressione!
Ho soggiornato con la mia famiglia in questo hotel per 2 notti in pensione completa durante il ponte del primo maggio. Hotel pulito e curato, di recente ristrutturazione, camera spaziosa, ottima ristorazione così come il personale di sala, apprezzabile e molto fornita anche l’area giochi interna, spiaggia a solo 1 minuto a piedi. Consigliato a chi vuole andare sul sicuro evitando le brutte sorprese.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein tolles Hotel, das ich nur weiterempfehlen kann, alles ist auf den neuesten stand und sehr gepflegt. Das Personal ist super freundlich.
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Kym, Barnstaple North Devon. UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Home from Home
A great welcoming hotel close to the beach and all amenities needed. Only a short drive to ferry port to Venice. Would highly recommend this hotel.
7 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Keith, Ayrshire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice family run hotel close to beach & shops
Comfortable clean room and bathroom. Towels changed every day. Standard of cleanliness is excellent. A good varied breakfast buffet is provided with attention to healthy eating and also a variety of pastries and cakes. We enjoyed the evening dinner twice during our week stay and it didn't disappoint. Beautifully prepared.
7 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

LILL HEGE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Mikhail

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
relax e confort
Tutto ottimo
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

patrick, Ireland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly clean and close to beach
One of the most friendly hotels we've stayed in, very clean tidy and welcoming,they supply beach towels and bikes free of charge we stayed b+b breakfast was very good and rooms class cannot but recommend this hotel our only little blip was (our) a/c was unpredictable but worked perfect at evening time nighttime. Our group had two rooms and the second rooms a/c was perfect. The hotel provided airport transfers at a very reasonable charge thumbs up all the way go for it highly recommended
7 nachten verbleven in mei 2017