Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Kanoya





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-chome-2-1 Kotobuki, Kanoya, Kagoshima, 893-0041
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

KOTOBUKI HOTEL
KOTOBUKI HOTEL
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
8.6 van 10, Uitstekend, 96 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Kanoya Hotel
HOTEL R9 The Yard Kanoya Kanoya
HOTEL R9 The Yard Kanoya Hotel Kanoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Kanoya
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Saori
1 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Saori
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
かずひこ
31 mei 2025
かずひこ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mizuho
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mizuho
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiyuki
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
MASAKO
8 apr 2025
MASAKO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KOICHIRO
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOICHIRO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mizuho
Reisde met partner
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mizuho
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
?
15 feb 2025
?
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
RYOUSUKE
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RYOUSUKE
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
エイイチ
3 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
エイイチ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maggie
16 dec 2024
Maggie
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Wai Keung
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Keung
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
しげお
Reisde met partner
4 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しげお
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
satoko
Reisde met familie
28 okt 2024
Positief: Personeel en service
satoko
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Daisuke
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
HIROSHI
Reisde met familie
28 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROSHI
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
NORIKO
Reisde met een groep
25 aug 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
NORIKO
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ようこ
11 aug 2024
Positief: Personeel en service
ようこ
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
ナオ
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナオ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
ミホ
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミホ
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Yu
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
しょうたろう
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しょうたろう
1 nacht verbleven in september 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Onlangs gerenoveerd ruim appartement in luxe Royal Palm Resort
- Hotels in Holwerd
- Onyado Nono Nara Natural Hot Spring
- MGM-hotels in Las Vegas Strip
- NHHotels-hotels in Tilburg
- Hotel Aromar
- Hotel Reymar
- Campings en stacaravans Stellendam
- Agriturismos Griekenland
- Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan
- Hotels in Oude-Tonge
- Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
- Alimounda Mare
- Silvia - Rooftop terrace, sea view, beach apartment, perfect location
Pakketten
Vakantiehuizen