Particuliere eigenaar
Bellscabin Guesthouse
Pension met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Harnile Terrace
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengde slaapzaal, niet-roken (upper bed) laden

Slaapzaal, gemengde slaapzaal, niet-roken (upper bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Slaapkamers
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen voor vrouwen, niet-roken (upper bed) laden

Slaapzaal, alleen voor vrouwen, niet-roken (upper bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Slaapkamers
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (bunk bed) laden

Twin kamer, niet-roken (bunk bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Slaapkamers
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Een laptopwerkplek
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen voor vrouwen, niet-roken (lower bed) laden

Slaapzaal, alleen voor vrouwen, niet-roken (lower bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Slaapkamers
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengde slaapzaal, niet-roken (lower bed) laden

Slaapzaal, gemengde slaapzaal, niet-roken (lower bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Slaapkamers
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2348-12 Nagakura, Karuizawa, Nagano, 389-0111
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Comfort Inn Karuizawa
Comfort Inn Karuizawa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 738 beoordelingen
De prijs is € 103
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 350–750 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, LINE Pay en R Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bellscabin Cafe Guesthouse House Karuizawa
Bellscabin Cafe Guesthouse Karuizawa
Bellscabin Cafe Guesthouse
Karuizawa-Machi Country Inn
Bellscabin Cafe Karuizawa
Bellscabin Cafe
Bellscabin
Bellscabin Cafe Guesthouse
Bellscabin Guesthouse Karuizawa
Bellscabin Guesthouse Guesthouse
Bellscabin Guesthouse Guesthouse Karuizawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bellscabin Guesthouse
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Haruna
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruna
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Matthew
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Etsuro
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etsuro
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met partner
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Edwin Yik Han
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin Yik Han
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
YUKIKO
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIKO
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
kana
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kana
10/10 – Uitstekend
KUMIKO
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUMIKO
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
NORIKO
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
オススメします。
NORIKO
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
なみこ
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
なみこ
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
takako
18 jul 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
takako
4 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Ishihara
Reisde met familie
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ishihara
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Yuri
10 jul 2022
Yuri
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
??
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
?
7 mei 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
しゅう
17 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しゅう
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
ウドウ, 茨城
Reisde met een groep
30 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ウドウ
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Kento
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝ごはんは絶品


Kento
3 nachten verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
Dai
13 aug 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Dai
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Thanyawat
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
เกสเฮ้าส์แนะนำ
Thanyawat
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Annelise
16 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annelise
2 nachten verbleven in januari 2020