Hotel Karuizawa Elegance
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Skiresort Prince Hotel
Fotogalerie voor Hotel Karuizawa Elegance





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,2 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Family Room) laden

Superior kamer, niet-roken (Family Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1314 Kyu-Karuizawa, Kitasaku-gun, Karuizawa, Nagano, 389-0102
Over deze accommodatie
Hotel Karuizawa Elegance
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Rosso Karuizawa
Hotel Rosso Karuizawa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 733 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2000 per persoon
- Toeslag voor babybed: JPY 4500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Karuizawa Elegance
Karuizawa Elegance
Hotel Karuizawa Elegance Hotel
Hotel Karuizawa Elegance Karuizawa
Hotel Karuizawa Elegance Hotel Karuizawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Karuizawa Elegance
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
かおり
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かおり
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fabiola
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabiola
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MIKA
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIKA
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
A
Reisde met een groep
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shoko
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoko
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
真一
30 sep 2025
Positief: Personeel en service
真一
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
risa
11 sep 2025
risa
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yuka
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
きよみ
Reisde met een groep
17 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
きよみ
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mari
9 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Minori
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minori
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MITSUKO
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
MITSUKO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
KEIKO
9 jun 2025
KEIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
osamu
5 jun 2025
osamu
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Hideharu
31 mei 2025
Hideharu
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiaki
Reisde met familie en kleine kinderen
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiaki
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIKO
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jie
19 apr 2025
Jie
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dilan
Zakenreiziger, Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dilan
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hideki
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideki
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
AKANE
Reisde met partner
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKANE
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
4 mrt 2025
??
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met een groep
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ユキコ
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユキコ
1 nacht verbleven in februari 2025








