Kyu Karuizawa Hotel Shinonome
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Karuizawa Prince winkelcentrum
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyu Karuizawa Hotel Shinonome





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1278-16 Karuizawa, Kitasaku-gun, Karuizawa, Nagano, 389-0102
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Rosso Karuizawa
Hotel Rosso Karuizawa
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 686 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 1650 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyu Hotel Shinonome Salon
Kyu Karuizawa Shinonome Salon
Kyu Shinonome Salon
Kyu Karuizawa Shinonome
Kyu Karuizawa Hotel Shinonome Hotel
Kyu Karuizawa Hotel Shinonome Salon
Kyu Karuizawa Hotel Shinonome Karuizawa
Kyu Karuizawa Hotel Shinonome Hotel Karuizawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyu Karuizawa Hotel Shinonome
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
5 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Bruce
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
Bruce
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
SZE WAI
5 nov 2023
SZE WAI
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
知子
5 nov 2023
知子
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
PRASHANT
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
PRASHANT
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
YOSHIKAZU
Reisde met familie
27 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大満足!
YOSHIKAZU
2 nachten verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Noriko
Reisde met familie
22 sep 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Mariko, setagaya
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariko
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
ミエ
3 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミエ
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパの良い軽井沢宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
FURUSAWA
30 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
FURUSAWA
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
TAKERU
Reisde met familie
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKERU
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jul 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Dysan
Reisde met een groep
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dysan
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019