Lobby

Beoordelingen van Meridian Suite Hotel

3.5 out of 5
Meridian Suite Hotel
Sinamangal, Airport, Kathmandu

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 75 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 169 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed voor een nacht vlakbij vliegveld
Prima hotel vlakbij vliegveld. Ruime kamer, goed bed, airco. Schone en grote badkamer met grote glaswand. Lift aanwezig. Ik vertrok vroeg in de ochtend, kreeg een ontbijt mee en gratis transport naar het vliegveld.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

KENNETH

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean and convenient
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Kalakar

Positief: Netheid
6 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

ALAN, SIMPSONVILLE

Reisde met partner
Positief: Netheid
The hotel is a fair hotel, very close to the airport, nice breakfast. The hotel failed to respond to messages in a timely manner. I wish there was hot water.
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Khadka Bahadur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location to explore local amenities, shopping and airport. Absolutely value for money. Excellent car shuttle service to airport to catch flights. Extremely helpful staff. Room service was brilliant. Amazing viewing area from the roof top restaurant. Will visit again.

8/10 – Goed

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great location if you have an early flight, friendly and knowledgeable staff, quite adequate for a stopover or quick chang over
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Anjana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
worst stay
2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Ram, Nepal

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
There was nothing unique about property, it was just ordinary.
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a bad experience
This hotel may have a management problem, and really don’t like their staffs defensive mechanism. They blame the customer first instead of checking it. I ordered airport pick up service for my friend and breakfast take away next morning when I checked in. But they totally forgot! When I called the reception, the receptionist blamed me that I didn’t order it first. I saw the girl help me checked in wrote down details on the paper with my check in details. Although they are nice when you are checking in, and call u to ask whether you need dinner, the thing I met really made me will never choose them again. Btw, I choose this is because compared to hotels near by, they have lift. But the lift actually broken the next morning...
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good basic hotel right outside of the KTM airport. AC, hot water, and breakfast included.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great convenience and Value for Money
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
空港近く
夜23時頃到着便で翌朝国内線での移動のため、1泊のみ滞在しました。空港徒歩圏内ということで予約しましたが、予約後にメールで空港ピックアップを依頼したら快諾。翌朝朝食後に徒歩で空港にむかうつもりでしたが、チェックアウト時にスタッフの方から空港まで送ってくれると。それほど大きなスーツケースではなかったですが、空港手前が坂なので送迎は助かりました、無料でした。 トイレとの仕切りのないシャワースタイルなので、日本人には快適な水回りとは言えませんがお湯も出ましたし、特に不潔だと感じることはありませんでした。朝食も普通です。禁煙と表示されていますが、窓を開けて部屋で喫煙OKと言われました。 空港近くに泊まるという目的であれば、おすすめできると思います。
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geof

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Across the road from airport
Even though the hotel is just across the road from the airport it was so nice to be greeted by their driver who waiting patiently for us to clear immigration. The counter staff were very friendly and extremely helpful.both day and night.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
For the amount of money I paid it was decent Paid same of money to extend stay for 8 hours But that,s life
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

KOSUKE

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
5階の部屋は絶対に避ける方が良い
総合的には宿泊価格も安いことだし、それほど文句は言えない。 チェックインもスムーズだったし、空港からも非常に近い。 しかし一点今後泊まる際に気を付けることは、絶対に503号室に泊まらないこと、である。(もしくは5階の部屋全部を避けること)。 503号室の真横にレストランに至る階段があり、朝食の準備が始まる朝5時ぐらいから大勢の階段を駆け上がるノイズが非常に大きく部屋内に響く。 またレストラン自体は503号室(そして多分502号、501号室)の真上にあり、レストランが開いている時間帯はずっと椅子を引く音、歩き回る音などに悩まされる。 微かに聞こえるというレベルではなく、わざとしているのかと思うほど非常に大きく響く。 他にこのホテルで留意する点は、部屋内に金庫がないこと。またシャワーとトイレを区切る壁が何もないので、シャワーを浴びると、もれなくバスルーム全体が水浸しになること、である。
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No hot water, no change (money) after using mini bar, not friendly staff, no safety, it was horrible!!
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

MARI

Reisde met een groep
convenient hotel to go out
There was a gap with the photos on the homepage, and I was a little confused. There are places around the hotel where you can eat and shop during the day. For the evening meal, there was a restaurant in the hotel, so I used it. The people working at the hotel were kind. There were many taxis in front of the hotel, so it was convenient to use a taxi.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It turned out that it was a national holiday - Dushahra and hardly anyone was there except for the receptionist and he too was in a hurry to leave. There was no food possibilities and much more. The soap etc. were not there. NOT A GOOD EXPERIENCE at all.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Robin

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Masaru, Kuwana, JP

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is located between Tribhuvan International Airport and Pashupatinath, so it was extremely convenient to go sightseeing.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Gustaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel close to the airport!
Very close to the airport! Perfect if you want to stay a night before your flight. The suit was a big, nice room. Clean toilet.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice stay there with a pleasant surface and easy to get it
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Amarnath

Negatief: Personeel en service
Hotel just opposite to Tribhuvan Airport
Not so good an experience. No lift from ground. Need to climb at least 10 steps to reach Reception. Condition of towels supplied was pathetic. Staff ok. Breakfast ok
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sweata Rana op 22 mei 2019
Thank you :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nice comfortable stay. Airport transfer as stated but was hassled for tips before I had even got in the car.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Sweata Rana op 22 mei 2019
Thank you for your nice words, and sorry for the trouble caused by other people in TIA.

6/10 – Redelijk

Hiker

Located in busy street, very noisy whole night, for those looking for quite sleep, be aware.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything could be slightly better!
Some room lights not working. Towels are hard. Looks better in photos. Nice to offer free shuttle to airport twice. Breakfast good (not bad). Ok for one night.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodation was outstanding and all staffs are so helpful and friendly. Excellent
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A place to relax before you fly out.
I stay here before I fly out of Tribhuvan International Airport. This stay I had a suite which was good sized with a nice couch. The wifi is good and the hotwater is great. The cable TV has no Global channels so is of no use to foreigners. Meridian Suite Hotel is connected to the Regal Hotel. The Merdian is a little more upscale than the Regal with the restaurant on the top with good views and a friendly staff. But, the Regal also has nice rooms and better cable. The new exit road from the airport is now completed making for direct access to both hotels across a busy street; so be careful if you choose to walk. The hotels are amazingly close from where you exit the airport.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Steve

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Yuichi

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
便利は便利
空港から一番近いホテル。かなり老朽化している。料金はやや高い。
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was all good. Nice room. It could do with teabags along with the coffee.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Deidra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff
Excellent. The staff are very kind; convenient to the airport.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Mayumi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全体的に良かったけれど空港のお迎えは無料のはずが20ドルのチップを要求されたので、ちょっと困った。
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff Close to airport Clean Very comfortable bed
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Very helpful. Room is fine. Towels are a bit worn but fine to use. Bathroom floor quite slippery. We are happy with our stay.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No Cleanliness!!!
Cleanliness is worse, bathroom flush was not working. Overall room and property were not cleaned. customer service was good.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Overall good service nice hotel and close to air port walking distance.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Staffs were very helpful, but the cleanliness was terrible. Room floor was sticky. Breakfast was awesome.
1 nacht verbleven in februari 2019