Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van The Idle Hotel and Residence

4 out of 5
The Idle Hotel and Residence
58/851 M.13 Phaholyothin Rd. (Outbound), Khlong Luang, Pathum Thani

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 100 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Franciscus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overstay hotel
Prima overstay hotel ontbijt en dinner op de kamers als je dat wilt. Eten prima verzorgd en lekker.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sunita Y. op 7 jan 2019
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

6/10 – Redelijk

JEERASAK

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
ห้องเล็กและไม่มีอาหารเช้า ถ้าเทียบกับราคา
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Amie op 7 mrt 2024
Dear Khun Jeerasak,Thank you for sharing your concerns with us regarding your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced, and please be assured that we have addressed your feedback with the respective departments. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to enhance our service. We are committed to making the necessary improvements to ensure that your next stay exceeds your expectations. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back and provide you with an exceptional experience. Warm regards, The Idle Hotel and Residence Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Amie op 7 mrt 2024
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Idle Hotel and Residence Team

8/10 – Goed

Yutaka

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel construction was not bad, but it is complicating road condition near the hotel.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Micheal

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stayed here before was a nice hotel
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

TOSHIHIRO

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Pasuphat op 8 dec 2023
Dear Mr.TOSHIHIRO,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Yusing

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is good
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Pasuphat op 31 okt 2023
Dear Mr.Yusing,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Gabrey

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loud and dirty. Wouldn’t recommend
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Pasuphat op 1 aug 2023
Dear Mr.Gabrey,Thank you for taking the time to share your concerns experienced during your stay.We would like to apologize for any inconvenience caused, and we have discussed this with the concerned departments.We appreciate the opportunity to improve our service, and we look forward to welcoming you back.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Domenico

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel
Clean room, very friendly staff at the reception and amazing restaurant, I eat lunch and dinner and it was excellent, unfortunately even I had payed for breakfast I did sleep and didn’t eat breakfast, so I don’t know how breakfast is, would definitely use again if I come here.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Pasuphat op 24 jul 2023
Dear Domenico,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

6/10 – Redelijk

hsenglin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Pasuphat op 20 jun 2023
Dear Hseng Lin ,Thank you for taking the time to share your feedback which we can learn from and use to improve.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Pattarasaya

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Pasuphat op 28 apr 2023
เรยน คณ Pattarasaya,ขอขอบพระคณเปนอยางยงสำหรบความพงพอใจและขอเสนอแนะทดเยยมจากทาน ทางโรงแรมรสกยนดอยางมากททานไดรบความสะดวกสบายจากการเขาพกกบเราในครงน และหวงวาจะไดมโอกาสตอนรบทานอกพสพฒน ชยเดชผจดการฝายตอนรบสวนหนา

10/10 – Uitstekend

Ratree

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Pasuphat op 30 mrt 2023
Dear Khun Ratree,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Kyudong

9 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Pasuphat op 6 mrt 2023
Dear Kyudong,Thank you for taking the time to share your feedback which we can learn from and use to improve.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

8/10 – Goed

QUANQAO

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Shuji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
朝食のバインキングが美味しいです。 近くにスタバとバーガーキング、セブンイレブンがあります。 以前はカートがあって、スタバの入口前まで送ってくれるサービスがあったけど、無くなってましたね。 コロナで利用客が減ったからかな? 入り口までちょっと距離があるから、それが不便かな。
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Pasuphat Chaiyadech op 24 okt 2022
Dear Mr.Shuji,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Pasuphat Chaiyadech op 6 okt 2022
Dear Mr.Nicholas,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Gregory, Palo Alto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are excellent here. Room-service was very fast & available till 21:30pm. Bathroom has interesting setting. A little FYI: No conditioner but shampoo & shower gel. The location is a bit tricky to find both on the map & on the road. It tucks in & away from the main road which is good for sleeping. We were told if there’s a big group (tour/event) it will be hard to get a taxi. There were no event or group during our stay but it seemed challenging to get a taxi anyway as the hotel staff help shuttled us out in a 6 passengers golf cart to the main road & flagged down a ride for us. Overall good experience here.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Pasuphat Chaiyadech (Front Office Manager) op 8 sep 2022
Dear Mr.Gregory,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid this one
I'd recommend avoiding this hotel. I have a factory nearby and the staff there recommended it; I have advised them to stop sending people here. The room was dirty (stains on sheets, "residue" in toilet), the wifi didn't work (they sent an IT guy to my room who was there for 20 minutes, who eventually got it working, only to have it fail again 5 minutes later), I couldn't get a taxi to Bangkok and missed a meeting. I tried to walk to Starbucks in the morning and security stopped me at the gate and resisted letting me leave. I just walked past her and she took a bunch of photos of me. Hard pass.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

wannarat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Masaya

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
If It’s Where You Need To Be
The pool at this hotel is exceptional, longer than 25 meters. The girls at the front desk were charming. The breakfast buffet was wholly adequate
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

iggs, UK

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
Reception struggled to communicate with international travellers. Housekeeping failed to provide soap after several requests. Rooms small and basic. Restaurant slow. Breakfast cold and TERRIBLE. Food expensive. Miles from any proper restaurant alternative. Do Not Stay Here.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sunita op 10 jan 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

anand

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Not a pleasant stay the second time around
This was the second time I stayed there but my stay was not so good. First on arrival i was asked to stay in a room with small twin beds when i had reserved one with a king bed. Secondly when i checked in there was a dead cockroach in the bathroom which is not very pleasing. Thirdly no toiletries which is surprising considering even average hotels offer the basic stuff. The front desk hardly speak english so its very difficult to communicate with them even to ask for an iron for my clothes. I wanted to stay there since its very close to where i have work but given a choice i would not want to stay there again unless the service and cleanliness improves.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van sunita y op 2 dec 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

CHIN MIAO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sunita op 11 okt 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

CHIN MIAO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sunita op 11 okt 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sunita Y. op 4 okt 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sunita Y. op 2 sep 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sunita Yoochomsuk op 28 jul 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
中国人が多く、非常にうるさい。 夜中でも平気で大声で廊下で話すのでうるさい。 非常識な人たちが多く宿泊している。 HotelはGood
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sunita Y. op 12 jul 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sunita Y. op 8 jul 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sunita Y.. op 23 jun 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Goed

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No problems with stay but a stop over hotel
It's OK for a stop over but you would not want to stay here very long. It's off a dual carriageway so one way or another it's u turn time. Hotel runs a shuttle bus to the main road, Burger King there and a short walk to a 7-11. Good swimming pool, nice to have separate area to watch TV in the room. Should have been a microwave but was not.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sunita Y. op 2 jun 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

4/10 – Matig

Hideo

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WiFiが使えない。
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Sunita Y. op 27 mei 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Sunita Y. op 29 mei 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
長期滞在
中国人団体客が多い。毎日、観光バス3から6台。朝食200BTHは高い。部屋は清潔で快適。ドンムアン空港からタクシーで40分位、300BTH。幹線道路から離れているので電動車送迎あり。徒歩15分でスーパー、7,8分で7-11や食堂あり。幹線道路入口にスタバ、バーガーキングあり。
10 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sunita Y. op 15 jun 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
冷蔵庫がうるさい。シャワー室の電球が切れていた
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sunita Y. op 3 mei 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
連泊中 清掃員の髪の毛が洗面台に残っていた。それ以外はOK
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Sunita Y. op 3 mei 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
なんとなくきれいだけど、よく見ると汚れやゴミが残っている。 中国人観光客が7-8割なので、掃除は行き届いていなくてOKとしているのかも。 固形石鹸はないので、ボディローションを代用、バスタオルしかないので、引き出しを自分で探すと見つかる。 値段なりの宿泊先です。
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sunita Y. op 3 mei 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Uitstekend

SHUJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The receptionist is very kind.As I talked that Wi - Fi in the room did not connect, they immediately switched the room.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Sunita Y. op 10 mrt 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
部屋内の背t日は一見きれいだが、コーヒーを飲むカップがなかったり、ちょとした皿がない。 カート乗り合い場近くの角部屋は、深夜・早朝のバスの騒音や客の騒ぎ声でとてもうるさい。 WIFIは電波が弱くすぐ切れる。
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Sunita Y. op 8 mrt 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Sunita op 10 feb 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Uitstekend

ChuanMing

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Sunita Y. op 10 feb 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ห้องพักกว้าง บริการดีเยี่ยม ห้องพักสะอาด ให้คำปรึกษาดีมาก
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Sunita Y. op 8 feb 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Uitstekend

Chien-Hsin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間乾淨,附近安靜,很有度假的感覺
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Sunita Y. op 5 jan 2019
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sunita Y. op 21 dec 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Ming-Chung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Nice
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Sunita Y. op 10 dec 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Uitstekend

Hervé

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle résidence
Belle résidence ou beaucoup d,aspects sont positifs avec un bémol toutefois :le restaurant . Service négligé : attente d'un plat presque une heure ,Les jeunes serveuses pensent plus a leur portable qu'au client, la cuisine ne semble pas étre faite sur place et prix excessifs.A éviter mais alentours dépourvus de restaurant.....par contre petit déjeuner parfait.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Sunita Y. op 10 dec 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Sunita Y. op 10 dec 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Sunita Y. op 10 dec 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.