Fotogalerie voor Hotel RELIEF Kokura Station





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 twijfelaar, roken laden

Kamer, 1 twijfelaar, roken
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 twijfelaar, niet-roken laden

Kamer, 1 twijfelaar, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Semi Double Room Smoking laden

Semi Double Room Smoking
Alle foto's voor Semi Double Room Non smoking laden

Semi Double Room Non smoking
Alle foto's voor Double Room-Smoking laden

Double Room-Smoking
Alle foto's voor Double Room-Non-Smoking laden

Double Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room-Non-Smoking laden

Standard Twin Room-Non-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel RELIEF Kokura Station is gelegen in de wijk Kokura in Kitakyushu. De accommodatie heeft een gunstige ligging in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Een aantal culturele hoogtepunten zijn bijvoorbeeld Riverwalk Kitakyushu en Museum voor Geschiedenis van Natuur en de Mens. Wie daarnaast graag de winkelstraten afstruint, kan zich bij Sea Mall Shimonoseki (winkelcentrum) en Vismarkt van Karato uitleven. Heb je zin om een evenement of wedstrijd bij te wonen tijdens je verblijf? Bekijk het programma van Renbaan van Kokura.

3-6-1 Kyo-machi, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0002
In de buurt
- Tanga Market - 4 min. lopen - 0.4 km
- Riverwalk Kitakyushu - 9 min. lopen - 0.8 km
- Kokura-kasteel - 10 min. lopen - 0.9 km
- Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan - 11 min. lopen - 1.0 km
- Renbaan van Kokura - 5 min. rijden - 6.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 若竹 - 1 min. lopen
- トリトン 本店 - 1 min. lopen
- 旬工房くら - 1 min. lopen
- まある - 1 min. lopen
- 肉八 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel RELIEF Kokura Station
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Relief Kokura Annex
Hotel Relief Kokura Annex
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 153 beoordelingen
De prijs is € 42
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 800 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1000 per dag (op 160 meter afstand)
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF station
RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Relief Kokura Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel RELIEF Kokura Station
8,2
Zeer goed
8,0
Netheid
9,2
Locatie
8,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
9 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Naotou
Zakenreiziger
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naotou
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiromi
Reisde met een groep
28 aug 2025
Positief: Personeel en service
Hiromi
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 mei 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MASAYUKI
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切丁寧
MASAYUKI
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kunihiko
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunihiko
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kunihiko
Zakenreiziger, Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunihiko
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Masao
23 feb 2025
Masao
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshikazu
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshikazu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
??
31 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
オキタ
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
オキタ
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
sungsu
5 jan 2025
sungsu
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SeungBeom
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SeungBeom
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ryo
Zakenreiziger
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Chiyako
3 dec 2024
Chiyako
10 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MINJU
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
잘쉬고 갑니다~~~^^
MINJU
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
クニカズ
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
クニカズ
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ふみゆき
Reisde met partner
25 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ふみゆき
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
NOBUO
Zakenreiziger
18 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOBUO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
EIJI, White Rock
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EIJI
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
ツトム
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ツトム
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Shun
Zakenreiziger
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shun
16 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
アキヒデ
Zakenreiziger
2 okt 2024
アキヒデ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SATOMI
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOMI
7 nachten verbleven in september 2024