Hotel RELIEF Kokura Station

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Kitakyushu, op loopafstand van Riverwalk Kitakyushu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel RELIEF Kokura Station

Exterieur
Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Exterieur
Lounge
Receptie

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Tweepersoonskamer, roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 twijfelaar, roken

8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Kamer, 1 twijfelaar, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Semi Double Room Smoking

  • Max. aantal: 2

Semi Double Room Non smoking

  • Max. aantal: 2

Double Room-Smoking

  • Max. aantal: 2

Double Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel RELIEF Kokura Station is gelegen in de wijk Kokura in Kitakyushu. De accommodatie heeft een gunstige ligging in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Een aantal culturele hoogtepunten zijn bijvoorbeeld Riverwalk Kitakyushu en Museum voor Geschiedenis van Natuur en de Mens. Wie daarnaast graag de winkelstraten afstruint, kan zich bij Sea Mall Shimonoseki (winkelcentrum) en Vismarkt van Karato uitleven. Heb je zin om een evenement of wedstrijd bij te wonen tijdens je verblijf? Bekijk het programma van Renbaan van Kokura.
Kaart
3-6-1 Kyo-machi, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0002

In de buurt

  • Tanga Market - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Riverwalk Kitakyushu - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Kokura-kasteel - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Renbaan van Kokura - 5 min. rijden - 6.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Kitakyushu Kokura - 8 min. lopen
  • Station Tanga - 8 min. lopen
  • Kitakyushu (KKJ) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪若竹 - ‬1 min. lopen
  • ‪トリトン 本店 - ‬1 min. lopen
  • ‪旬工房くら - ‬1 min. lopen
  • ‪まある - ‬1 min. lopen
  • ‪肉八 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel RELIEF Kokura Station

Hotel in de buurt van Riverwalk Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station bevindt zich in de buurt van Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan en Kokura-kasteel en biedt extraatjes zoals wasvoorzieningen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een rookvrije accommodatie en koffie/thee in de lobby
  • Een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel RELIEF Kokura Station zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 17 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 1.000 per dag); reserveren verplicht
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 800 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 64 etages
  • Gebouwd in 1996
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv van 17 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je hebt via een privé-ingang toegang tot je accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 800 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1000 per dag (op 160 meter afstand)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF station
RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Relief Kokura Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel Kitakyushu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel RELIEF Kokura Station?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel RELIEF Kokura Station te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel RELIEF Kokura Station?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel RELIEF Kokura Station uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000.

Waar ligt Hotel RELIEF Kokura Station?

Dit hotel ligt in Kokura, binnen 10 minuten lopen van Riverwalk Kitakyushu en Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan. Ook Kokura-kasteel en Renbaan van Kokura liggen binnen 10 km afstand. Station Tanga ligt op 8 minuten lopen en naar Station Kitakyushu Kokura is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel RELIEF Kokura Station

8,2

Zeer goed

8,0

Netheid

9,2

Locatie

8,4

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

7,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 307 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 307 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 307 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 307 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 307 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Daisuke, Nerima

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed and toilet are poor quality. Other things are good
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Naotou

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が良かったです
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hiromi

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
近くに美味しいお店もあり便利。
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
駅に近く、朝食無料で安い
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

MASAYUKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

親切丁寧

親切丁寧に対応して頂きました。 立地条件も駅から徒歩5分以内と近く、飲食店等も近くに充実してました。
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kunihiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かったです。
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kunihiko

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
24時間のドリンクバーと、パンのサービスが良かったです。
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Masao

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshikazu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
おもてなしが良かった
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

オキタ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレウォッシュレットだけ残念でしたが、他は全て優良でした。
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

sungsu

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

SeungBeom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Ryo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
一般的なビジネスホテルではあるが,値段とサービスのバランスが破格。軽食・飲み物はいつでも自由に頂ける。中心地に近い点も良い。
2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Chiyako

10 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

MINJU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

잘쉬고 갑니다~~~^^

역에서 가깝고 깨끗합니다. 직원 분 들도 친절하십니다.(한국어가능) 24시간 이용가능한 빵,음료도 맛있어요. 감사합니다~
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

クニカズ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
新鮮さは無いが、施設はコンパクトで値段もリーズナブル、フロントの対応も的確で安心できた。
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

ふみゆき

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
明け方6:00前に 隣の部屋の改装工事が始まり10分以上の騒音が続いたが、勝手に業者さんが入ることは出来ないので、スタッフが許可をしたのだと思われる。 また、余りにも安いので、今回 興味本位で利用したが、定宿としてるJR九州小倉ステーションホテルと比べ お値段の差以上にサービスに開きがあった。歯ブラシ等の案内やドリンクバーやパンなどもチェックインの時には、案内は一切なく、此方からの確認で初めて分かったが、パンが美味しかったのは、唯一良かったところかな。
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

NOBUO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

EIJI, White Rock

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a lot of fun.
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

ツトム

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Shun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
16 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

アキヒデ

Zakenreiziger
サービスも良く スタッフも とても親切でした
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

SATOMI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2024