Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kokura Recent Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-chome-1-17 Daimon, Kitakyushu, Fukuoka, 803-0811
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nishitetsu Inn Kokura
Nishitetsu Inn Kokura
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 59
5 sep - 6 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1650 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KOKURA RECENT HOTEL Hotel
KOKURA RECENT HOTEL Kitakyushu
KOKURA RECENT HOTEL Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kokura Recent Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ka Shing Jacky
Reisde met een groep
28 mei 2025
Positief: Netheid
Ka Shing Jacky
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2025
朝食が良い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
NOBUAKI
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUAKI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshimi
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshimi
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 nov 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Hideyuki
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideyuki
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
ヒロシ
18 okt 2024
ヒロシ
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
カズヒコ
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カズヒコ
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
MASAHIRO
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
MASAHIRO
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
かずや
17 sep 2024
Positief: Personeel en service
かずや
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
MEGUMI
Reisde met een groep
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MEGUMI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
かおり
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かおり
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
TOMODA
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMODA
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
???
22 aug 2024
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
hiroko
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroko
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
AKIHIRO
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AKIHIRO
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
TOMODA
Zakenreiziger
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMODA
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Yu
21 jul 2024
Yu
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
あきこ
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
あきこ
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
マナミ
17 jul 2024
マナミ
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
やすひろ
16 jul 2024
Positief: Personeel en service
やすひろ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Miyuki
Reisde met een groep
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyuki
1 nacht verbleven in juli 2024