Plaza Hotel Shimonoseki
Hotel met een restaurant, in de buurt van Vismarkt van Karato
Fotogalerie voor Plaza Hotel Shimonoseki





Beoordelingen
7,8 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 79
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-10 Hanano-cho, Shimonoseki, 750-0014
Over deze accommodatie
Plaza Hotel Shimonoseki
Vergelijkbare accommodaties

Dormy Inn Premium Shimonoseki Natural Hot Spring
Dormy Inn Premium Shimonoseki Natural Hot Spring
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is โฌย 66
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2200 per persoon
- Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 600 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Neem vooraf contact op met dit hotel om een extra bed te reserveren voor kinderen jonger dan 5 jaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Plaza Shimonoseki
Plaza Hotel Shimonoseki Hotel
Plaza Hotel Shimonoseki Shimonoseki
Plaza Hotel Shimonoseki Hotel Shimonoseki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Plaza Hotel Shimonoseki
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
24 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 โ Redelijk
KAIYUAN
28 okt 2025
Positief: Personeel en service
KAIYUAN
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Yukio
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukio
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Li-Jen
Zakenreiziger
10 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Li-Jen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Dwight
Zakenreiziger
21 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dwight
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Hiroyoshi
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyoshi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
HIROSHI
5 jun 2025
HIROSHI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
HIROTAKA
30 apr 2025
HIROTAKA
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Yukari
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukari
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
ใทใฅใคใ
16 mrt 2025
ใทใฅใคใ
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 โ Matig
ใซใบใใช
7 mrt 2025
Negatief: Voorzieningen
ใซใบใใช
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Tomoko
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Pen
Zakenreiziger
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pen
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
YURIKO
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YURIKO
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 okt 2024
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 โ Redelijk
Shinichiro
28 okt 2024
Shinichiro
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
ใฏใจใฟ
Reisde met partner
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฏใจใฟ
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
??
18 okt 2024
??
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
kiyomitsu
Reisde met familie
8 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
kiyomitsu
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
ATSUYUKI
Zakenreiziger
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ATSUYUKI
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 โ Redelijk
ใฟใซใใญ
3 okt 2024
Positief: Personeel en service
ใฟใซใใญ
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 โ Redelijk
ใกใป
Reisde met familie en kleine kinderen
26 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ใกใป
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 โ Redelijk
????
24 sep 2024
Positief: Netheid
????
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
????
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in augustus 2024








