RELIEF KOKURA ANNEX Book & Stay
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Kitakyushu
Fotogalerie voor RELIEF KOKURA ANNEX Book & Stay





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard huisje, gedeelde badkamer laden

Standaard huisje, gedeelde badkamer
7,2 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een wasmachine en droger
Een strijkplank/strijkijzer
Printer
Dagelijkse huishoudservice
Laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Superior huisje, gedeelde badkamer laden

Superior huisje, gedeelde badkamer
7,8 van 10
Goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een wasmachine en droger
Een strijkplank/strijkijzer
Printer
Dagelijkse huishoudservice
Laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, gedeelde badkamer laden

Kamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Een wasmachine en droger
Een strijkplank/strijkijzer
Printer
Dagelijkse huishoudservice
Laptopwerkplek
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12-16 Konya Machi, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka Prefecture, 8020081
Over deze accommodatie
RELIEF KOKURA ANNEX Book & Stay
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Relief Kokura Annex
Hotel Relief Kokura Annex
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 168 beoordelingen
De prijs is € 33
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RELIEF KOKURA ANNEX Book Stay
RELIEF KOKURA ANNEX Book & Stay Hotel
RELIEF KOKURA ANNEX Book & Stay Kitakyushu
RELIEF KOKURA ANNEX Book & Stay Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over RELIEF KOKURA ANNEX Book & Stay
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jasmijn
5 mei 2025
Jasmijn
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
信之
22 okt 2025
信之
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
???
11 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
??
28 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
まさなり
21 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
まさなり
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuta
21 sep 2025
Yuta
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
mika
Zakenreiziger
20 sep 2025
mika
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Koki
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
アツシ
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
アツシ
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Takashi
17 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
3 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
nonzo
14 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nonzo
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
憲士
Zakenreiziger
28 aug 2025
憲士
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
ショウゴ
14 aug 2025
ショウゴ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 aug 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hirotaka
Zakenreiziger
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hirotaka
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
シンゴ
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
シンゴ
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
まさし
28 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
まさし
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
t.
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
t.
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
masayoshi
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
masayoshi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HIROYUKI
3 jul 2025
HIROYUKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nobuhito
Zakenreiziger
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuhito
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HYEONGJAE
6 jun 2025
HYEONGJAE
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
An
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
An
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
TETSUHIRO
Zakenreiziger
3 jun 2025
Positief: Netheid
TETSUHIRO
1 nacht verbleven in mei 2025








