Fotogalerie voor RIHGA Royal Hotel Kokura





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 30㎡) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 30㎡)
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (14th-23th Floor, 35㎡) laden

Twin kamer, niet-roken (14th-23th Floor, 35㎡)
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House, Smoking or Non Smoking) laden

Kamer, niet-roken (Run of House, Smoking or Non Smoking)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 35㎡) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 35㎡)
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (15th-20th Floor, 53㎡) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (15th-20th Floor, 53㎡)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (14th-23rd Floor, 30㎡) laden

Twin kamer, niet-roken (14th-23rd Floor, 30㎡)
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (21th-23rd Floor, 30㎡) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (21th-23rd Floor, 30㎡)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Club Twin kamer, niet-roken (26-27th Floor , 30㎡) laden

Club Twin kamer, niet-roken (26-27th Floor , 30㎡)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Club lounge
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 1 person only) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 1 person only)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Club Twin kamer, niet-roken (26-27th Floor, 1 person) laden

Club Twin kamer, niet-roken (26-27th Floor, 1 person)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Club lounge
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House, 1 person only) laden

Kamer, niet-roken (Run of House, 1 person only)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (90min All You Can Drink Highball) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (90min All You Can Drink Highball)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
RIHGA Royal Hotel Kokura ligt bij de zee in de buurt van Kokura en is gelegen bij het congrescentrum. Een aantal culturele hoogtepunten zijn bijvoorbeeld Mangamuseum van Kitakyushu en Riverwalk Kitakyushu. Wie daarnaast graag de winkelstraten afstruint, kan zich bij Tanga Market en The Outlets Kitakyushu uitleven. Ook een bezoek aan Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan en Kokura-kasteel is sterk aanbevolen.

2-14-2 Asano, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0001
In de buurt
- Mangamuseum van Kitakyushu - 3 min. lopen - 0.3 km
- Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan - 4 min. lopen - 0.4 km
- Tanga Market - 11 min. lopen - 1.0 km
- Riverwalk Kitakyushu - 12 min. lopen - 1.0 km
- Kokura-kasteel - 14 min. lopen - 1.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- ぷらっとぴっと かしわうどん4号売店 - 6 min. lopen
- ぷらっとぴっと かしわうどん5号売店 - 7 min. lopen
- 玄海うどん - 8 min. lopen
- サイゼリヤ - 4 min. lopen
- 小倉鉄なべ - 5 min. lopen
Over deze accommodatie
RIHGA Royal Hotel Kokura
Vergelijkbare accommodaties

JR Kyushu Station Hotel Kokura
JR Kyushu Station Hotel Kokura
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.126 beoordelingen
De prijs is € 130
17 okt - 18 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3351 voor volwassenen en ca. JPY 2277 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor lang parkeren: JPY 1500 per nacht
- Toeslag voor babybed: JPY 2530.0 per dag
- Zwembadtoeslag: JPY 3300 per dag
- Spatoeslag: JPY 3300 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 19.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kokura
Kokura Hotel
RIHGA Royal Hotel Kokura
RIHGA Royal Hotel Kokura Kitakyushu
RIHGA Royal Kokura
RIHGA Royal Kokura Kitakyushu
Rihga Royal Kitakyushu
RIHGA Royal Hotel Kokura Hotel
RIHGA Royal Hotel Kokura Kitakyushu
RIHGA Royal Hotel Kokura Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over RIHGA Royal Hotel Kokura
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuk Fai
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Yuk Fai
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YUKI
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kam Wing
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Wing
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Chiaki
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiaki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MAKIKO
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKIKO
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Reisde met familie en kleine kinderen
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
美智子
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
美智子
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
RAIM
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAIM
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Do Sung
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do Sung
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiki
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUMI
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
AYAKO
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYAKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YUKO
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
K
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
K
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Murakami
11 aug 2025
Murakami
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Miho
11 aug 2025
Miho
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
1 aug 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mayumi
31 jul 2025
Positief: Netheid
Mayumi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yuka
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Yuka
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Matsuyama
28 jul 2025
Matsuyama
1 nacht verbleven in juli 2025