Business Ryokan Akashiya Annex
Hotel in Akashi, in de buurt van Kasteel van Akashi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Business Ryokan Akashiya Annex





Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese) laden

Driepersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer, roken, gedeelde badkamer (Japanese) laden

Driepersoonskamer, roken, gedeelde badkamer (Japanese)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-8-7 Matsunouchi, Akashi, Hyogo, 673-0016
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Nishiakashi
Smile Hotel Nishiakashi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
7.2 van 10, Goed, 309 beoordelingen
De prijs is € 54
28 aug - 29 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 660–990 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1100 per dag (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor hoge kinderstoel: JPY 0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 16.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Business Ryokan Akashiya Annex
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Tadao
Zakenreiziger
4 mrt 2025
Tadao
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sayuri
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayuri
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
れいな
Reisde met familie en kleine kinderen
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
れいな
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
やすゆき
22 dec 2024
Positief: Personeel en service
やすゆき
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
RYOTA
21 dec 2024
RYOTA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mitsuru
Zakenreiziger
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ最強
Mitsuru
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Osamu
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Osamu
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
ヨシアキ
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシアキ
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
HItoshi
29 okt 2024
HItoshi
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
けいすけ
Zakenreiziger
24 jul 2024
けいすけ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
SHUJI
22 mei 2024
Positief: Voorzieningen
SHUJI
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
AKIHIKO
19 mei 2024
AKIHIKO
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
??
14 apr 2024
??
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Toshiharu
31 mrt 2024
Toshiharu
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Shugo
17 sep 2023
Shugo
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Takumasa
19 aug 2023
Takumasa
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Tomoya
13 aug 2023
Tomoya
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
むつみ
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
むつみ
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
としふみ
25 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
としふみ
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Konomi
8 apr 2023
Konomi
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
HATSUMI
29 nov 2022
HATSUMI
8/10 – Goed
Yusuke
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
15 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Maruyama
Zakenreiziger
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maruyama
1 nacht verbleven in november 2021