Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
2 sep - 3 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op oceaan laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op oceaan
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Regendouchekop
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Regendouchekop
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Regendouchekop
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Regendouchekop
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

678-1 Ura, Awaji, Hyogo, 656-2305
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 500 per dag (op 200 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield By Marriott Hyogo Awaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura Awaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura Hotel Awaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hironori
Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hironori
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TAKESHI
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKESHI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SAYAKA
5 jul 2025
SAYAKA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yuito
16 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuito
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
chik shing
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chik shing
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
yoshi
Reisde met partner
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lon Lee
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lon Lee
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MASAKAZU
16 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKAZU
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
7 mei 2025
YUKI
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Hiroshi
7 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hiroshi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shunsuke
27 apr 2025
Shunsuke
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
konatsu
20 apr 2025
konatsu
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yukiko
18 apr 2025
Yukiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tadashi
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadashi
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chor Yuen
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chor Yuen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KUNIHIRO
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUNIHIRO
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
sin ping
20 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
sin ping
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Daniel
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
????
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kit Wun
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kit Wun
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hing Lan
Reisde met familie
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hing Lan
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met familie
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKI
1 nacht verbleven in januari 2025