Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Awaji

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken | 1 slaapkamer, donzen dekbedden, een kluis op de kamer
Accommodatievoorzieningen
Exterieur
Accommodatievoorzieningen
Accommodatievoorzieningen

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 126
28 jul - 29 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op oceaan

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan

9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
678-1 Ura, Awaji, Hyogo, 656-2305

In de buurt

  • Museum voor Kattenkunst van Nakahama Minoru in Awaji - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Internationaal Conferentiecentrum Awaji Yumebutai - 5 min. rijden - 3.2 km
  • Nationaal Overheidspark Akashi Kaikyo - 5 min. rijden - 5.8 km
  • Nijigen No Mori-park - 8 min. rijden - 7.1 km
  • Akashi Kaikyo-brug - 11 min. rijden - 12.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Kobe Shioya - 20 min. rijden
  • Kobe (UKB) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪東浦物産館ゆめの浜 - ‬6 min. lopen
  • ‪ゑびす亭本店 - ‬2 min. rijden
  • ‪フローラルアイランド - ‬5 min. lopen
  • ‪TOM'S STUDIO - ‬20 min. lopen
  • ‪お食事処渡舟 - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura

Hotel in de buurt van Nijigen No Mori-park
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura biedt onder meer voorzieningen zoals wasvoorzieningen aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een 24-uurs receptie, een lift en een automaat
  • Koffie/thee in de lobby, een rookvrije accommodatie en een fietsenstalling
Kamervoorzieningen
Alle 87 kamers bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Regendouches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 49 inch met digitale zenders
  • Recycling, mini-koelkasten en waterkokers

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 500 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • Gebouwd in 2023
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Uitgebreid recyclingbeleid

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 49 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Recyclen
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 500 per dag (op 200 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fairfield By Marriott Hyogo Awaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura Awaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura Hotel Awaji

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura van één nacht voor twee volwassenen op 28 jul. 2025 min. € 126,30, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura?

Dit hotel in Awaji bevindt zich op enkele stappen van Museum voor Kattenkunst van Nakahama Minoru in Awaji en op 5 km van Yama-kunstmuseum Kakuya Oishi en flower sazaki. Ook Internationaal Conferentiecentrum Awaji Yumebutai en Prefectural Awajishima Park liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 66 van 98 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 98 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 98 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 98 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 98 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

TAKESHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
感謝です
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Yuito

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

chik shing

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sunrise was beautiful
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

yoshi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋からオ一シャンビューで海辺で日の出が拝め🌅て最高に、海が綺麗で部屋も広くて清潔感があり大満足な旅行に、なりました。 お風呂が部屋に、無くて入りたい方は、明石海峡大橋が露天風呂から見えるロケーションの 松帆の湯♨️を、おすすめします。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Lon Lee

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely, well-maintained hotel located by the beach. The room was somewhat larger than typical budget accommodations in Japan. The welcoming staff ensured our stay was truly memorable.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

MASAKAZU

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Hiroshi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The room was very nice and good ocean view. However, wrong breakfast venue recommendation at the front-desk when checking in. Those recommended were closed on the day or required pre-booking one day prior. The catering service never answered my phone call and responded back over LINE far after 10pm even although they require such a request by 9pm one day prior. Fortunately, another clerk helped me to find a good one but we wasted about two hours in the morning. YOU NEED TO PLAN YOUR BREAKFAST WHEN YOU BOOK THIS HOTEL.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Shunsuke

1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン後部屋にゴミが残っていたりで掃除が終わっていなかったのか、、マリオット系列なのに残念でした。
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

konatsu

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Yukiko

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tadashi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ビ−チ沿いのホテルで、良い。
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Chor Yuen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

KUNIHIRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

sin ping

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

????

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物も室内も綺麗で清潔です。オーシャンビューの部屋からは、正面から登る朝陽が水面に揺らいでとても綺麗でした。再訪したいホテルの一つになりました。
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kit Wun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Hing Lan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and super friendly staff
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

YUKI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

TATSUNARI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で良かったです
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

NGAR YAN GLORIA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Josef

4 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Ka Wing

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
職員很有善,房間很整潔~環境很舒服~
2 nachten verbleven in november 2024