Remington Hotel
Hotel in Akashi
Fotogalerie voor Remington Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 â
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is â¬Â 36
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Was-droogcombinatie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Was-droogcombinatie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-20 Kajiyacho, Akashi, Hyogo, 673-0884
Over deze accommodatie
Remington Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Nishiakashi
Smile Hotel Nishiakashi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
7.2 van 10, Goed, 323 beoordelingen
De prijs is â¬Â 46
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 voor volwassenen en ca. JPY 600 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1000 per nacht (op 50 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, LINE Pay en R Pay.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.Â
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
remingtonhotel
Remington Hotel Hotel
Remington Hotel Akashi
Remington Hotel Hotel Akashi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Remington Hotel
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
8,8
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 â Goed
ãã¡ã
1 nov 2025
ãã¡ã
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
AKIHIRO
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 â Redelijk
Akiko
25 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 â Redelijk
Rikuo
24 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rikuo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
ããã³
Reisde met een groep
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ããã³
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Hiroshi
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 â Redelijk
æ°å
20 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
æ°å
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 â Goed
Akane
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akane
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 â Goed
Kikuyo
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kikuyo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Koji
Zakenreiziger
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
oda
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
è¯ãã£ã
oda
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
ã
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ã
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 â Redelijk
kimi
18 aug 2025
kimi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Keisuke, OKAYAMA-SHI,KITA-KU
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keisuke
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
akiyo
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akiyo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
å¿«é©
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
SHIRO
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIRO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
MASAHIRO
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAHIRO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 â Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 â Goed
???
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
ARISA
Reisde met partner
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ARISA
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 â Goed
ããã
22 jun 2025
ããã
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 â Goed
satoshi
20 jun 2025
satoshi
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 â Goed
Masayuki
Zakenreiziger
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masayuki
1 nacht verbleven in juni 2025








