Gazelle International Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Kokopo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Gazelle International Hotel

Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Receptie
Zitruimte lobby
Premium eenpersoonskamer, uitzicht op baai | Kameruitzicht
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Gratis luchthavenshuttle
  • Roomservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Premium eenpersoonskamer, uitzicht op baai

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de baai
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe eenpersoonskamer (Plantation View)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Premium eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Makau Esplanade, Kokopo

In de buurt

  • Golfclub van Raloem - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Oorlogsmuseum - 11 min. lopen - 1.0 km
  • East New Britain Historical & Cultural Centre - 1 min. rijden - 0.8 km
  • Market van Kokopo - 1 min. rijden - 1.5 km
  • New Guinea Club & Rabaul Museum - 34 min. rijden - 35.2 km

Lokaal vervoer

  • Rabaul (RAB) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bayside Bistro - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Gazelle International Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij Gazelle International Hotel van faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven en een nachtclub. Het plaatselijke restaurant met Aziatische gerechten, Emmas, serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de zee. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een koffiebar/café en een tuin en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een snelle uitcheckservice, oppasservices (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Een bankethal, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 52 kamers bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Balkons, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Chinos
  • Emmas

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Nachtclub
  • Spelletjesruimte

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (210 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2010
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Avondroomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gazelle International Hotel
Gazelle International Hotel Kokopo
Gazelle International Kokopo
Gazelle International Hotel Papua New Guinea/New Britain Island
Gazelle International
Gazelle Hotel Kokopo
Gazelle International Hotel Hotel
Gazelle International Hotel Kokopo
Gazelle International Hotel Hotel Kokopo

Veelgestelde vragen

Is Gazelle International Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Gazelle International Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Gazelle International Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Gazelle International Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Gazelle International Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt Gazelle International Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Gazelle International Hotel?

Dit hotel in Kokopo ligt binnen 15 minuten lopen van Golfclub van Raloem, East New Britain Historical & Cultural Centre en Oorlogsmuseum. Market van Kokopo ligt op 1,2 km.

Beoordelingen over Gazelle International Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 29 beoordelingen

8,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tambelina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Airport
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Paolina

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Donna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Rigoberto zanoni

1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rigoberto zanoni

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

GREGORY

Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Rigoberto zanoni

2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Rigoberto zanoni

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Rigoberto zanoni

1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

FMR, Braunschweig

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A safe place, friendly staff and perfect transfers
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very friendly and it is located ideally in a central place but very quiet. Services were excellent so close to the Kokopo show ground so really enjoyed the stay with my family Highly recommend families and friends to come enjoy yor vacations here.
3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not like much . Property is cheaply constructed many things did not work or were broken. Staff themselves were nice but had no idea what service was all about just poorly trained .
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I love the fact that the hotel sits on such an historic site, and provides such easy access to the Ralum Club and beautiful golf course.
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

PHILIP

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel

Great hotel in an amazing location. Travelled with friends for a golf trip and the location was perfect.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
エアコンの効きが悪い。 ティッシュ、ドライヤー、水ペットボトル が常備されていませんでした。
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Simla

Since it was one night, great location, great ambience and nice and clean rooms
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

値段は高いが質は確か

ラバウルは全体的にホテルが高めであるが、質は問題ない。市内の中心から近い距離にあり、戦争博物館まで歩いて行ける距離である。室内は冷房が完備されているため、暑い気候だが、問題ない。
2 nachten verbleven in februari 2017

8/10 – Goed

AR, NZ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was in Rabaul for just the single night and was very comfortable at this hotel. Free airport transfer was a plus.

6/10 – Redelijk

CHEK

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No blanket provided n air-con blows direct onto the bed. Found out blanket has to be requested for! Sound insulation very poor. I got a room near/on-top of nite club. Tthe noise of music n people went on till 2am. Bad for my early morn flt

8/10 – Goed

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Place, but No Elevator

Lovely hotel and restaurant, but lack of elevator and room on top floor was challenging. Absolutely not for old, slow or handicapped.

6/10 – Redelijk

John, New Zealand

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Comfortable Hotel

This is a comfortable Hotel that with good facilities, however a number of little things need attention, the air conditioning unit was noisy and the control somewhat erratic which resulted in a room change, the plug in the bathroom sink of both rooms was broken. The restaurant provided a good selection of meals ranging from pizzas to steaks. The complementary breakfast vouchers on arrival were appreciated and the breakfast was good. The staff were very helpful and friendly although they struggled in the restaurant when it was busy.

10/10 – Uitstekend

Melissa, Beenleigh, Queensland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gazelle International is the only place to stay

My recent stay in Kokopo, PNG was made even more special thanks to the people at the Gazelle International. The friendly greeting started at the airport and they never failed to impress. Every member of staff was helpful, friendly and could not be any more obliging to all our needs. The facilities are fantastic, the food is sensational thanks to the Head Chef and his team of fabulous wait staff who were there to answer all our questions and helped with all our dining needs. The cleaning staff were amazing and went above and beyond any other place I have stayed. The front desk was always courteous and helped us with tours, travel arrangements and recommended some excellent sites to see. Thank you to Rodney, the Operations Manager and his team for making this a memorable stay.

8/10 – Goed

Tito, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best hotel in Kokopo

The quality of the service is the best among the hotels in Kokopo. The breakfast was very nice. The weekend special rate is very convenient. They offer free laundry service too.

8/10 – Goed

Weekender, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great staff

The staff were very friendly and eager to please. The hotel is well run and the food is very good. The organised tours bought through reception are the best way to see the local area.

4/10 – Matig

E, Melbourne

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Management problems

I booked a room for 3 nights at the Gazelle International several weeks in advance, paid for it in full at the time of booking, and rang the hotel to confirm the booking 2 days before arriving. Upon arrival at the Gazelle International we were informed that they had neither any record of my reservation, nor a room for us. Mistakes happen, and they do not really upset me if dealt with properly and professionally. Unfortunately this did not happen at the Gazelle. The manager did his utmost to deflect any responsibility for the situation onto Expedia, onto the receptionist in his employ who had confirmed the booking 2 days earlier, even onto us. It took hours for the manager to finally concede, and then eventually correct, the mistake - and only, we think, because we insisted they provide a refund if they would not honor the booking. This was easily the worst and most singularly frustrating experience either of us has ever had with a hotel. There is simply no excuse for the rude and offensive manner in which we were treated, especially given that the original mistake lay firmly with the hotel. Unfortunately, evidence of inadequate managerial skills is also evident elsewhere in the hotel. Despite some wonderful and friendly staff, there is a clear lack of training, with mistakes being made with orders in the restaurant and generally idiosyncratic service. Corners have been cut when furnishing rooms, and the place is quite characterless. Great tour and dinners, hence stars.