Kanawa Beach Resort

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor zon, zee en strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kanawa Beach Resort

Aan het strand
Standaard villa | Terras
Exterieur
Interieur
Standaard villa | Een bureau, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard villa

Hoogtepunten

Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kanawa Island, Komodo, 86554

Over deze accommodatie

Kanawa Beach Resort

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Kanawa Beach Resort kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis Engels ontbijt, een terras en een tuin. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen o.a. voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice verwachten.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een gratis shuttleservice van/naar de veerbootterminal, een 24-uurs receptie en barbecues
  • Een portier/piccolo, een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een bankethal
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis shuttleservice van/naar de veerbootterminal

Eten en drinken

  • Gratis Engels ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan het strand
  • Barbecue
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Meer

  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 09.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 11.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 08.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal. Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De inchecklocatie verschilt van de locatie van de accommodatie. Ga om in te checken naar [Labuan Bajo].
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kanawa Beach Resort Komodo
Kanawa Beach Komodo
Kanawa Beach
Kanawa Beach Resort Hotel
Kanawa Beach Resort Komodo
Kanawa Beach Resort Hotel Komodo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kanawa Beach Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Kanawa Beach Resort te parkeren?

Bij Kanawa Beach Resort kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kanawa Beach Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 09.00 uur; je kunt inchecken tot: 11.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Kanawa Beach Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 08.00 uur uit te checken.

Waar ligt Kanawa Beach Resort?

Dit hotel in Komodo ligt aan het strand en bevindt zich binnen 15 km afstand van Strand van Pede Labuan, Haven van Labuan Bajo en St. Angela Labuan Bajo. Ook Pink Beach en Strand van Waecicu liggen binnen 20 km afstand.

Beoordelingen over Kanawa Beach Resort

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 26 beoordelingen

4,6/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

3,0/10

Voorzieningen

4,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Soi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Adrian

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avoid this place

Owners / management should be ashamed of the condition of this place. Resort: Location looked like a tsunami had just passed through. Totally unkempt, clearly no maintenance has taken place in a long time and garbage everywhere. Bungalows: 8 out of 18 bungalows were considered habitable by the resort’s staff. The rest were “broken”, which we found out after asking to be moved to a different bungalow as the shape of ours was bad and located next to the resort’s garbage burning site. Service: Staff consisted of 10 youths who appeared to have barely hit puberty and were managed by a hardly communicating man who appeared to be in charge as he collected receipts and counted cash. None of the staff spoke more than 5 words of English, music was being played at all times and they had clearly never received instructions on what constitutes customer service. One of the worst stays I have ever had.
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
non c'era neanche l'acqua. isola, di per sé, comunque bellissima
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Alba

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Increíble. Volvería a ir una y mil veces más. Hotel muy sencillo, entornos alucinantes. NO HAY AGUA CORRIENTE, traen cubos. NO HAY LUZ, excepto desde que se pone el sol hasta que vuelve a salir. Vale mucho la pena !
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le cadre est magnifique, et nous etions les seuls clients, nous avions donc l ile pour nous tout seul
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Anders Benny

A wonderful island which need a good maintainance of the resort . No electricity during the day gives very limited choice of food for in house guests. Due to the fact that the island is a gem, overall we still enjoy our stay.
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We arrived by ourselves in their island and when we wanted to check in they didn’t expected us so nothing was ready but the worst it is so doggie, rubbish every where and so old. It’s look like we were in a bad movie, so we decided to don’t stay in this place. I think this place should never be proposed for booking because it’s not correct.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Christina

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Cosy, but primitive

Nice bungalows, newly painted, but not renovated (bathroom door fell off). Own bathroom, but outside. Bees were regular visitors in the bathroom, but no stings. Staff was untrained and spoke poor english. You pay for the location. Really nice snorkeling just a few meter from the beach.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

Paradiso tropicale

Un paradiso tropicale da sogno!isola fantastica, assolutamente consigliato stare almeno qualche notte x godersi il mare di mattina per snorkeling con con bassa marea e di pomeriggio per snorkeling che oltrepassa la barriera, e la quiete di un soggiorno spartano in mezzo al mare. Resort gestito da un'unica proprietà che monopolizza l'isola, quindi con prezzi superiori allamedia del luogo e servizi non sempre buoni. Proprietario del Resort-ristorante abbastanza sgodevole e poco orientato alla clientela, ci ha fatto lasciare la stanza prima del check in previsto dalla prenotazione. Nel complesso esperienza super consigliata,il reef offre molte possibilità di avvistamenti tra cui, oltre ai mille pesci tropicali, squaletti a riva e tartarughe.
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

marta, barcelona

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Isla preciosa, hotel descuidado

Nos alojamos en este hotel porque queriamos dormir en alguna isla y esta isla es preciosa,, lei muchos comentarios malos sobre el hotel pero nos arriesgamos.. No me arrepiento pero no volveria alojarme, los precios de la comida son elevados, por el dia vienen muchas excursiones a la isla lo que hace que se llene de gente y desaparece la tranquilidad, no tienen suficientes bebidas en la nevera y cuando fuimos a pedir una cerveza estaban calientes..por la noche anclan muchos barcos enfrente y se escucha un ruido horrible de los motores.. la isla esta descuidada, los bungalows con cosas rotas, el lavabo da pena y la puerta ni se cierra, se nota que hace años que no actualizan las instalaciones y hay muchos bungalows vacios donde da la sensacion que ya estan inservibles por el mal estado que tienen. En general tampoco ofrecen servicios como buceo o kayaks y lo unico que tienen gafas de snorkek y encima te las cobran. Un desastre de gestion y de todo.. no tienen mucha comida disponible.. si quieres pescado para cenar acuerdate de encargarlo por la mañana porque sino no lo tendran para la cena..
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Birhinie, Clichy

Positief: Netheid, personeel en service

Rêve d’île déserte s’abstenir

L’ile est assaillie de bateaux et de flots de touristes dès l’aube jusqu’au couché de soleil. C’est un séjour plutôt sous le signe du bruit et d’un horizon visuellement encombré. Les conditions sommaires sont tout à fait acceptables et donnent un certain cachet au séjour, toutefois, la literie est très mauvaise. Les coûts des locations (materiel de snorkeling) et des produits (boissons...) sont excessifs et de surccroit le restaurant est surtaxé (+20% sur la note finale). La pire arnaque est sur le Check out à 8h !!!!! Si vous voulez partir plus tard vous paierez le bateau en sus 900 000 IDR. Le personnel est jeune et serviable. Les équipes tournent et sont majoritairement sympathiques et attentives.
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Un petit coin de paradis mais attention

Kanawa est un petit bijou de la mer, cette île été ses fonds marins sont magnifique! Il est triste de voir que cette île peut vite devenir une poubelle géante, de nombreux déchets jonchent le sol et polluent la mer. Je suis en colère contre les touristes qui n’en prennent pas garde jettent par terre, marchent sur les coraux et contre son propriétaire un neerlandais qui s offre un diamant mais n en prend pas soin. Nous sommes repartis avec nos’ poubelles, il faudrait que tout le monde fasse de même. Le logement est très spartiate nous n avons pas eu d eau au moment des douches mais cela nous convenait nous savions. Attention le bateau gratuit pour rentrer est à 8hoo du matin tandis que sur expédia quand nous avions réservé ilnetait inscrit un départ à 12hoo. Impossible de négocier, nous avons payé un autre bateau pour partir à 12hoo et profiter encore de la mer. Soyons des touristes respectueux de l environnement !
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Antonio, roma

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Incantevole

Consigliato soltanto ha chi ha un minimo di spirito di adattamento... il posto è meraviglioso non rimarrete delusi
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

giorgia, italy

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Paradiso all’improvviso

Non bisogna lasciarsi scoraggiare dalle vecchie recensioni. Se si cerca il massimo confort non fa al caso vostro,ma per rilassarsi è perfetto. Camera pulita, personale gentile, cibo sopra la media rispetto all entroterra di Flores.. il mare è favoloso,sembra di essere dentro un acquario..
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Mareike

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Amazing natural beauty - run down basic resort

The Bungalows are run down and in a terrible condition. So is most of the resort. Staff are friendly and the island is breathtaking but we had no electricity at night which made for a super hot stay as the fan wasn’t working.
4 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Igor

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Мухи и генератор

Трудно неудовлетворить моим критериям комфорта... Но они справились. Если коротко, то: - С 6 вечера до 6 утра орал генератор. А т.к. спишь с точки зрения звукоизоляции - на улице - в 5 утра я проснулся с опухшей головой, более уставшим чем через 26 часов перелёта с пересадками. - Мухи. Бывает ты спешишь съесть завтрак потому что голоден или ждут великие дела. А бывает - потому что на столе 20 мух, на тарелке 10 и ещё 20 ползают по тебе... После ночи в обнимку с генератором - асбтрагироваться от мух сил не быо. Плюс вопросы по сантираии возникают... Бронировал на 6 ночей, но после первой же ночи съехал. Деньги не вернули... Но остаться здесь - это потерять весь отпуск...
6 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Alex, Moscow

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

One hotel on the island. Not many people.

One hotel on the island. There are not many people. Good snorkeling. Expensive food. The bungalows are old. Minimum of comfort.
1 nacht verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Florian, Stuttgart

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Total Überteuert!!! Bei baufälligen Hütten

Hütten sind alle runtergekommen, man kann froh sein wenn man nicht durchbricht. Werden augenscheinlich auch nicht repariert. Essen total überteuert und nicht wirkich gut. Wer sich gerne abzocken lassen will (bsp. Flasche Wasser 35.000 IDR und und dazu kommt noch 11% Steuer obendrauf) kann dort hin gehen und wird seine Freude haben. Meiner Meinung nach lohnt sich ein Tagesausflug dort hin eher. Zum Schnorcheln dennoch ein Traum genauso wie die Insel selber.
4 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Jean luc

Positief: Netheid, personeel en service

île paradisiaque

cabane au charme désuet sur une île paradisiaque, ce n'est pas le grand luxe mais nous ne venons pas dans ce type d'endroit pour ça. Le seul bémol serait plutôt du côté de la restauration.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rapporto qualità-prezzo non eccellente, bungalows non proprio confortevoli e servizio scadente. Ma vale assolutamente la pena passarci qualche notte per la bellezza dell'isola di Kanawa!
3 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible experience. The room is very outdated and full of insects. Would not recommend.
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Laura, Milan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel and management to be improved, must say that the Island is really amazing
3 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Beautiful island ruined by staff

The island itself was stunning with excellent coral reef for snorkeling and beautiful views. It was however a rip off. For £40 a night we had a room with no proper curtain, the bed itself D very uncomfortable and it has not been cleaned properly. The menu was also a rip off with food already expensive gaining an extra 17% in tax and service fees. The staff gave us no information when we arrived and barely spoke to us, they hung around in large groups to themselves and were very uninviting and a little intimidating. Lastly we did the Rinca + 3 dives 7:30-6 day trip, expensive at around £60 + park fees for the guide and boat but understandable to an extent given what they claimed to offer. This was the biggest lie and rip off by far. We did one snorkel nowhere special, went to Rinca which was excellent but when we're taken straight back to labuan Bajo arriving before 1pm. So we lost 5 hours and 2 snorkels which we were not consulted on and yet we were still charged £60. As I have said the island itself was beautiful but completely tainted by rip off after rip off. Go to another island, they are all beautiful but hopefully somewhere else won't be tainted by unfriendly staff ripping you off.
3 nachten verbleven in juli 2017