Interieur

Beoordelingen van AAM Hotel

3 out of 5
AAM Hotel
Jalan KK 5/4, Kota Bharu, Kelantan

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 62 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Soo Kiew, Kuala Lumpur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Overall the hotel is clean and tidy. Is just the shower water heater is out. The hotel is near to housing so is quiet and relax. Hotel provided local breakfast 'nasi lemak' which is delicious we enjoyed the breakfast at open area next to the hotel. Great stay.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Guan Chwee

Positief: Netheid, personeel en service
there are parking area inside the hotel compound, which is actually terrace house, to park my bicycle. Hotel staff very friendly and helpful. Property condition need maintenance, the room i stay in shower holder broken, cabinet door broken / damage etc. But overall it was ok and manageble for one night stay.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van fj op 23 okt 2023
thanks for the feedback. hope to see you again.

4/10 – Matig

Wei Jee

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Instagram-able home stay, basically is a room inside the terrace house... Bed sheet is so dirty, rusty furniture everywhere, Ran down shared bathroom, broken toilet doors.so much dirt came out from the tiles gaps, broken showers/plumbing, no water pressure, taking bath is a nightmare. No TV. One plug point only. No hooks for hanging clothes, find small pin or screw on wall on your own.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van fj op 12 jul 2023
Hi Guest, Thank you very much for making time to give us feedback. We're really sorry for the inconvenience you had. We have addressed this straight away to our staff and escalated it to the management for immediate action; to ensure that this incident is not repeated again

4/10 – Matig

Ling

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A bad condition of room & toilet
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van fj op 12 jul 2023
Hi Guest, Thank you very much for making time to give us feedback. We're really sorry for the inconvenience you had. We have addressed this straight away to our staff and escalated it to the management for immediate action; to ensure that this incident is not repeated again

10/10 – Uitstekend

Zaihar

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van FJ op 12 jul 2023
Thanks for the feedback. We hope you have a great stay here at AAM Hotel. Hope to see you again.

8/10 – Goed

Alizan

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van fj op 2 mei 2023
thanks for staying here, see you again :)

2/10 – Ontzettend slecht

Ying Wai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beds and room are dirty Reception refuses to change room or clean up
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Adeline

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The sound proof is poor as you can listening to next room conversation clearly. The breakfast provide quite yummy as it suite my tastes
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van fj op 3 okt 2022
thanks for the feedback, we appreciated a lot!!

2/10 – Ontzettend slecht

Amirah

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van fj op 16 jun 2022
We are truly sorry for the discomfort during your stay. We will make sure to improve in the near future. Thanks for the feedbacks and your interest to stay in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Rozana

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

NURUL AZLEEN MOHD

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

George David

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst place i have stayed in my entire life.
Its not an hotel but its a 2 story house. Room thst i got is too small and not clean and worst the bathroom was terribly dirty and no water pressure. Not worth staying in this place.
1 nacht verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

NUR SHAMSIAH

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room and toilet dirty.
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Liyana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbaloi
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Noor

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van fj op 9 jan 2021
Thanks for the feedbacks, we hope you enjoy the stay.

2/10 – Ontzettend slecht

Awis

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad Hotel
Horrible. We saw cockroach when we open the door. Water pressure very low and water heater not functioning. Blanket full of stains. The bed was supported with bricks, my kids kicked the brick few times.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van fj op 9 jan 2021
We are truly sorry for the bad experience. We will improve in the future. Thanks for the feedbacks.

10/10 – Uitstekend

Zalila binti mohd tahir

1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van fj op 7 nov 2020
thanks for feedbacks.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van fj op 7 okt 2020
thanks for the feedbacks. hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

MUHAMMAD NURDIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was okay. Need to improve on the breakfast menu. Sometimes its delicious sometimes just okay lah
5 nachten verbleven in september 2020
Reactie van FJ op 3 okt 2020
Thanks for the feedbacks.

10/10 – Uitstekend

Ezzat, Kelantan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice view and nice room 👍service tip top and have a breakfast at the morning ☺️
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van FJ op 22 sep 2020
Thanks for the feedbacks. Hope to see you again

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van fj op 5 sep 2020
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

6/10 – Redelijk

CHAI WHATT

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A thematic hotel is filled with decorative flowers especially catered for wedding groups. Price of rooms are cheap and include a filling breakfast. The breakfast was generous as there were nasi lemak, fried bee hoon, spaghetti, sandwiches, various local cakes and drinks such as packet coffee or Milo. Our family of four stayed in two rooms. Living rooms and rooms including bathrooms are clean. The hotel is spread out over 5 units of double storey houses (3 units together while the other two are 100 metres away further down the row). The cons are water for one of the sink was weak, slightly stained blanket, no towels or ammenities provided except for a complimentary toothbrush and toothpaste in each room and guests are expected to wash their own plates and cups after breakfast. Overall it was a good stay for the price that we paid.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van fj op 1 sep 2020
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

Norul khatijah

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van fj op 1 sep 2020
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

Mohd Adenan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van FJ op 3 apr 2020
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van FJ op 3 apr 2020
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van FJ op 2 feb 2020
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

Mohd

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are so friendly, cleanliness also very good.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van FJ op 2 feb 2020
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

NAFISAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van FJ op 14 jan 2020
Thanks for the feedback. Hope you enjoy the stay

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff all very friendly and helpful. The room very clean and feel like staying home more than hotel. Will come again
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van FJ op 8 nov 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and value for money
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van FJ op 8 nov 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

6/10 – Redelijk

Zheng Hao

Positief: Personeel en service
13 nachten verbleven in september 2019
Reactie van FJ op 8 nov 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van FJ op 3 okt 2019
Thanks for the feedback. Hope you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

Gurney

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AAM Hotel....for a friendly and warm reception.
Nice and quiet neighbourhood. Warmest and friendliest people and staff in Malaysia!! Immaculately kept. Food variety was amazing. Value for money 💵 cannot be bettered. I will be back!!😊
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van FJ op 3 okt 2019
Thanks for the feedback. Hope you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely Hotel/inn
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van FJ op 3 okt 2019
Thanks for the feedback. Hope you enjoy the stay.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FJ op 14 aug 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Room gadgets
Room not properly given with toiletries when check in, we have to ask for it
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van FJ op 14 aug 2019
Thanks for the feedbacks. We’ll try to fix in the future. Hope you enjoy the rest of the stay.

6/10 – Redelijk

mohd kamil bin

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FJ op 1 aug 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay here.

8/10 – Goed

Syiko

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Houses are use as a hotel
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FJ op 15 jul 2019
Thanks for the great feedback. Hope you enjoy the stay.

6/10 – Redelijk

Michele

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van FJ op 26 jun 2019
Thanks for the feedback. Hope you enjoy the stay.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van FJ op 26 jun 2019
Thanks for the feedback. Hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van FJ op 28 mei 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

Muhamad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Nice place to stay with modern design. Feeling like home. Staff was friendly.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van FJ op 26 apr 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

2/10 – Ontzettend slecht

Atir, KB

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No water during i stayed. Toilet door not safe.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van FJ op 15 apr 2019
Thanks for the feedbacks. We are so sorry for the inconveniece. We will improve it in the future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall is good
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van FJ op 15 apr 2019
Thanks for the feedbacks. We hope you enjoy the stay.

8/10 – Goed

Nordahlela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok but
all god ..but sadly u have to wash ur own dishes for breakfast...other ok
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van FJ op 31 mrt 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van FJ op 4 apr 2019
Thanks for the feedback. Hope you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very classy!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van FJ op 27 mrt 2019
Thanks for having an interest with our Hotel. Hope you enjoy the stay. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van FJ op 4 apr 2019
Thanks for the feedback. Hope you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siisti uudehko hotelli, hyvä aamiainen.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van FJ op 26 feb 2019
Thank you so much for the feedback. We hope that you enjoy the stay.

10/10 – Uitstekend

TEE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van FJ op 16 feb 2019
Thanks for the feedbacks. Hope you enjoy your the stay here. Thank you and hope to see you again.