No. 20, Jalan Aru, Tanjung Aru, Kota Kinabalu, Sabah
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 658 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
658
Gastenscore: 8 - Goed. 226 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
226
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
62
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
23
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
31
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
ingrid
24 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ingrid
4 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
NORIKO
24 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIKO
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
marika
Reisde met familie en kleine kinderen
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place. Kids had a blast in the pool and water slides. Good breakfast spread as well.
Ashutosh
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNGAE
29 mrt 2024
SEUNGAE
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent from start to finish, all the staff were friendly polite and kind, we will be going back soon
Michael
13 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
???
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Edward
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very helpful
Edward
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met familie
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had an amazing time. The staff are great! Very friendly, welcoming and helpful. I would happily visit Shangri-La Tanjung Aru again.
Adam
13 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
jaewon
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jaewon
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear jaewon, Thank you so much for taking the time to leave us rating! We truly appreciate your support and are thrilled to hear about your positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we remain dedicated to delivering exceptional service. We look forward to serving you again soon.
10/10 – Uitstekend
Inoue
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear Inoue, Thank you very much for taking the time to write this review of the resort.Your feedback here is most invaluable to us because it highlights the areas that we can improve. We will work on improving ourselves immediately.If you are planning a return visit, we'll all be here to welcome you back with open arms! Until we meet again, safe travels always.
6/10 – Redelijk
??
2 mrt 2024
Positief: Netheid
??
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to share your feedback, although we're sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We strive to provide exceptional service to all our customers, and we regret that we didn't meet that standard for you on this occasion. If there's anything specific, you'd like to discuss or any way we can make things right, please feel free to reach out to us directly. Your satisfaction is important to us, and we appreciate the opportunity to improve based on your feedback. We hope to have the chance to better serve you in the future.
10/10 – Uitstekend
Jassica Jane
2 mrt 2024
Jassica Jane
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear Jessica Jane, Thank you so much for taking the time to leave us a 5-5 rating! We truly appreciate your support and are thrilled to hear about your positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we remain dedicated to delivering exceptional service. We look forward to serving you again soon.
6/10 – Redelijk
Hyunmi
24 feb 2024
Positief: Netheid
Hyunmi
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear Hyunmi, Thank you for taking the time to share your feedback, although we're sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We strive to provide exceptional service to all our customers, and we regret that we didn't meet that standard for you on this occasion. If there's anything specific, you'd like to discuss or any way we can make things right, please feel free to reach out to us directly. Your satisfaction is important to us, and we appreciate the opportunity to improve based on your feedback. We hope to have the chance to better serve you in the future.
8/10 – Goed
ERIKO
Reisde met familie en kleine kinderen
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear ERIKO, Thank you Sam for sharing your experience with us through this review. We look forward to having you and your family here with us again. Till then, safe travels!
8/10 – Goed
Emmies
Reisde met familie
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear TingChen, Thank you very much for making us a part of your Kota Kinabalu adventures. If you are planning a return visit, we'll all be here to welcome you back with open arms!Until we meet again, safe travels always.
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met familie
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Amazing
Laura
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear Laura, Thank you very much for making us a part of your Kota Kinabalu adventures. If you are planning a return visit, we'll all be here to welcome you back with open arms!Until we meet again, safe travels always.
10/10 – Uitstekend
Siti Nursalwana
Reisde met familie en kleine kinderen
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the place! staff was accommodating to change our room at the last minute. Overall, a nice experience for a short stay.
Siti Nursalwana
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear Siti Nursalwana, It was our utmost pleasure and we do our best to meet our guests’ needs. Please do come back again in the near future as we will be very happy to have you here again!
6/10 – Redelijk
SUNG HYE
Reisde met een groep, Reisde met partner
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
late check-in
We weren't able to check in at the hotel until after 4 p.m
SUNG HYE
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear SUNG HYE,I read this review with much concern. While we strive to delight every guest who walk into our resort, it seems we have failed to do so in this case.Please accept our sincere apologies for these shortfalls. We will take a close hard look into the processes involved and will work on rectifying the weaknesses immediately. Thank you for taking the time to point these out to us. We are very grateful for these feedback.
8/10 – Goed
KANGHO
Reisde met familie
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KANGHO
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear KANGHO, Thank you for taking the time to share your feedback, although we're sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We strive to provide exceptional service to all our customers, and we regret that we didn't meet that standard for you on this occasion. If there's anything specific, you'd like to discuss or any way we can make things right, please feel free to reach out to us directly. Your satisfaction is important to us, and we appreciate the opportunity to improve based on your feedback. We hope to have the chance to better serve you in the future.
8/10 – Goed
Miyon
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
노후되었지만 친절해요
Miyon
5 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
SEONG HONG
Reisde met familie
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEONG HONG
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Yusung
Reisde met partner
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
코타키나발루의 최고 좋은 숙소이다^^
Yusung
10/10 – Uitstekend
JUNGEUN
22 jan 2024
JUNGEUN
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Joying
22 jan 2024
Joying
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
SANGWOOK
Reisde met familie
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
호텔이 청결하고 체크아웃후 스타라운지 서비스 정말 좋았습니다.
SANGWOOK
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
yunyeomg
Reisde met familie en kleine kinderen
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yunyeomg
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
seung jung
20 jan 2024
seung jung
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Jungmin
18 jan 2024
Jungmin
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
KIYOUNG
18 jan 2024
KIYOUNG
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
JONG MIN
Reisde met familie
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JONG MIN
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Minhee
11 jan 2024
Minhee
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
JEMYUNG
Reisde met familie
11 jan 2024
만족합니다
JEMYUNG
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Daesik
9 jan 2024
Daesik
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met familie
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel in KK
Philip
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
THANH
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THANH
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ilho
7 jan 2024
Ilho
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
SE JIN
6 jan 2024
SE JIN
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daphne Liau, Marketing Manager op 26 mrt 2024
Dear SE JIN, Thank you so much for taking the time to leave us a 5-5 rating! We truly appreciate your support and are thrilled to hear about your positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we remain dedicated to delivering exceptional service. We look forward to serving you again soon.
8/10 – Goed
Jiyoun
6 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Jiyoun
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
ahram
6 jan 2024
ahram
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
DAEHYUK
Reisde met familie en kleine kinderen
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
수영장이 재밌었지만 바닥에 있는 모래가 너무 많아요
DAEHYUK
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
KYUDO
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYUDO
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
LEE
4 jan 2024
LEE
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
koo
Reisde met familie
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
koo
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
MYUNGJAE
3 jan 2024
MYUNGJAE
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
RIE
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear valued guest, thank you so much for the feedback given during your stay with us, and rest assured the feedback will be forwarded to our relevant team for better service improvement. We are very much looking forward to welcoming you again for your future stay with us.