Receptieruimte

Beoordelingen van Clarion Hotel Ernst

4 out of 5
Clarion Hotel Ernst
Rådhusgt. 2, Kristiansand

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 496 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 338 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 112 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 999 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Synnøve op 5 feb 2024
Dear guest, we thank you for your feedback and hope to see you again soon :)Best Regards, the reception

6/10 – Redelijk

Anneke

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
There was much noise from the street. We did’nt sleep well.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Thank you for the feedback! Next time, we will find an inside room for you :)

4/10 – Matig

Jael

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Annika op 20 aug 2023
Thank you for the feedback!

10/10 – Uitstekend

Arnold

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Annika op 23 jul 2023
Thank you! Welcome back :)

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Vokgende keer ergens anders
Wij arriveerden om tien uur ‘s ochtends. De hotelkamers waren nog niet klaar. Dat zie je je tegenwoordig nergens meer, maar de medewerker keurde ons geen blik waardig en was ronduit onvriendelijk. We konden onze bagage in een kast kwijt die noch bewaakt noch afgesloten was. Hierdoor was mijn medereiziger genoodzaakt zijn zware rugzak maar bij zich te houden.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Irman op 27 jun 2022
We are sorry for the experience you had Paul, we have taken note and will improve! Thank you for your stay.

6/10 – Redelijk

Beatrix

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Prijs kwaliteit niet waard
Geen 4 sterren waard Kan geen raam open Veel te warm op de kamer Temp. moeilijk te regelen Ontbijt niet geweldig Veel te duur voor wat je ervaart
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Annika/ Supervisor op 1 jan 2022
Hi Bestrix. Thank you for the feedback. I sm sorry to read thst you were not satisfied here. Wish you a happy new year.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustig en toch in centrum
lekker rustig en van alle gemakken voorzien
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Annika/ Welcome Office Agent op 18 sep 2021
Thank you, Jan! Welcome back to us anytime :)

4/10 – Matig

Willem

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Tijd voor grondige update
Aardig hotel, maar mist zaken die comfort echt maken. Slechts twee stopcontacten in de kamer en dan niet eens bij het bed: opladen 2 telefoons en 2 watches simultaan niet mogelijk. De douche is in een badkuip; gevaarlijke instap, en douchekop op hoogste stand kwam op ooghoogte. Kol op, zelfs in het half zo dure CityBox hotel in Bergen heb ik een heerlijke regendouche, usb sockets en stopcontacten naast mijn bed. Daarnaast was de baliemedewerker aan het snotteren/ verkouden. Leuke binnenkomt tijdens deze Corona pandemie: wie weet is ze wel ziek.. bij klachten: niet werken.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Kevin op 24 aug 2020
Thank you very much for your feedback. We have different sizes of the different room categories with us. Therefore, it will also vary with how many sockets from room to room. We have different bathrooms with different types of solutions. We have rooms with both bath and shower, and simple. Due to high pollen season and heat, the employee had an allergic reaction. The person has been tested and followed up by the doctor around this, and this is nothing but a pollen allergy. Norway is one of the countries with the most pollen allergy sufferers, this is something that you notice well on hot summer days. I wish you a nice day ahead and a warm welcome back to us in the future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Kevin op 16 feb 2020
Hi, thank you very much for your feedback. We really appreciate you taking the time to provide this feedback. I will now share this with the rest of the team at the hotel. Wishing you a nice day ahead and a warm welcome back to us in the future. Yours sincerely Kevin / Welcome Office Service Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Synnøve op 5 feb 2024
Dear guest, we thank you for your feedback and hope to see you again soon :)Best Regards, the reception

8/10 – Goed

Geir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Anne Grete

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sentralt og stille
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Marcus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

8/10 – Goed

david

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Synnøve op 5 feb 2024
Dear guest, we thank you for your feedback and hope to see you again soon :)Best Regards, the reception

10/10 – Uitstekend

Kjetil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Noah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Frode

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

6/10 – Redelijk

Erlend

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

6/10 – Redelijk

Arne

Reisde met familie
Positief: Netheid
Manglende varmt vann
Grei mottakelse og greit lite rom. Veldig bra frokost. Men det var ikke varmt vann på morgenen og fikk ikke tatt dusj. Løsningen fra resepsjonen var overføring til oss gjester fordi vi ikke sa fra når dusjen skulle vært tatt. Da hadde de gitt oss et nytt rom. Lite beklagelse om det manglende varm vannet. Arne Sætherø
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk for tilbakemelding, Arne. Det er selvfølgelig kjipt når det er problemer med vannet og beklager for at ikke vi fikk beklaget nok for dette. Håper du vil komme tilbake hit i fremtiden :)

10/10 – Uitstekend

Adam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

ole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fint hotel
fin service, rent rum. hunde venligt hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Knut

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God lokasjon - god service - god frokost!
God lokasjon, god og hyggelig service, god frokost.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Jens

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

8/10 – Goed

Jannicke

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :)

10/10 – Uitstekend

Mikael

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

8/10 – Goed

Linda

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Dag

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :) Velkommen igjen!

8/10 – Goed

Kjetil

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 1 dec 2023
Tusen takk!

10/10 – Uitstekend

Marcus

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 1 dec 2023
Tusen takk, Marcus! Velkommen tilbake!

8/10 – Goed

Anne May

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Thank you, Anne May! Welcome back! :)

10/10 – Uitstekend

Kari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alltid koselig på Ernst
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Så hyggelig, Kari! Ser frem til å ta deg imot i fremtiden :)

6/10 – Redelijk

bjørn

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Thank you, Bjørn! Welcome back :)

10/10 – Uitstekend

KEITH, CALLAWAY

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 11 jan 2024
Tusen takk! :)

6/10 – Redelijk

Janne

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fikk rom som var tilpasset handikap. Og jeg hadde ikke behov for den tilpassingen. Hårføner virket ikke. Veldig kaldt rom.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Takk for tilbakemelding, Janne!Noen av våre superiorrom er tilpasset rullestol, men dersom vi ikke har rullestolbrukere på huset, er det fine rom å bruke uansett. Siden det ikke falt i smak, finner vi noe annet neste gang! Vi skal få sjekket opp i temperaturen. God helg!

8/10 – Goed

Per Chr.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Thank you, Per Chr!

10/10 – Uitstekend

Morten A

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Tusen takk, Morten! Velkommen igjen :)

10/10 – Uitstekend

Linda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Tusen takk, Linda! Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

Hågen Gjermund

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Tusen takk! Velkommen tilbake!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Thank you! Welcome back!

10/10 – Uitstekend

Numan

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Tusen takk, Numan!

2/10 – Ontzettend slecht

Bengt

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aldri opplevd lignende
Dette var en skuffende opplevelse! Når vi kom ba vi om rom med vindu ut mot gaten. Fikk vindu men det kunne ikke åpnes og det var ikke ut mot veien men i et slags atrium hvor vi bare så andre vinduer. Forferdelig å ikke kunne åpne vinduet da det var dårlig ventilasjon. Tv var plassert parallelt med senga slik at det ikke var mulig å se film fra en behagelig vinkel. På nettene var det voldsomt bråk og tynne dører så vi fikk med oss alt av roping og banking på dørene. Da vi tilslutt ringte til resepsjonen fikk vi beskjed om at vekter akkurat hadde vært i vår etasje og ikke hørt noe -skulle vi lyve om dette kl. 02.34? Renholder tok også med seg nøkkel nr 2. Det var kun et lite håndkle og et stort pr person, ikke noe ekstra til hendene. Toalett,vask og sminkespeil virket lavere plassert enn normalt og det var ikke mulig å bruke speilet etter dusj da det tok lang tid før dugget forsvant. Jeg vil ikke kalle dette et superior-rom, og det var heller ikke noe videre service da vi skulle sjekke ut -fikk såvidt et nikk -ingen spørsmål om hvordan oppholdet hadde vært eller takk for besøket.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
He Bengt! Jeg må beklage på det sterkeste for at ikke dere fikk rom som ønsket! Vi hadde under deres opphold nettopp byttet hotellsystem, så her var ikke riktig rom tildelt ser det ut til. Vedrørende bråket, så beklager jeg for at ikke dere ble møtt med forståelse og at ingen spurte om oppholdet ved utsjekk. Gjerne si ifra om dere vil komme tilbake, så ordner vi gratis oppgradering og hyggelig pris!

6/10 – Redelijk

Anders

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fin beliggenhet, mange svakheter.
Sentralt hotell i Kristiansand. Dyr parkering, og trangt. Jeg snudde og parkerte i P-hus istedet, da eneste ledige plass var for smal. Beliggenheten er flott. Men skuffende: Frokost stenger 0930 på hverdager. Og utsjekk er 11.00. Det hører ikke hjemme i 2023.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Hei Anders!Vi er et hotell med mest business reisende og derfor er frokosten tidlig i ukedagene da de fleste sjekker ut før 09.00. Dette er vanlig på mange hotell. Det er mulig å forlenge utsjekken noen timer om ønskerlig for 100; per time. Som regel er ikke det noe problem. Vedrørende parkeringsgarasjen vår så er denne noe trang. Det får vi dessverre ikke gjort så mye med. Så fint at du fant et annet parkeringshus som passet deg bedre :) Ønsker deg en fin helg!

10/10 – Uitstekend

Monika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt topp!
Helt topp! God service og god standard. Godt renhold og god frokost. Hit kommer vi igjen😃
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 1 dec 2023
Tusen takk! Velkommen tilbake!

8/10 – Goed

JOERGEN BOEGH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Thank you and welcome back!

10/10 – Uitstekend

Evy Regine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Tusen takk! Velkommen igjen!

6/10 – Redelijk

Cem

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Begynner å bli slitent.
Dette hotellet har vært favoritten men kanskje ikke nå lenger. Får du ikke «riktig» rom er det en skuffelse å bo her.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 18 nov 2023
Hei Cem!Vi har en ny del og en eldre del. Dette er veldiog smak og behag, så gjerne legg inn ønske om rom i den nye delen når du kommer hvis det er slik at du ellers er fornøyd her. God helg!

8/10 – Goed

Jonny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 14 okt 2023
Tusen takk, Jonny! Velkommen tilbake :)

10/10 – Uitstekend

Jahn

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 14 okt 2023
Tusen takk! Hjertelig velkommen tilbake!

10/10 – Uitstekend

Karl Joachim

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Annika op 14 okt 2023
Wow! Takk skal du ha! Velkommen igjen!