Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality

3.5-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality

Superior kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Voorkant van accommodatie
Lobby
Uitzicht vanuit accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet (MYR 15 per persoon)

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Fitnessruimte

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Premier kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Pudu Bukit Bintang, 38, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 55100

In de buurt

  • Toren Menara KL - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Berjaya Times Square - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Petronas Twin Towers - 2 min. rijden - 1.9 km
  • KLCC Park - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur - 9 min. lopen
  • Station Plaza Rakyat - 15 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sri Ganesa Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪Mawar Merah Seafood and Steamboat - ‬4 min. lopen
  • ‪KFC - ‬1 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. lopen
  • ‪Jabba and Luuk - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Berjaya Times Square
Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality biedt voorzieningen zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, winkels ter plaatse en een koffiebar/café en ligt dicht bij Petaling Street en Toren Menara KL. Bij het plaatselijke café, Citin Cafe, kun je genieten van internationale gerechten. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een fitnesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en oppasservices (toeslag)
  • Een computerstation, een portier/piccolo en een bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel, een 24-uurs receptie en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 99 kamers zijn individueel gemeubileerd, bieden gemakken zoals airconditioning en aparte zitruimtes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 25 inch met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: MYR 15 voor volwassenen en MYR 15 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Citin Cafe

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 12 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 25 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 60

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 50 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 15 voor volwassenen en ca. MYR 15 voor kinderen
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 60 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Citin
Citin Pudu
Citin Seacare Hotel
Citin Seacare Hotel Pudu
Citin Seacare Pudu
Citin Seacare Pudu Hotel
Citin Seacare Pudu Hotel Kuala Lumpur
Citin Seacare Pudu Kuala Lumpur
Hotel Citin Pudu
Hotel Citin Seacare
Citin Seacare Pudu Compass Hospitality Hotel Kuala Lumpur
Citin Seacare Pudu Compass Hospitality Hotel
Citin Seacare Pudu Compass Hospitality Kuala Lumpur
Citin Seacare Pudu Compass Hospitality
Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality Hotel
Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality Kuala Lumpur
Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 60.

Biedt Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Kuala Lumpur ligt in de historische wijk, binnen 10 minuten lopen van Kottu Malai Pillayar Temple, Petaling Street en Jalan Alor. Ook Berjaya Times Square en Pavilion Kuala Lumpur liggen binnen 2 km afstand. Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur ligt op 9 minuten lopen en naar Station Plaza Rakyat is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Citin Seacare Pudu by Compass Hospitality

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 466 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 147 van 466 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 142 van 466 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 76 van 466 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 43 van 466 beoordelingen

6,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

charlot, hilversum

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goede locatie maar de rest laat te wensen over...

Het hotel zou net gerenoveerd zijn.... ik weet niet welke aannemer zij gehad hebben maar het was allemaal half werk. De kamer was niet echt schoon, vieze tegels en schimmel bij wasbak in de badkamer. Geen vriendelijk personeel en ontbijt was niet lekker en in een sfeerloose eetzaal. De locatie is wel fantastisch met geweldig Indiase eetplek om de hoek! Als je niet te veel verwacht kun je hier ok overnachten.
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

Eenvoudig maar netjes

Een goedkoop hotel, dicht bij Chinatown. De kamer erg netjes, de ontbijtruimte een stuk minder. Prijs/kwaliteit een prima verblijf

4/10 – Matig

Anne , Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goede locatie. Slechte service

Het begon bij ons al slecht. De eerste kamer waar we inkwamen was de kamer heel vies. De tweede kamer die we kregen was nog viezer en stonk ook nog is heel erg. Toen hebben we maar aangegeven dat we in dit hotel niet willen blijven slapen. Dit wouden ze heel graag voorkomen dus probeerde ze hun mooiste kamer aan ons te laten zien. Deze hebben we maar geaccepteerd. helaas was deze kamer ook niet helemaal schoon, In de kamer hing al het behang los en zaten er schimmel plekken op de muur. gelukkig lag het hotel wel midden in het centrum van Kuala Lumpur.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slecht hotel

Douche ruimte is 60x 60cm dus ik paste er niet in om goed te kunnen douchen. Onvriendelijke personeel. Ontbijt erg karig.

2/10 – Ontzettend slecht

Toby

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Terrible experience

Our very first bad experience with a hotel. Staff was sleeping in a blinded room while we needed service and not really friendly. Very little airconditioning in lobby. Asked for Wifi but connection was very weak in the room. We had to hold our device to the door opening to receive little wifi. Other than that we got a very noisy room with mainland Chinese people yelling to eachother and eating cup noodles with doors open. Terrible hotel, terrible experience.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Prima te doen

Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is weinig variatie als je westers ontbijt wil( brood, ei, jam is er) Ligging is vlakbij chinatown en precies tegenover het bussstation. Kamer erg klein, slecht wifi ontvangst en niet goed onderhouden.

4/10 – Matig

Mike

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The price is cheap, however, from the internet photos, the pictures looks really clean and the building around it looks clean, BUT, when you actually arrive, the area is getto and worn down, and everything is old, looks like from the 1960's hotel, 50 years old. Carpet dirty, used, old, elevator old, rooms old worn out, It looks like it was from the 1960's hotel. The staff is helpful, but everything is old.
10 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

HARIANAND

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

CF, US

Positief: Netheid, personeel en service
Located in good neighborhood, nice staff, comfortable bed, clean room. The things I dont like were I dont see nearby restaurants, further walking to trains/ buses, small room.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Location is good
28 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

eslam ali badie sadie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice place

Nice place for staying. well connected with metro.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Anonymous, Johor

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall is good. Value for money if you got budget
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in a refurbished room. Was very good . Rooms is small but its great for 2 and rooms are clean. Staffs are very good they are very friendly. Mr Yogen was a nice person, gave lots of information about kl and food stuffs and travel advice informed us that hotel is on-going some refurbishment. Very recommended for their outstanding hospitality.
15 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Nur, Sarawak

Reisde met familie
Air lambat trun dekat singki,macam sumbat..peti ais x sejuk..
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seems to be very small old property but well kept and well maintained. Friendly staffs and great place. Not much to complaint as its value for what you pay. I saw some light refurbishment going on i hope they will make the hotel better.
16 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel. Rooms are small but clean and comfortable. Housekeeing staffs are great assistance. Songkar was very helpfull guy. Cozy musics at lobby. Breakfast was ok we enjoyed the sandwiches only.
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good nice very clean and great hospitality.
28 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Yasmin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad Service

Bad service. No refund for hotel for unfulfilled stay due to flight delay caused by technical fault.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The photos were different from the actual room, in description it said city view plus the window was also different from the photo. There was no view because of the blockage of the other building in the front, it would be better if true details were provided. Overall, the service was good and clean room.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Good location. Close to Chinatown and masjid Jamek station.
7 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer

You get what you pay for.

The non smoking room is unfortunately on the smoking floor area, you could smell it as soon as you open the door. The connecting door was not doubled, we could hear everything from our neighbors. The walls and ceiling have stains and need painting so bad. The staff was nice. Breakfast was terrible. The carpet was old and dirty. The towel and tissue holders were rusty.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019