Exterieur

Beoordelingen van Starpoints Hotel Kuala Lumpur

3.5 out of 5
Starpoints Hotel Kuala Lumpur
149 Jalan Masjid Jamek, 137, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 322 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 142 van 322 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 322 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 322 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 322 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Zeer slechte service
Het verblijf in het hotel was zeer teleurstellend. De kamer op zich was redelijk, al is het hotel wel verouderd en hing er een muffe lucht in de kamer. De grootste teleurstelling was het personeel van het hotel dat nauwelijks reageerde op klachten over een groep Indiers die de hele nacht lawaai maakten op hun kamers en de gang. 's ochtends kreeg ik vervolgens ongewenst een wake-up call om 7 uur. Toen ik hierover, nadat ik was opgestaan, hierover verhaal wilde halen bij het personeel was niemand in staat een fatsoenlijk antwoord te geven en een manager was niet aanwezig. Vervolgens loog het personeel dat er 's avonds wel een manager aanwezig zou zijn om het maar door te schuiven. Uiteindelijk na lang aandringen en gewoon te blijven staan de manager telefonisch gesproken, maar deze persoon bleek net zo'n grote teleurstelling als de rest van het personeel. Ik raad derhalve iedereen aan dit hotel maar gewoon te mijden!!

8/10 – Goed

shaik azahar

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van SASTRY op 19 feb 2020
Dear valued guest,thanks a lot for stay and liking our staff, service. Hope to see you soon again

4/10 – Matig

riyaskhan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Condition is average and cleanliness is below level.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Jagannadha sastry op 6 jan 2020
Dear valued guest thanks for stay and review. sorry for inconvenience, assure to improve. Please visit us again. Tip: please book deluxe rooms for elegant, large size rooms

8/10 – Goed

haslina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van jagannadha sastry op 6 jan 2020
Dear valued guest Haslina, thanks for stay and motivating review of 8 out of 10. See you soon again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So-so
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Jagannadha Sastry op 2 dec 2019
dear valued guest thanks for stay and rating us 8 out 10! Glad you liked hotel, staff, location & service, see you soon again!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extremely small room with bed bugs
Location was good but room was extremely small for two people and had bed bugs. We called housekeeping and they moved us to a slightly bigger room on the same night. Have travelled to KL a couple of times but this was the first time had a room infested with bed bugs. It was terrible feeling. Location was good for shopping Muslim products.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sastry op 8 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and review. We are very sorry for inconvenience and assure concrete steps to improve on pest control. We have implemented Steam treatment, currently floor by floor to ensure all rooms are pest free. Kindly return to stay, for good experience in future!

8/10 – Goed

Yam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean & nice hotel
lot of eating place
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Jagannadha sastry op 17 sep 2019
Dear valued guest Yam, thanks so much for stay and review. Glad you liked location, food & hotel. See you soon again

8/10 – Goed

Yam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
location at india area, as easy to find food
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

KARA LYRICA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van SASTRY op 23 aug 2019
Dear Valued guest, Kara Lyrica, thanks for stay and extremely sorry for not being able to impress you this time, we will work hard to improve and serve you best, next visit. We couldn't find your stay history with us, hope you stayed with different name booking

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van SASTRY op 21 aug 2019
dear valued guest, thanks for stay and review. Hope to see you soon again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
what i like most is located at the center of market, supermarket, and malls. No need to go far or need a ride. Just walk to reach them all. Hospitable staffs too.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sastry op 20 aug 2019
Dear valued guest thanks for stay and lovely review. glad you liked location & services, see you soon!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vary vary poor customer service and vary dirty hotel
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van JAGANNADHA SASTRY op 1 aug 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and review. We are sorry you are unhappy, kindly contact hotel with few details of your stay to improve on service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Jagannadha Sastry op 17 jul 2019
dear Valued guest, thanks for stay and wonderful review. do come back to experience our improved overall services

4/10 – Matig

MOHAN KUMAR

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again – SASTRY

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

4/10 – Matig

Maimunah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dont stay at room 1001. Room key always faulty
I stayed for 4 days 3 nights. Terrible room. Key to room default, cannot batch in to open the door. Everytime I wanted to enter the room, I have to call the maintenance or front office to open the room door for me. So inconvenient. I requested the hotel to give me extra keys, but the front office say no spare keys. I hv no privacy at all & very inconvenient. Dont stay at room no 1001.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, please accept our sincerer apologies for inconvenience. We have taken serious note of areas concerned and implementing immediately steps to improve standard. Keep visiting us

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel experience.
On 12 Januray 2019, we checked into Starpoint Hotel, Kuala Lumpur around 6.30pm. When we reached out room, we realized there was no water supply to the room. When we went to the reception to check, we came to know many others were affected as well. But they assured us that the water supply will be back soon. We soon left the hotel and came back to around 10pm. But yet there was no water supply till then. So we vacated the room and checked out. And we had to look for another room in the middle of the night. The receptionist promised a refund on 14 January 2019. But even after mutiple attempts to reach them, they refused to process the refund amount. This is the worst experience in a hotel I ever had before. Even worst, there was bed bugs in the mattress. Water is a basic necessity for anyone. A hotel which is not able to provide that, it deemed to unfit to run one. What is worse, is going back on their words after promising a refund. I feel overall very displeased with how the hotel staff handled the situation and this is the worst hotel stay for my family.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, please accept our sincerer apologies for inconvenience. We have taken serious note of areas concerned and implementing immediately steps to improve standard. Keep visiting us

8/10 – Goed

Rahmath Ali

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Vitaliy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay n friendly staff
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

4/10 – Matig

LEE, JOHOR BAHRU

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
not so good and the price is so high it is not hotel but the chargeas is like hotel
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staf - early check in without pymnt complementary for staf working at 24/12/18 we^ll bck again
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location for shopping; near to train stations. Hotel shuttle was helpful. Food was excellent.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

10/10 – Uitstekend

Farah, Kuala lumpur

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and comfortable
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

10/10 – Uitstekend

Liza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

10/10 – Uitstekend

Mohamed Sebli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The area is very convenient.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

8/10 – Goed

Thomas, washington

Positief: Personeel en service
Great people very respectful especially the naple
Enjoyed my stay always ready to help especially the clerks and men from naple will be back again soon oh and house keeper excellent thanks to all love this hotel and adjacent food store
16 nachten verbleven in september 2018
Reactie van sastry op 1 okt 2019
Dear Valued guest, thanks for stay and rated us high with good review. See you soon again

6/10 – Redelijk

lye mun

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Sastry, RDM op 16 okt 2018
Dear valued guest, thanks for stay and wonderful review. Glad you liked our product & services, hope to see you soon again

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Sastry, RDM op 15 okt 2018
Dear valued guest thanks for stay and review. we will work hard to improve our score by you, next visit

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad condition of the room
Light doesn't work, toilet too small hard to breath, dirty carpet, television not working and too noisy..
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Sastry, RDM op 3 okt 2018
Dear Valued guest, so sorry for inconvenience, we have fixed issued you highlighted and wish to offer FREE dinner for 2 pax, next visit, give us chance again

8/10 – Goed

rosebuds, malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Sastry, RDM op 1 okt 2018
Dear Rosebuds, thanks for stay and good review. we will continue to impress you, see you soon again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Sastry, RDM op 26 sep 2018
Dear valued guest thanks for stay and fantastic review, we are delighted to serve you and hope to see you soon again

10/10 – Uitstekend

Zuraidah, Kuala Lumpur, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had a good stay. Right in the middle vof the city.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van sastry, FOM op 25 sep 2018
dear Zuraidah madam thanks for stay and great review, see you again soon

10/10 – Uitstekend

Nadziah, Kuching

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van sastry, RDM op 20 sep 2018
Dear Guest Pn Nadziah, thanks for stay and comments, hope to see you soon again

8/10 – Goed

Remy syarmila

Good and valuable
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van sastry, RDM op 20 sep 2018
Dear Guest Ms Remy Syarmila, thanks for stay and comments, hope to see you soon again

8/10 – Goed

RAJA MOHAMAD SHAHRIM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van sastry, RDM op 20 sep 2018
Dear Valued guest Mr Raja Mohamad, thanks for stay and comments, hope to see you soon again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van SASTRY, RDM op 7 sep 2018
dear valued guest, thanks a ton for stay and good review,hope to see you soon again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Jagannadha Sastry, RDM op 2 sep 2018
Dear valued guest, thanks for feed back, we are happy you liked stay and service, keep visiting us

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Conveniently located near Masjid India
Ok for the price. Should have installed day curtain though
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van sastry, RDM op 20 sep 2018
Dear Valued guest thanks for stay and comments, hope to see you soon again

10/10 – Uitstekend

Magdalena

My parents and I stayed here 2 nights and overall no complaints. They organized a driver for us that gave us a great tour of the city for a rather good price. Would stay again.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Jagannadha sastry, RDM op 2 sep 2018
Dear valued guest, thanks for feed back, we are happy you liked stay and service, keep visiting us

10/10 – Uitstekend

Zarook, Yokohama Japan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Jagannadha Sastry, RDM op 2 sep 2018
Dear valued guest, thanks for feed back, we are happy you liked stay and service, keep visiting us

10/10 – Uitstekend

Kichi, Tawau, Sabah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel at the heart of the buisness center
Very convenient and best hotel location . Shopping verities of daily goods and clothings as well as foodstalls are located everyway.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van sastry, FOM op 10 aug 2018
Thanks valued guest, stay and 5 stars rating! see you soon again!

10/10 – Uitstekend

Eima

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van sastry, fom op 10 aug 2018
Dear Valued guest Eima, thanks for stay and review.