Een minibar, verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van Hotel YT Midtown

2 out of 5
Hotel YT Midtown
No 30, Jalan Tok Lam, Kuala Terengganu, Terengganu

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 49 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rianne, utrecht

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net en prettig hotel in centrum
Het hotel is heel prettig gelegen in het centrum van de stad met veel bezienswaardigheden op loopafstand. De privé parkeerplaats is fijn, bewaakt en vlak naast hotel. We kregen een fijne ruime suite ipv de geboekte reguliere kamer dus dat was zeer aangenaam. De suite was ruim en zeer verzorgd en schoon. Het ontbijt was het minst positief van het hotel.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Henny

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had hotelkamer voor 1 nacht vanwege vroege vlucht de volgende ochtend. Verblijf normaal op een eiland in de buurt. Ken de stad goed, kom er al sinds 1997.

8/10 – Goed

NUR AMIRA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay, near to Pasar Payang & Terengganu Drawbridge. Also easy access to other attractive places.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Wan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Muhammad Shauqi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bilik ok sgt.tgh2 bandar,parking disediakan.alas kaki je xde.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Shah

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
broken window. noisy aircond.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Muhammad aswadi b ibrahim

Need to improve for enviroment example place the perfume due to sometime smile not good
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Mohd Hafiy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Cheong

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sleeping awake by room’s phone ringing in the morning 6am. 2nd awake by Room service in the morning open forcedly until the screw out.....
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Location is very stratergic
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like : Cleanliness Dislike : Insufficient cold for air-cond, breakfast is too general.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Center of town
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

NURUL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice to stay
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is comfortable for one occupancy.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
need to refurbish the lobby
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the best hotel
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a cockroach in my room. I ordered chicken chop they charged extra rm2.70 for tax and delivery i think. And the chicken was not fresh.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

jack, kl

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

LOU

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location n great parking lot safe .Room was comfort too.tqvm
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

DRAAA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need more parking space. I have to park my car outside the parking lot for one night during my second day (Saturday night). I was not feeling safe. Need to provide more parking space.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Worth for the money paid
unfriendly receptionist during check in, the lady staff is ego when we asked for the breakfast coupon during check in. I have booked the hotel with breakfast, but she insist that the room is not come with breakfast. I showed her the hotel voucher, and she unpleasant reply with high pitch tone "Go eat since you eagerly want for the breakfast, and I let you eat." Overall, it is a nice stay hotel, clean and nice breakfast. And the customer service especially receptionist need to improved.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Atsushi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バスターミナルから徒歩5分、どこへ行くにも便利なロケーション。価格に比べ、お得感のあるホテル。
バスターミナルから徒歩5分、どこへ行くにも便利なロケーション。価格に比べ、お得感のあるホテル。チェックイン時間前であったが、快く部屋に通してもらえた。部屋はきれいにメンテナンスされていて快適だった。窓から海が見渡せる高層階の部屋がおすすめ。
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Kwok Cheong

個人遊
Very Nice.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

marjuki, selangor

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

NUR AFFIQAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Priyadarshi

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Trip with family and friends
Nice location, close to bus station, China town, photo stop at Pulau Warisan, Istana Maziah.
2 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room standards
It was very obvious that the room was not vacuumed nor swept. There was even litter in front of the room and in full view of the housekeeping staff whom delivered towels to my room but she took no heed. If this is the sample; other hygiene standards are very much in doubt.
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Quit old hotel, smelly room and mattress but friendly staff.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Din, MY

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The room is spacious and good. But they should improve on the room cleanliness.
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Rosli, Kuala Lumpur

Positief: Personeel en service
Close to tourist attraction
The premise is close to Pasar Payang and easily accessible as it is located at the main road. No issue to find good place for lunch and dinner
4 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

KITA, japan

Positief: Personeel en service
町中のホテル
町中にあり近くにはショッピングモール、バスターミナル、シャーバンダージェッティがあり何かと便利な立地。 部屋は清潔で最低限の設備もあるので特別不満な点はないが、今回利用したときはホテル全体でwifiが不調だったらしく、全く繋がらなかった。 時期にもよるかもしれないが(今回訪れたのは5月中旬)24時頃前まで街からスピーカーでコーランが流れ続けるので気になる方は我慢が必要かも。 また朝食付きだが味も種類もやや残念だが、値段を考えれば妥当かと。 夜着で翌日の移動のための一泊利用だったのでこの値段なら不満は無かった。

10/10 – Uitstekend

MOHD ASHRAF

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
will come again.
very comfortable hotel. all amenities nearby.

8/10 – Goed

Mohammad Akhfar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

ROSINI

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Saya menginap di bilik 810. 30 minit pertama ada internet line melalui wifi percuma namun selepas itu tiada. Telah maklumkan pada staf di kaunter tapi tiada yang dapat membantu. Tiada line sehingga check-out. Satu lagi berkenaan bayaran bilik dikenakan tambahan 2% sekiranya bayaran menggunakan kad kredit atau 1% jika gunakan kad debit. ??? Saya tanya di kaunter tapi jawapan yang diberikan: "tak tahu".

6/10 – Redelijk

siti rozita, rawang, selangor

Positief: Personeel en service
hotel near to pasar payang
not the best hotel but the facilities is still ok. i can't use my card key. but the workers are kind enough to help me. the hotel provide free parking beside their hotel. only one air conditioner function in my room.

6/10 – Redelijk

A.C., 横浜市

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
いわゆるビジネスホテル
大人二人、子供一人で宿泊しました。 到着が早かったのですが、そのまま部屋に入れてよかったです。 が、手を洗おうとしたら蛇口から真っ赤な水が... これでは口もすすげません。 追加でミネラル水を持ってきてくれましたが、そういう問題じゃないのですが... 水は30分ほど出しっ放しにしたら少しマトモになりました。夜、シャワーに入る頃には大分良くなりました。 部屋自体はエアコンさえ効けば快適です。 Wifiはロビーだけです。あまり早くないですが、飛行機のオンラインチェックインとメールのチェックには十分です 知り合いには勧めませんが、宿に対する期待値が高くなければこういう宿も有りと思います。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
so so
Only average

8/10 – Goed

Abdul Samad, KL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family outing
Good but need to improve the tv quality and wifi coverage

8/10 – Goed

Sharulbariah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Selesa

8/10 – Goed

anuar saidin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

osman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer