Lot 10 Boutique Hotel

Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Kuching

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Lot 10 Boutique Hotel

Extra bedden, gratis wifi
Interieur
Zitruimte lobby
Exterieur
Restaurant

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe Family Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 queensize bed

Family Suite

  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot 10 Jalan Ban Hock, Jalan Central Timur, Kuching, Sarawak, 93100

In de buurt

  • Jalan Padungan - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Waterkant van Kuching - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Winkelcentrum The Spring - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Algemeen Ziekenhuis van Sarawak - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Vivacity Megamall - 4 min. rijden - 4.0 km

Lokaal vervoer

  • Kuching (KCH-Internationale luchthaven Kuching) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Noodle Descendants - ‬6 min. lopen
  • ‪Makino Kochi Ramen Bar - ‬6 min. lopen
  • ‪小霸王 @ Padungan - ‬5 min. lopen
  • ‪Min Hong Kee - ‬8 min. lopen
  • ‪Homecook - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Lot 10 Boutique Hotel

Hotel in de buurt van Waterkant van Kuching
Met voorzieningen zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een conferentiecentrum kom je niets tekort bij Lot 10 Boutique Hotel. Ga beslist een hapje eten bij The Pipe, het plaatselijke bistrorestaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), een rookvrije accommodatie en 4 vergaderruimtes
  • Een 24-uurs receptie, gratis kranten en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle 68 gastenkamers bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • The Pipe

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes
  • Conferentiecentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met premium zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 40 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 100.00 per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: MYR 40 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Lot 10 Boutique Hotel Kuching
Lot 10 Boutique Hotel
Lot 10 Boutique Kuching
Lot 10 Boutique
Lot 10 Boutique Hotel Kuching Sarawak
Lot 10 Boutique Hotel Hotel
Lot 10 Boutique Hotel Kuching
Lot 10 Boutique Hotel Hotel Kuching

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Lot 10 Boutique Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Lot 10 Boutique Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Lot 10 Boutique Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Lot 10 Boutique Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Lot 10 Boutique Hotel?

Dit hotel ligt in het zakendistrict, binnen 2 km afstand van Sri Srinivasagar Kaliamman-tempel en Waterkant van Kuching. Ook Jalan Padungan en Hills Shopping Mall liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Lot 10 Boutique Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 47 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 140 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top verblijf in Kuching bij Lot 10 Boutique

Erg fijn verblijf gehad. Uitstekende service van m.n. het jonge personeel. Nieuw hotel waardoor alles er schoon en fris uitziet. Prima shuttle service naar diverse plaatsen in Kuching waaronder het vliegveld. Ook de touroperator gekoppeld aan het hotel erg goed!!!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

jason

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The service by the staff is certainly top notch. Quality service and helpful where u won’t get it in any 5star hotel. Keep up the good work front desk staff.
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is wrong with this hotel. Do not stay here!!! I checked out as soon as I can & moved to another hotel nearby - Dorset Boutique Hotel & it was way way better than Lot 10. Rooms here in Dorset is bigger & more comfortable, so choose wisely next time cuz it might land you in hell for a few nights just like I did in Lot 10.
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

evan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, staff friendly, breakfast have a lot choice.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

KTP

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Room has a peculiar odour. Aircond was not working properly. As i checked in late and the weather was a bit cold i didnt bother to ask for room change..
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Value for the price

An average Hotel which i have nothing much to talk about. The up side is the breakfast is quite acceptable.
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Mohamad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good 100%...all staff very fiid,clean,parking good..
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The cleannes
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are friendly and there is a complimentary free breakfast that is not available in other nearby hotels in the area.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
I love the surrounding was so clean and the food were superb!
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

evan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

wifi no good

everything is good. only the wifi need improve
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Amelyn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
..........
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
THE TOILET'S WALL IS DARK WITH SPOTTED
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la seule chose qui ne m'a pas plu sont les couloirs! donc tt va bien :)
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Yö lot 10

Hyvä hotelli hintalaatusuhteella ajateltuna. Todella mukava ja hyvä henkilökunta. Voin suositella majoituspaikaksi, jos et hae luksusta, vaan laatua järkihintaan.
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

QUEK, KL

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pretty comfrotable. For the price paid, its a good stay. There's sufficient amount of parking for guest, although the fitness room is almost non existent as its really small and was locked when I visited. Breakfast was satisfying. Though one room switch to charge phone wasnt functioning.
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Sue

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
provided Shower Tower and no small tower. the tiles flooring is uncomfortable , especially rooms do not provide slipper. bathroom only provided rain showering water tab which from ceiling.it is not user friendly. shower water
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Sue

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ROOM 109-128, no safety box provided as mentioned is included in the room facilities .only shower tower and no small tower be provided. shower room water output was blocking and caused the shower water leak out. not feeling comfortable to walk on room tiles flooring coz there is no room slipper provided.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Jack

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in september 2018