Corsica Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kulai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Corsica Hotel

Uitzicht vanuit accommodatie
Details aan de binnenkant
Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Ontbijtruimte
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
Regendouchekop
Hydromassage
Privébadkamer
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Family Grand Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 kingsize bed

Superior King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Family Triplex Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Premier Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
150 & 151, Jalan Kenanga 29/6, Indahpura, Kulai, 81000

In de buurt

  • Aeon Mall Kulaijaya - 3 min. lopen - 0.3 km
  • IOI Mall Kulai - 15 min. lopen - 1.3 km
  • IOI Palm Villa Golf & Country Resort - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Johor Premium Outlets - 7 min. rijden - 8.3 km
  • Sutera Mall - 19 min. rijden - 20.5 km

Lokaal vervoer

  • Station JB Sentral - 25 min. rijden
  • Senai International Airport (JHB) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Selera Kak Izan - ‬3 min. lopen
  • ‪Mykluang Kopitiam - ‬3 min. lopen
  • ‪Ayam Penyet Tiga Abdul - ‬2 min. lopen
  • ‪四夕豆花 - ‬2 min. lopen
  • ‪Khem Thai Mukratha - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Corsica Hotel

Hotel in de buurt van Johor Premium Outlets
Profiteer bij Corsica Hotel van faciliteiten zoals wasvoorzieningen, een conferentieruimte en een restaurant. Voorzieningen zoals een snackbar/delicatessenwinkel en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
  • Een lift, een 24-uurs receptie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Corsica Hotel zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met hydromassagedouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met digitale zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 50 meter van de accommodatie
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 23.30 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Corsica Kopitiam

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De houder van de creditcard waarmee is geboekt, dient deze kaart met overeenkomende foto-identificatie te tonen tijdens het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 60 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Corsica Hotel Kulai
Corsica Kulai
Corsica Hotel Hotel
Corsica Hotel Kulai
Corsica Hotel Hotel Kulai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Corsica Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Corsica Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Corsica Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Corsica Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Biedt Corsica Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 07.00 uur en 23.30 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 60 per voertuig.

Waar ligt Corsica Hotel?

Dit hotel in Kulai ligt binnen 2 km afstand van Aeon Mall Kulaijaya en IOI Mall Kulai. IOI Palm Villa Golf & Country Resort ligt op 4 km.

Beoordelingen over Corsica Hotel

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 102 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Angeline

6 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Lam Beng

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

KENNY

Reisde met familie
The environment entire hotel is fine but the parking lot insufficient for client to park their vehicles.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Shazelina

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Karen Y P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

KOK CHIONG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Lee wing

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice

Fast check in
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

puteri

1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Jason

1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

chiaw swee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Mohd Shukri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel within township, easily accessible to amenities and restaurants.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

cheu yian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

susan ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Addah, KL

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Hotel should give customer parking coupon. We are not Kulai resident so what for we buy parking coupon? Why not hotel buy a book of coupon parking then distribute to the customer according their stay time (ex: sunday coupon compulsory from 10am, check out on 12pm) hotel must give 2 hour coupon to customer. Most of us have to bear compound because not provide the parking coupon. Really hard for us to search a location to pay the compound because we are not Kulai resident.. Most of hotel outside, once check in they provide parking to the customer. Corsica hotel should do something on parking matters.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

HsuanJen

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

AFY, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent in cleanliness. Some good restaurants around and about 10 mins walk across the bridge to Aeon Permas Jaya. Some additional furniture in room would be good.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

yunn nee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

MichaelJackson

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daily room cleaning little inconvenient. Must press the cleaning button only they come to clean and change the towel. We didn't notice that as we thought that by default it is a daily thing unless told. We have to use the same towels for two days and no water refill or whatsoever. We like this hotel but this might just spoil the whole thing. TQ
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Wong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean and good service
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

comment for Corsica hotel

close to the Aeon, many option for meal Hot water isn't enough for bath.
6 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Leo, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast is tasty and wide selection. Near a lot eateries and Aeon Mall. Security guard at door at night.
2 nachten verbleven in juni 2019