APA Hotel Kyoto Ekimae
Hotel met een restaurant, op 6 minuten lopen van Kyototoren
Fotogalerie voor APA Hotel Kyoto Ekimae





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(55 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een slaapbank
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.350 beoordelingen
De prijs is € 99
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

806, Minami Fudodocho, Shiokoji-sagaru, Nishinotoin dori, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8234
Over deze accommodatie
APA Hotel Kyoto Ekimae
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 45
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1800 voor volwassenen en ca. JPY 900 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Kyoto-Ekimae
APA Kyoto-Ekimae
Hotel Kyoto-Ekimae
Kyoto-Ekimae Hotel
APA Hotel Kyoto Ekimae
APA Hotel Kyoto Ekimae Hotel
APA Hotel Kyoto Ekimae Kyoto
APA Hotel Kyoto Ekimae Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over APA Hotel Kyoto Ekimae
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Chieko
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chieko
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Madison
11 nov 2025
Madison
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
5 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Clive
7 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Clive
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
kimiko
Reisde met familie
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kimiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
toshiaki
Reisde met familie
5 nov 2025
Positief: Netheid
toshiaki
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
28 okt 2025
Daisuke
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
hisae
26 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hisae
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
??
Zakenreiziger
24 okt 2025
Positief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Keiko
24 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Keiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Komura
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Komura
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Roberto
Reisde met een groep, Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fangfang
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fangfang
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
HARUKI
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SANAE
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANAE
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Christopher
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
joonyoung
9 okt 2025
joonyoung
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Hongbin
Zakenreiziger
8 okt 2025
Negatief: Netheid
Hongbin
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Paige
7 okt 2025
Paige
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ariel
5 okt 2025
Ariel
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andres
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MIHO
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHO
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Misuzu
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misuzu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fiona, Coquitlam
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiona
2 nachten verbleven in september 2025

















