Fotogalerie voor APA Hotel Kyoto Gojo Omiya





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Satellietzenders
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 559 beoordelingen
De prijs is € 232
9 nov - 10 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

467, Kyoto, Kyoto, 600-8372
Over deze accommodatie
APA Hotel Kyoto Gojo Omiya
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.019 beoordelingen
De prijs is € 84
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1800 voor volwassenen en ca. JPY 900 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Apa Kyoto Gojo Omiya Kyoto
APA Hotel Kyoto Gojo Omiya Hotel
APA Hotel Kyoto Gojo Omiya Kyoto
APA Hotel Kyoto Gojo Omiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over APA Hotel Kyoto Gojo Omiya
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very decent hotel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gerard Johan georg
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerard Johan georg
10 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
María Eugenia
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid
María Eugenia
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MARIA DE LOS ANGELES
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIA DE LOS ANGELES
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aranthxa Viridiana
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aranthxa Viridiana
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yun Fai
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yun Fai
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jennifer
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Jennifer
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
huu
Reisde met familie en kleine kinderen
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
huu
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rod
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rod
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JORDYN TAYLOR
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JORDYN TAYLOR
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ひろみ
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




ひろみ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
かずお
Reisde met familie en kleine kinderen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かずお
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met een groep
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
MASAAKI
21 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAAKI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
KYOKO
21 sep 2025
Positief: Netheid
KYOKO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michel
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
15 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
13 sep 2025
??
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Roshan
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roshan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gianpiero
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gianpiero
11 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tenzin
Reisde met familie
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Tenzin
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
こうじ
Reisde met partner
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
こうじ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
victor
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
victor
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
AKIRA
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
AKIRA
2 nachten verbleven in augustus 2025