Fotogalerie voor Ace Hotel Kyoto





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 351
5 nov - 6 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (King Bed, 2 Adults 1 child under 12yr) laden

Standaard kamer (King Bed, 2 Adults 1 child under 12yr)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(47 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King Bed, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King Bed, 2 adults 1 child under 12yr)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Historic King, 2ADT 1CHD under 12yr) laden

Kamer, niet-roken (Historic King, 2ADT 1CHD under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Historic, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Twin kamer, niet-roken (Historic, 2 adults 1 child under 12yr)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Tatami,4 adults 2 children under 12yr) laden

Suite, niet-roken (Tatami,4 adults 2 children under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Ace, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Suite, niet-roken (Ace, 2 adults 1 child under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Suite (Loft, 2 adults 2 children under 12yr) laden

Suite (Loft, 2 adults 2 children under 12yr)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.260
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

245-2 Aneyakojidori, Higashinotoin-nishiiru Kurumayacho, Kyoto, Kyoto, 604-8185
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 279 beoordelingen
De prijs is € 354
28 okt - 29 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 4800 voor volwassenen en ca. JPY 4800 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 14300 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: JPY 6215.0 per nacht
- Dineren: JPY 14000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ace Hotel Kyoto Hotel
Ace Hotel Kyoto Kyoto
Ace Hotel Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ace Hotel Kyoto
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,8
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
James
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jörg
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jörg
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
barbara
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
barbara
4 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Aviv
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 okt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Aviv
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Juliet
Reisde met een groep
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliet
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie en kleine kinderen
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Daniel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Margaret
Reisde met een groep
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anita
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
23 sep 2025
Juan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Matt
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MATHIEU
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MATHIEU
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Monvan
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monvan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Haruhisa
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruhisa
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Allanah
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allanah
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jordan
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ying
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ying
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Taro
14 sep 2025
Negatief: Personeel en service
Taro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gregory
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Noushin
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noushin
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jiyue
Reisde met partner
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jiyue
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KEITA
1 sep 2025
KEITA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
yosuke
31 aug 2025
yosuke
1 nacht verbleven in augustus 2025