Almont Hotel Kyoto

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Almont Hotel Kyoto

Zitruimte lobby
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1980 per persoon)
Openbaar bad
Donzen dekbedden, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(31 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Economy tweepersoonskamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 29 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Almont Hotel Kyoto is gelegen in de wijk Minami-ku in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging in de buitenwijken en vlak bij een metrostation. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Kyototoren en Markt van Nishiki en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Kawaramachi-straat en Pontocho-laan. Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto zijn ook zeker het bezoeken waard.
Kaart
26-1 Nishiiwamotocho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8005

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Kyoto Station Building - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kyototoren - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Markt van Nishiki - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 5 min. lopen
  • Station Kujo - 9 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 85 min. rijden

Restaurants

  • ‪Harvest Kitchen - ‬2 min. lopen
  • ‪銀座ライオン - ‬5 min. lopen
  • ‪鳥楽 - ‬5 min. lopen
  • ‪おらが蕎麦 - ‬5 min. lopen
  • ‪Octavar - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Almont Hotel Kyoto

Hotel met een chique stijl in de buurt van Kawaramachi-straat
Almont Hotel Kyoto ligt op loopafstand van Kyototoren en biedt faciliteiten zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een bibliotheek en stomerij-/wasservices. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een automaat
  • Een lift, een bagageopslagruimte en gratis kranten
  • Een kluis bij de receptie, een waterkoeler en een rookvrije accommodatie
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 169 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 1.980 voor volwassenen en JPY 1.980 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient deze accommodatie vooraf op de hoogte te stellen van je verwachte aankomsttijd.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 1980 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Almont Hotel Kyoto
Almont Kyoto
Almont Kyoto Hotel
Hotel Almont Kyoto
Kyoto Almont
Kyoto Almont Hotel
Almont Hotel
Almont Hotel Kyoto Hotel
Almont Hotel Kyoto Kyoto
Almont Hotel Kyoto Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Almont Hotel Kyoto?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Almont Hotel Kyoto te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Almont Hotel Kyoto?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag.

Tot hoe laat kan ik bij Almont Hotel Kyoto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Almont Hotel Kyoto?

Dit hotel ligt in Minami-ku, binnen 15 minuten lopen van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Kiyomizu Temple en Fushimi Inari Shrine liggen binnen 3 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Kujo is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Almont Hotel Kyoto

9,4

Uitzonderlijk

9,4

Netheid

8,4

Locatie

9,4

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 674 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 277 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1002 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Slava, Amsterdam

Positief: Netheid

Hotel In Kyoto

The location is good, close to Kyoto Station. The hotel rooms are small, but clean. Early check in was not possible and staff did not offer the shower.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

HENRY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客房空間大、乾淨
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

June

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine. Would stay again if the rate was still good.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

知義

Positief: Netheid, personeel en service
大浴場はリラックスできました
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kei

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都観光で利用させていただきました。 スタッフさんが笑顔で出迎えてくれました、 対応も凄く良くて、また次回も利用したいと 思いました。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からは少し歩きますが、その分周囲も静かで、近所の町並みを楽しながら旅行することができる素晴らしいロケーションでした。 ホテルの中も清潔で、家も割とゆったりと作られているので、また京都に行った際には泊めていただこうと思っています。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から少し離れているためか、朝食会場、大浴場ともに空いていて過ごしやすかった。また、スタッフの皆さんがハキハキと対応されていて好印象だった。
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandra Alcantara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen trato en general
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Ryo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
自動販売機にお酒を置いて欲しい。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

?

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ツインベッドの部屋を予約していたのが、当日部屋に空きがありトリプルベッドの部屋に変更してくれていたり、お部屋も綺麗で清潔、さらには折り鶴が置いてあるなどおもてなしがとても素晴らしかった。温泉も付いていてゆっくり過ごせた。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MASUYOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都駅の八条口側なので繁華街からは少し距離があるが、ホテル自体は申し分ない。 特に朝ごはんの品数の多さは素晴らしい。
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Canan

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Kein Wasser auf dem Zimmer oder wenigstens zu kaufen. Sehr umständliche Kommunikation mit dem Personal, welches nicht kundenorientiert denkt und handelt. Erst am letzten Tag von insgesamt 5 Übernachtungen wurden Pyjamas zur Verfügung gestellt. Dafür ein persönlicher Pyjama aus dem Zimmer entfernt, was nach Nachfrage wieder aufgetaucht ist. „Onsen“ ist ein gechlortes warmes Becken, nicht besonders hygienisch. Keine Slipper oder Kimonos. Kein Komfort. Frühstück ok, aber keine Abwechslung. Kein 4-Sterne-Haus.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Julie

4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

伊達

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

wakako

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋をグレードアップして頂き朝食も美味しかったです。 大浴場も広く良かったです。 
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Masataka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

TAKAKO

1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

hiroyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル内はとても綺麗で、整えられています。食事もたくさんの種類があり、どの食事もとても美味しかったです。また京都に来ることがあれば泊まりにきます
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Tomoka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都駅駅からも徒歩5分ほどと近く立地○ 広い部屋にアップグレードしていただき尚且つ大浴場のある階のお部屋だったので便利でとても快適でした! ありがとうございました。 次回からもこちらに宿泊しようと思います。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Qiao Chu

7 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Yukie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
いつも利用しています。京都駅からは少し離れていますが、ゆったりと過ごせて気に入ってます。
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

yuri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても快適で良かったです フロントの方も親切でした お風呂上がりにウォーターサーバーがあると最高です
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

H

4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

MORIO

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Satsuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の親切丁寧な対応、挨拶、朝ごはんの美味しさなど、すばらしかったです。
1 nacht verbleven in augustus 2025