Fotogalerie voor Almont Hotel Kyoto





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people) laden

Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is € 107
17 okt - 18 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Almont Hotel Kyoto is gelegen in de wijk Minami-ku in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging in de buitenwijken en vlak bij een metrostation. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Kyototoren en Markt van Nishiki en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Kawaramachi-straat en Pontocho-laan. Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto zijn ook zeker het bezoeken waard.

26-1 Nishiiwamotocho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8005
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 1 min. lopen - 0.2 km
- Kyoto Station Building - 4 min. lopen - 0.4 km
- Kyototoren - 7 min. lopen - 0.7 km
- Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.9 km
- Markt van Nishiki - 4 min. rijden - 2.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Harvest Kitchen - 2 min. lopen
- 銀座ライオン - 5 min. lopen
- 鳥楽 - 5 min. lopen
- おらが蕎麦 - 5 min. lopen
- Octavar - 5 min. lopen
Over deze accommodatie
Almont Hotel Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 1.912 beoordelingen
De prijs is € 111
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 1980 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Almont Hotel Kyoto
Almont Kyoto
Almont Kyoto Hotel
Hotel Almont Kyoto
Kyoto Almont
Kyoto Almont Hotel
Almont Hotel
Almont Hotel Kyoto Hotel
Almont Hotel Kyoto Kyoto
Almont Hotel Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Almont Hotel Kyoto
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,4
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 sep 2017
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
HENRY
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HENRY
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
June
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
June
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
知義
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
知義
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kei
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kei
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yu
Zakenreiziger
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
?
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra Alcantara
Reisde met een groep
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra Alcantara
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ryo
Zakenreiziger
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met een groep
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MASUYOSHI
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASUYOSHI
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Canan
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Canan
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
8 sep 2025
Julie
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
伊達
1 sep 2025
Positief: Netheid
伊達
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
wakako
Reisde met een groep
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wakako
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Masataka
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masataka
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TAKAKO
25 aug 2025
TAKAKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
hiroyuki
Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroyuki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoka
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoka
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Qiao Chu
19 aug 2025
Qiao Chu
7 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Yukie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
yuri
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuri
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
H
18 aug 2025
H
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MORIO
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
MORIO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Satsuki
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satsuki
1 nacht verbleven in augustus 2025