Almont Hotel Kyoto

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 62
21 dec - 22 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
22 van 22 kamers weergeven

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Eenpersoonskamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Economy tweepersoonskamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 29 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Female Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room C

  • Max. aantal: 2

Deluxe, Twin with Bath, City View

  • Max. aantal: 2

Standard, Twin with Bath, Mountain View

  • Max. aantal: 2

Deluxe, Twin with Bath, Mountain View

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin with Bath and City View Toilet

  • Max. aantal: 4

Quadruple Room, Non Smoking (2 Beds for 4 People)

  • Max. aantal: 4

Deluxe Twin Room B

  • Max. aantal: 2

Standard Twin room

  • Max. aantal: 2

Standard Single Room

  • Max. aantal: 1

Standard Triple Room

  • Max. aantal: 3

SEMI DOUBLE ROOM

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
26-1 Nishiiwamotocho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8005

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Kyoto Station Building - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kyototoren - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Tempel Higashi Honganji - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Sanjusangen-do-tempel - 11 min. lopen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 5 min. lopen
  • Station Kujo - 9 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 85 min. rijden

Restaurants

  • ‪Harvest Kitchen - ‬2 min. lopen
  • ‪鳥楽 - ‬5 min. lopen
  • ‪銀座ライオン - ‬5 min. lopen
  • ‪おらが蕎麦 - ‬5 min. lopen
  • ‪見聞録京都アバンティ店 - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Almont Hotel Kyoto

Hotel met een chique stijl in de buurt van Kawaramachi-straat
Almont Hotel Kyoto ligt niet alleen in de buurt van Kyototoren maar beschikt ook over faciliteiten zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een bibliotheek en stomerij-/wasservices. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en een automaat
  • Een kluis bij de receptie, gratis kranten en een 24-uurs receptie
  • Een lift, een rookvrije accommodatie en een waterkoeler
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 169 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 1.980 voor volwassenen en JPY 1.980 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient deze accommodatie vooraf op de hoogte te stellen van je verwachte aankomsttijd.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 1980 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Almont Hotel Kyoto
Almont Kyoto
Almont Kyoto Hotel
Hotel Almont Kyoto
Kyoto Almont
Kyoto Almont Hotel
Almont Hotel
Almont Hotel Kyoto Hotel
Almont Hotel Kyoto Kyoto
Almont Hotel Kyoto Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Almont Hotel Kyoto?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Almont Hotel Kyoto?

Vandaag, 28 nov. 2025, kost een verblijf bij Almont Hotel Kyoto van één nacht voor twee volwassenen op 22 dec. 2025 min. € 61,78, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Almont Hotel Kyoto te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Almont Hotel Kyoto?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag.

Tot hoe laat kan ik bij Almont Hotel Kyoto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Almont Hotel Kyoto?

Dit hotel ligt in Minami-ku, binnen 15 minuten lopen van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Kiyomizu Temple en Fushimi Inari Shrine liggen binnen 3 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Kujo is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Almont Hotel Kyoto

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 679 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 276 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1006 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Slava, Amsterdam

Positief: Netheid

Hotel In Kyoto

The location is good, close to Kyoto Station. The hotel rooms are small, but clean. Early check in was not possible and staff did not offer the shower.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

chizuru

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋の清潔感もあり、くつろげる部屋着もあってゆっくり出来ました。 お風呂で疲れも取れ気持ちの良いお風呂良かったです。 朝食が大好きで次回も利用したいです
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Nagano

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応や朝食は満足出来るものでした。京都の旅行者や京都人は優しくて意外に感じました。 良かったですよ。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Chihiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食は種類が多くて満足度が高かったです。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jessica

Friendly staff, very spacious roo
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ka Ling Sarah Julianna

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was not as clean as expected of Japanese standards. It is, however, very comfortable, being spacious and well provided with everything travellers need. The shower is also sufficiently hot and strong. Breakfast provided offered a great variety of food, in particular special local food with clear descriptions to give foreign visitors a taste of Kyoto food. This arrangement is really thoughtful. Service standards of hotel staff was exceptionally high, making you feel really welcome. Would highly recommend this hotel to friends visiting Kyoto.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Adrien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre impeccable, petit déjeuner très bon et varié. Possibilité d'y faire son propre matcha. On est à moins de 10 minutes à pied de la gare de Kyoto ce qui est bien pratique. Pas beaucoup de commerces à proximité immédiate, mais il suffit d'aller jusqu'à la gare pour avoir tout ce qu'il faut.
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Takahiro

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Beverly, Waipahu

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed the very friendly and welcoming staff every time we arrived and departed for the day. They always greeted us with a smile and warm hospitality.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great central location if you are visiting Kyoto. Laundry machine on-site at good price.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Teruyuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近で清潔感があってコスパが良いホテルで、朝食もおいしかったです。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

DENNIS, Northridge, CA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central location. Just a few blocks form the newly opened planet land Biovortex. Rooms were very spacious and the breakfast buffet, although not free had the biggest variety of different food options. It was well worth it.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kazutoshi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

HENRY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客房空間大、乾淨
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lauren

3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

June

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine. Would stay again if the rate was still good.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

知義

Positief: Netheid, personeel en service
大浴場はリラックスできました
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kei

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都観光で利用させていただきました。 スタッフさんが笑顔で出迎えてくれました、 対応も凄く良くて、また次回も利用したいと 思いました。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からは少し歩きますが、その分周囲も静かで、近所の町並みを楽しながら旅行することができる素晴らしいロケーションでした。 ホテルの中も清潔で、家も割とゆったりと作られているので、また京都に行った際には泊めていただこうと思っています。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から少し離れているためか、朝食会場、大浴場ともに空いていて過ごしやすかった。また、スタッフの皆さんがハキハキと対応されていて好印象だった。
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandra Alcantara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen trato en general
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Ryo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
自動販売機にお酒を置いて欲しい。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

?

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ツインベッドの部屋を予約していたのが、当日部屋に空きがありトリプルベッドの部屋に変更してくれていたり、お部屋も綺麗で清潔、さらには折り鶴が置いてあるなどおもてなしがとても素晴らしかった。温泉も付いていてゆっくり過ごせた。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MASUYOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都駅の八条口側なので繁華街からは少し距離があるが、ホテル自体は申し分ない。 特に朝ごはんの品数の多さは素晴らしい。
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Canan

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Kein Wasser auf dem Zimmer oder wenigstens zu kaufen. Sehr umständliche Kommunikation mit dem Personal, welches nicht kundenorientiert denkt und handelt. Erst am letzten Tag von insgesamt 5 Übernachtungen wurden Pyjamas zur Verfügung gestellt. Dafür ein persönlicher Pyjama aus dem Zimmer entfernt, was nach Nachfrage wieder aufgetaucht ist. „Onsen“ ist ein gechlortes warmes Becken, nicht besonders hygienisch. Keine Slipper oder Kimonos. Kein Komfort. Frühstück ok, aber keine Abwechslung. Kein 4-Sterne-Haus.
4 nachten verbleven in augustus 2025