Almont Hotel Kyoto
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Almont Hotel Kyoto





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
21 dec - 22 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
22 van 22 kamers weergeven
Standard Double Room
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people) laden

Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Female Twin Room laden

Female Twin Room
Deluxe Twin Room C
Alle foto's voor Deluxe, Twin with Bath, City View laden

Deluxe, Twin with Bath, City View
Alle foto's voor Standard, Twin with Bath, Mountain View laden

Standard, Twin with Bath, Mountain View
Deluxe, Twin with Bath, Mountain View
Deluxe Twin with Bath and City View Toilet
Quadruple Room, Non Smoking (2 Beds for 4 People)
Deluxe Twin Room B
Standard Twin room
Standard Single Room
Standard Triple Room
SEMI DOUBLE ROOM
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.386 beoordelingen
De prijs is € 98
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26-1 Nishiiwamotocho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8005
Over deze accommodatie
Almont Hotel Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Miyako Hotel Kyoto Hachijo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.386 beoordelingen
De prijs is € 98
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 1980 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Almont Hotel Kyoto
Almont Kyoto
Almont Kyoto Hotel
Hotel Almont Kyoto
Kyoto Almont
Kyoto Almont Hotel
Almont Hotel
Almont Hotel Kyoto Hotel
Almont Hotel Kyoto Kyoto
Almont Hotel Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Almont Hotel Kyoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 sep 2017
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
chizuru
27 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chizuru
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Nagano
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nagano
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Chihiro
Zakenreiziger
22 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihiro
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
20 nov 2025
Jessica
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Ling Sarah Julianna
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Ling Sarah Julianna
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Adrien
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrien
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Takahiro
3 nov 2025
Takahiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Beverly, Waipahu
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beverly
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Teruyuki
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teruyuki
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
DENNIS, Northridge, CA
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DENNIS
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kazutoshi
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazutoshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HENRY
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HENRY
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren
3 okt 2025
Lauren
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
June
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
June
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
知義
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
知義
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kei
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kei
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yu
Zakenreiziger
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
?
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra Alcantara
Reisde met een groep
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra Alcantara
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ryo
Zakenreiziger
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met een groep
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MASUYOSHI
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASUYOSHI
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Canan
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Canan
4 nachten verbleven in augustus 2025

















