Ariston Hotel Kyoto Jujo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ariston Hotel Kyoto Jujo

Exterieur
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1740 per persoon)
Ingang binnen
Restaurant
Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 71
13 okt - 14 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standard Double

  • Max. aantal: 2

Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Diep bad
Bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Diep bad
Bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Diep bad
Bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Suite Twin Room

  • Max. aantal: 5

Triple With Bath, City View

  • Max. aantal: 3

Single With Bath, City View

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Ariston Hotel Kyoto Jujo ligt in de wijk Minami-ku in Kyoto. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Kyototoren en Markt van Nishiki en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Kawaramachi-straat en Shijo-straat. Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto zijn ook zeker het bezoeken waard.
Kaart
23, Kamitoba Kanjinbashicho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8112

In de buurt

  • Hoofdkantoor van Nintendo - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Fushimi Inari Shrine - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Kiyomizu Temple - 6 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Jujo - 4 min. lopen
  • Station Tobakaido - 12 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬11 min. lopen
  • ‪ステーキガスト 京都十条通店 - ‬10 min. lopen
  • ‪ラーメン藤本店 - ‬1 min. lopen
  • ‪来来亭 - ‬5 min. lopen
  • ‪珈琲館YC - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Ariston Hotel Kyoto Jujo

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Met voorzieningen zoals een terras, een tuin en stomerij-/wasservices kom je niets tekort bij Ariston Hotel Kyoto Jujo. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en parkeerplaatsen (toeslag)
  • Een computerstation, een automaat en een receptieruimte
  • Een lift, meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 109 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met diepe baden en bidets
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.500 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPY 1.740 voor volwassenen en JPY 1.190 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Voor bepaalde kamers zijn afwijkende inchecktijden aangegeven. Deze tijden hebben voorrang op de standaard in- en uitchecktijden.​

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1740 voor volwassenen en ca. JPY 1190 voor kinderen
  • Parkeerkosten: JPY 1500 per dag
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ariston Hotel Jujo
Ariston Kyoto Jujo
Ariston Jujo
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel
Ariston Hotel Kyoto Jujo Kyoto
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Vandaag, 11 okt. 2025, kost een verblijf bij Ariston Hotel Kyoto Jujo van één nacht voor twee volwassenen op 13 okt. 2025 min. € 71,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Ariston Hotel Kyoto Jujo te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1500 per dag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Ariston Hotel Kyoto Jujo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Dit hotel ligt in Minami-ku, binnen 10 minuten lopen van Kamo Rivier en Kawaramachi-straat. Ook Fushimi Inari Shrine en Kyototoren liggen binnen 3 km afstand. Station Jujo ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Kujo is het 13 minuten lopen.

Beoordelingen over Ariston Hotel Kyoto Jujo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 113 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

WAKANA

Positief: Personeel en service
周辺は飲食店も少ないですが、その分静かです。 コンビニが近いので便利でした。 伏見稲荷大社まで徒歩15分くらいで行けるので、混雑前の早朝に参拝できよかったです。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Nozomi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅は十条駅から近く、目の前にローソンがあります。周辺にそれ以外の施設はありません。 京都駅にアクセスしやすい割にコスパ良いと感じました。施設やアメニティは良いものだと思います。 ビジネス、観光どちらも行けそうなホテルだと感じました。
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

SHUNTARO

Positief: Personeel en service, voorzieningen
昨年の冬に一度来てから朝食の満足度に惹かれて2回目の宿泊。鯖寿司が魅力のホテルです。 味噌汁の具材が乾物などで別途選べたら尚嬉しいなと思いました。卵焼きもふわふわで美味しかった。ちりめん山椒やわさび昆布?などおかずと組み合わせたり出来、 個人的に好みのものが多く満足度高め。 あと蒸し鶏も臭みが無く美味しかった。 フロントサービスに関しての感じ方は人によるかと思いますが、 チェックイン時は、笑顔が素敵な女性で丁寧な印象がありましたが、チェックアウト時は男性スタッフにいそいそと「追加のお支払いはありませんので」だけ伝えられ、もう少し丁寧でも良いかなと感じました。気にならない人は気にならないんでしようが。作法は丁寧な程客側としては嬉しいかなと。 ホテル内は他の方もレビューしてますが、 至る所にカーペットのシミは散見されます。 私は特に気になる程ではありませんでしたが 無いなら無い方が良いです。 兎にも角にも、 私はこちらのホテルの朝食が好きなので また利用したいと思います。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Masakatsu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
不満は無いですが、8時以降空いている食べ物屋さんが見つけられなかった
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

KIMIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
鯖寿司がとてもおいしかった。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Masao

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
駐車台数が少ない
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

竜一

4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Yoji

2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Hasegawa

3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

KATSUHIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お世話になりました。 全体的に良かったと思います。 また京都に行くときは、お世話になりたいと思います。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
よかった
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

montree

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
うまく言えないけど❗️宿泊できてよかった、良いホテルだと思います。また来年も泊まりに来てます。
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Naohisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Shigetaka

Negatief: Voorzieningen
フロントの方の対応がよくなかったです
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Yukihiro

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Kristin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Styr unna

Utrolig urenslig og lite rom. Anbefaler ikke dette hotellet. Glad det bare var for to netter.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Tong Hin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Mustafa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are friendly and helpful. Metro station was close to the hotel. The room was pretty small and could have been cleaner.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

ilkay

1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Ng Hoi

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at your hotel for 4 days and 3 nights, and I would like to express my dissatisfaction with several aspects of my experience. Firstly, I noticed that the housekeeping staff only changed the towels and emptied the rubbish bin during cleaning but did not fold the bed sheets. While I completely understand that it is standard practice in most hotels not to change bed sheets daily, it is also common for hotel staff to at least tidy and fold the bed sheets each day. This lack of attention to detail made the room feel untidy and below the standard I have experienced in other hotels. Secondly, I encountered bugs in the room and bathroom during my stay. For two consecutive nights, I noticed small insects resembling spiders. This was both unsettling and unhygienic, making it difficult for me to feel comfortable during my stay. Lastly, the breakfast buffet was disappointing due to the limited variety of food available. While the price of the buffet was reasonable and comparable to other hotels, the selection of food was insufficient and did not meet expectations. Overall, my experience at your hotel was disappointing, and I did not enjoy my stay. Based on these issues, I would not recommend this hotel to others. I hope you can address these concerns to improve the experience for future guests.

8/10 – Goed

masae

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
床のカーペットの汚れが気になりました。 土足で利用する人が多いのと、カーペットの掃除の仕方が難しいのだと推察します。カーペットは洗剤を使用しての清掃をすると、ふき取りや乾燥を確認しずらいですよね。
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

???

Positief: Netheid, personeel en service
치약/칫솔/빗 없음 챙겨가셈 평범한 비지니스 호텔임 가라스마선이 근처라 교통편은 확실한편/나와서 2분거리에 로손 무난한듯 근데 호텔 방 벽에 세로로 금가있어서 히익 하긴 함
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Jorge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Rooms were nice and spacious. Pillows were flatter than pancakes, room cleaning was limited to just a towel change. Lobby smelled of cigarettes and as a result was not a welcoming attire to arrive to after a long day is sightseeing. Water pressure in shower was amazing and laundry machines available on floor which was handy. Location was decent in that it was close-ish to train station and a short walk to Fushimi Inara Taisha a shrine, everything else was a hike.
4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

SHOUKO

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Hironobu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025