Asai Kyoto Shijo Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Asai Kyoto Shijo Hotel

Exterieur
Verduisterende gordijnen, geluiddichte muren, gratis wifi, beddengoed
Restaurant
Interieur
Zitruimte lobby

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 154
19 okt - 20 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy Hollywood)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 kingsize bed (Comfy)

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cozy)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, op de hoek (Comfy Hollywood Twin)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Cozy Twin

  • Max. aantal: 2

Comfy King

  • Max. aantal: 2

Comfy Hollywood Twin

  • Max. aantal: 2

Accessible Comfy King

  • Max. aantal: 2

Comfy Corner Hollywood Twin

  • Max. aantal: 2

Comfy Twin

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
444 Syunzeicho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 6008417

In de buurt

  • Shijo-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Markt van Nishiki - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Kyototoren - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Gojo - 4 min. lopen
  • Station Shijo - 6 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 92 min. rijden

Restaurants

  • ‪Amber Court - ‬3 min. lopen
  • ‪コメダ珈琲店烏丸五条店 - ‬1 min. lopen
  • ‪ちゃんぽん亭総本家四条烏丸店 - ‬1 min. lopen
  • ‪純米酒粕玉乃光 - ‬2 min. lopen
  • ‪カプリ食堂 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Asai Kyoto Shijo Hotel

Hotel met een chique stijl in de buurt van Markt van Nishiki
Asai Kyoto Shijo Hotel bevindt zich in de buurt van Kamo Rivier en biedt extraatjes zoals een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), een snelle incheckservice en een automaat
  • Een 24-uurs receptie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 114 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en slimme speakers en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor de schone kamers van de accommodatie.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en haardrogers
  • Ledtelevisies van 42 inch met satellietzenders
  • Slimme speakers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 2.000 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: JPY 1.320 voor volwassenen en JPY 715 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Gladde vloer in de kamer
  • Tegelvloer in de kamer
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2023

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 42 inch met kabel-/satellietzenders
  • Slimme luidspreker

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1320 voor volwassenen en ca. JPY 715 voor kinderen
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 2000 per dag (op 250 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Asai Kyoto Shijo Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Asai Kyoto Shijo Hotel?

Vandaag, 13 okt. 2025, kost een verblijf bij Asai Kyoto Shijo Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 19 okt. 2025 min. € 154,28, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Asai Kyoto Shijo Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Asai Kyoto Shijo Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Asai Kyoto Shijo Hotel?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 15 minuten lopen van Markt van Nishiki en Kamo Rivier. Station Gojo ligt op maar 4 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 17 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Asai Kyoto Shijo Hotel

9,4

Uitzonderlijk

9,8

Netheid

9,2

Voorzieningen

9,6

Personeel en service

9,4

Milieuvriendelijkheid

9,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 257 van 335 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 335 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 335 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 335 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 335 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dante, Antwerpen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cosy room, excellent breakfast and conveniently located. The hotel provides several activities and has also a very nice Thai curry restaurant.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Marianela

2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the fact that they organised little events with like a dj in the restaurant downstairs.
2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Lisa

Reisde met partner
The rooms could be a little cleaner, we were in the basement floor and heard the people moving chairs during breakfast time and the people in the neighboring rooms. Breakfast consisted of several set menus with mostly Thai and Japanese breakfast options. About 5-10 min walk to the next subway station.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches personal, gemütliches Zimmer. Rundum zufrieden!
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Small rooms
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Courtney

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My husband and I stayed here for our honeymoon, and it one of nicest hotel we've ever stayed at. The staff was incredibly kind and helpful, and every detail of the hotel was beautifully designed. We especially appreciated the restaurant and bar in the hotel lobby. We truly wish we had stayed longer and highly, highly recommend this hotel. We’ll definitely be back!
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The check-in procedure was arduous and took well over 20 minutes. It wasn’t clear whether or not there was an isolated issue with the self serve machines - but this was the last thing we needed after a long journey. Other than this the hotel was excellent and the Thai restaurant was one of our faves
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Justin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and modern hotel.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Great hotell
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

James

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Adnan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly and professional. Room was cozy.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

AKANE

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からそれほど遠くはなく、静かな場所にあります。周りには昔からの問屋があり昔ながらの京都を感じられます。 タイの会社が経営しているホテルですが、客室は畳ベッドになっている部屋もあり、クールジャパンって感じです。 一階にはレストランもあり、タイ料理が楽しめます。 ここのタイ料理が今回の滞在の中で一番おいしかった。 京都にいながら、タイを感じられる面白い宿だと思います。 受付はセルフチェックインみたいな機械があったけど、なぜか使いませんでした。 フロントらしきものはありましたが、どちらというとホテルというよりユースホステルの受付みたいな感じでした。 若いスタッフの態度はあまりよくないので、ホテルで働いているという自覚をもって、もう少し勉強する必要があります。 できたら、フロントの位置をもっとフロントらしくするとか、事務所内部がお客さんに見えないようにするとかの配慮が必要かと思います。 それ以外はよかったです。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Rosario

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jocelyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Standard hotel in the city
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Megan, Ottawa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay! Would stay again
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Cissy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Can’t say enough about the breakfast, the staff, the rooms everything! We loved how clean everything was and how kind the staff were. The breakfast in the morning was to die for! We can’t wait to go back!
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Minh

4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Curosh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut gelegen, Metrostat. in der Nähe, sonst vieles fussläufig erreichbar, sehr freundliche Mitarbeiter
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Vipanee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had dinner a couple times at the hotel and it was pretty good. Ordering Kaprow both times. Enjoyed an evening with a live DJ. Music and ambience was superb. Bed comfort was excellent. Room was cozy but equipped with everything we needed. Warm was quiet and clean.
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Araceli

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandre

2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic vibe and delicious food in the restaurant/lobby. Extremely helpful and English-friendly staff. The rooms were small but met all our needs.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

DIANA, San diego

4 nachten verbleven in juli 2025