Fotogalerie voor Asai Kyoto Shijo Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 154
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy Hollywood) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy Hollywood)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed (Comfy) laden

Kamer, 1 kingsize bed (Comfy)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cozy) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cozy)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, op de hoek (Comfy Hollywood Twin) laden

Kamer, op de hoek (Comfy Hollywood Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Cozy Twin laden

Cozy Twin
Alle foto's voor Comfy King laden

Comfy King
Alle foto's voor Comfy Hollywood Twin laden

Comfy Hollywood Twin
Alle foto's voor Accessible Comfy King laden

Accessible Comfy King
Alle foto's voor Comfy Corner Hollywood Twin laden

Comfy Corner Hollywood Twin
Alle foto's voor Comfy Twin laden

Comfy Twin
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.260
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

444 Syunzeicho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 6008417
Over deze accommodatie
Asai Kyoto Shijo Hotel
Vergelijkbare accommodaties

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.325 beoordelingen
De prijs is € 202
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1320 voor volwassenen en ca. JPY 715 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 2000 per dag (op 250 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Asai Kyoto Shijo Hotel
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Marianela
8 nov 2024
Marianela
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jelle
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jelle
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Lisa
Reisde met partner
8 okt 2025
Lisa
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anja
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anja
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eduardo
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Eduardo
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Courtney
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Courtney
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Philip
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Muhammad
18 sep 2025
Muhammad
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
James
13 sep 2025
James
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adnan
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adnan
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
AKANE
1 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKANE
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maurice
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maurice
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rosario
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosario
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jocelyn
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jocelyn
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Megan, Ottawa
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megan
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cissy
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cissy
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Minh
8 aug 2025
Minh
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Curosh
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Curosh
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Vipanee
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vipanee
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Araceli
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Araceli
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandre
21 jul 2025
Alexandre
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
DIANA, San diego
15 jul 2025
DIANA
4 nachten verbleven in juli 2025