BOOK HOTEL Kyotokujo
Hotel met een 24-uurs receptie, op 5 minuten lopen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor BOOK HOTEL Kyotokujo





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 73
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.386 beoordelingen
De prijs is โฌย 98
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

41 Higashikujo Karasumacho Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8016
Over deze accommodatie
BOOK HOTEL Kyotokujo
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.026 beoordelingen
De prijs is โฌย 45
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE BOX HOTEL Kyoto
BOOK HOTEL Kyotokujo Hotel
BOOK HOTEL Kyotokujo Kyoto
Hotel Kyoto Kujo area Untitled
BOOK HOTEL Kyotokujo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BOOK HOTEL Kyotokujo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 nov 2025
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
ADAM
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ADAM
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Fernando
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Shoichi
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoichi
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
YAYOI
Zakenreiziger
22 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
YAYOI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
TETSUYA, Tokyo
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TETSUYA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Mariah
11 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Mariah
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
SHIGEYUKI
5 okt 2025
Negatief: Personeel en service
SHIGEYUKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
scott
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
scott
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiroyuki
Zakenreiziger
7 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Rina
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rina
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
satoru
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
satoru
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Wilton
7 aug 2025
Wilton
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Tomohiro
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohiro
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Hisae
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hisae
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
RIKA
15 jul 2025
RIKA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Kathleen
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
ใฏใใณ
5 jul 2025
ใฏใใณ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใณ
2 jul 2025
ใใใณ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
shinya
27 jun 2025
Positief: Personeel en service
shinya
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Shingo
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shingo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Hearty
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hearty
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Eiji
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
่ฝใก็ใ้ฐๅฒๆฐใใใ
Eiji
1 nacht verbleven in juni 2025

















