Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor BOOK HOTEL Kyotokujo





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
28 aug - 29 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Kiyomizu Gojo
Gion
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 195 beoordelingen
De prijs is € 87
3 sep - 4 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
BOOK HOTEL Kyotokujo ligt in de wijk Minami-ku in Kyoto. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Kyototoren en Markt van Nishiki en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Kawaramachi-straat en Shijo-straat. Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto zijn ook zeker het bezoeken waard.

41 Higashikujo Karasumacho Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8016
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 4 min. lopen - 0.4 km
- Kyoto Station Building - 9 min. lopen - 0.8 km
- Kyototoren - 11 min. lopen - 0.9 km
- Fushimi Inari Shrine - 3 min. rijden - 2.6 km
- Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 3.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- THE LOWER EAST NINE HOSTEL (LE9)
- Le9 Cafe
- カレーハウスCoCo壱番屋 - 4 min. lopen
- 紡空 - 3 min. lopen
- Partik
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE BOX HOTEL Kyoto
BOOK HOTEL Kyotokujo Hotel
BOOK HOTEL Kyotokujo Kyoto
Hotel Kyoto Kujo area Untitled
BOOK HOTEL Kyotokujo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BOOK HOTEL Kyotokujo
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kathleen
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
クミコ
5 jul 2025
クミコ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ミナコ
2 jul 2025
ミナコ
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
shinya
27 jun 2025
Positief: Personeel en service
shinya
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shingo
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shingo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
shungo
31 mei 2025
shungo
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yoshiko
Zakenreiziger
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
日常を忘れて読書を
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brittany
16 mei 2025
Brittany
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
satoru
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
satoru
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
BEIXIN
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEIXIN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hizar
29 apr 2025
Hizar
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroshi
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Lo
Reisde met partner, Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Siu Kee
24 apr 2025
Siu Kee
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Beihong
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beihong
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Synthia
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Synthia
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel limpio y de buena ubicación
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Omar
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Myung
16 apr 2025
Myung
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Arthur
13 apr 2025
Positief: Netheid
Arthur
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mikiya
2 apr 2025
Mikiya
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wataru
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wataru
1 nacht verbleven in maart 2025