Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 7 minuten lopen van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 102
5 jan - 6 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Twin kamer, niet-roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Kamer, niet-roken (King)

9,0 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Executive Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Kamer, niet-roken (Executive King)

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Kamer, niet-roken (King, Single Use)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, niet-roken (Executive King)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
149 Honeyacho, Rokkakudorikarasumanishiiru, Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604-8164

In de buurt

  • Shijo-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Markt van Nishiki - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Pontocho-laan - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Nijō-kasteel - 16 min. lopen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Karasuma - 5 min. lopen
  • Metrostation Karasuma Oike - 5 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬2 min. lopen
  • ‪カフェ・ベローチェ - ‬2 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. lopen
  • ‪ラーメンムギュvol.2 - ‬3 min. lopen
  • ‪前田珈琲本店 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku

Hotel in de buurt van Markt van Nishiki
Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku bevindt zich in de buurt van Kawaramachi-straat en Nijō-kasteel en biedt extraatjes zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), winkels ter plaatse en wasvoorzieningen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Meertalig personeel, een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
  • Een lift en een bagageopslagruimte
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 106 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Toiletten met elektronisch bidet, baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Dingen om te doen

  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku Hotel
Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku Kyoto
Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku?

Vandaag, 8 dec. 2025, kost een verblijf bij Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku van één nacht voor twee volwassenen op 5 jan. 2026 min. € 101,69, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 15 minuten lopen van Markt van Nishiki en Kawaramachi-straat. Ook Nijō-kasteel en Kyoto Imperial Palace liggen binnen 2 km afstand. Metrostation Karasuma Oike ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Marutamachi is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Candeo Hotels Kyoto Karasuma Rokkaku

9,0

Fantastisch

9,4

Netheid

9,2

Voorzieningen

9,0

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 183 van 281 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 65 van 281 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 281 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 281 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 281 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Carlos Keyvan Balazadeh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is in an excellent spot, very walkable area along with easy transit options.
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Adam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was easy to access and close to many activities. Loved the views and spaciousness of the place. Staff was amazing and so friendly!
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Lyn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent. Clean and tidy
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Kim

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Gutes Hotel mit Verbesserungsbedarf beim Zustand der Zimmer und beim Umgang mit Allergien Das Hotel liegt sehr gut und unser Zimmer war angenehm groß sowie ruhig gelegen – ein großer Pluspunkt. Allerdings wirkte das Zimmer leider etwas abgewohnt und könnte an mehreren Stellen eine Renovierung vertragen. Die Kommunikation mit dem Personal war schwierig, da nur sehr wenig Englisch gesprochen wurde. Teilweise wirkten die Mitarbeiter nicht besonders bemüht, was ich schade fand. Ein großes Problem gab es beim Frühstück: Wir hatten bereits vorab per Nachricht informiert, dass wir eine Fisch- und Meeresfrüchteallergie haben, und bekamen die Rückmeldung, dass dies kein Problem sei. Beim Check-in gab es dann jedoch ein großes Durcheinander, da die Mitarbeiterin offenbar nichts von dieser Information wusste. Ein Kollege erklärte uns, dass man nicht vorbereitet sei und wir „irgendetwas“ bekommen würden. Am nächsten Morgen haben wir unser spezielles Frühstück abgeholt – jedoch rochen einige Komponenten deutlich nach Fisch, weshalb wir es aus Sicherheitsgründen nicht essen konnten. An der Rezeption hieß es schließlich, man sei sehr wohl auf unsere Allergien eingegangen. Da wir aber kein Vertrauen mehr hatten, haben wir das Frühstück komplett storniert. Wir haben letztlich für ein Frühstück bezahlt, das wir aus Angst vor einer allergischen Reaktion nicht nutzen konnten. Vom Hotel kam keinerlei Entgegenkommen oder Rückmeldung zu der angeblichen Prüfung des Vorfalls, was uns sehr enttäu
4 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Sophie

2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Yumiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Megan

4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

BEATRIZ

3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Josee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

David

3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

So

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very clean and in a great location, but it was a bit unpleasant that some noisy European tourists were being loud in the bathroom.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Asumi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全体的に落ち着いた雰囲気で、ゆっくり過ごす事が出来ました。客室も清潔で使いやすい仕様でした。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

JOSE

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

joel

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Kodai

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Markus

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kanako

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer

暑さ寒さに注意です

部屋は清潔で快適です。それほど広くはないけれど程良いです。エントランスが京長屋なので雰囲気がいいのですが、宿泊棟の通路が外なので、めちゃくちゃ暑いです。春と秋はたぶん快適なんだろうけど。大浴場から部屋に戻る時にまた汗だくで...。それ以外は立地もいいので京都旅にはおすすめ出来ます。
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Bojko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed Japanese traditional Machiya lobby area/library with small courtyard. Fancy bento style breakfast in Tatami room was awesome. Modern hotel room was very comfortable, and staffs were very nice. I definitely recommend this hotel.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Paulo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Joakim

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Oengagerat och oprofessionellt bemötande. Rummet var trevligt, badet var bra.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uma hospedagem muito agradável

Um hotel encantador, tuso muito limpo, organizado, funcionarios muito gentis. Indico aos amigos e quando voltar a Kyoto, devo me hospedar novamente neste hotel.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

KWAN WA

1 nacht verbleven in juni 2025