DoubleTree by Hilton Kyoto Station

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor DoubleTree by Hilton Kyoto Station

Exterieur
Executive suite, 2 tweepersoonsbedden | Woonruimte | Een 50-inch flatscreentelevisie met digitale zenders en een televisie
Executive suite, 2 tweepersoonsbedden | Donzen dekbedden, een kluis op de kamer, een bureau
Executive suite, 2 eenpersoonsbedden (Tatami) | Woonruimte | Een 50-inch flatscreentelevisie met digitale zenders en een televisie
Lobby

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 94
31 jul - 1 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
32 van 32 kamers weergeven

Executive suite, 2 eenpersoonsbedden (Tatami)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 81 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive suite, 2 tweepersoonsbedden

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 81 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Accessible)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed (executive)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 44 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium kamer, 3 eenpersoonsbedden

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 3 eenpersoonsbedden

9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Executive kamer, 3 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Executive kamer, 1 queensize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier kamer, 1 kingsize bed

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive kamer, 1 kingsize bed

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 queensize bed

9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden (Executive)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 44 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Badjassen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

TRIPLE PREMIUM ROOM

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

TRIPLE DELUXE ROOM

  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

DOUBLE EXECUTIVE SUITE

  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

QUEEN EXECUTIVE ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

TWIN DELUXE ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

TWIN GUEST ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

TRIPLE EXECUTIVE ROOM

  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

TWIN PREMIUM ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

QUEEN GUEST ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

TWIN ACCESSIBLE ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

KING EXECUTIVE DELUXE ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

TWIN EXECUTIVE DELUXE ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

TWIN EXECUTIVE TATAMI SUITE

  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

KING PREMIUM ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

TWIN EXECUTIVE ROOM

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

KING EXECUTIVE ROOM

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
15 Nishi-Iwamotocho, Higashi-kujo, Kyoto, Kyoto, 601-8005

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Kyoto Station Building - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Kyototoren - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Markt van Nishiki - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 2 min. lopen
  • Station Kujo - 9 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Tully's Coffee Kyoto Avanti - ‬4 min. lopen
  • ‪Pダイニング アバンティ店 - ‬4 min. lopen
  • ‪おらが蕎麦 - ‬4 min. lopen
  • ‪マクドナルド - ‬4 min. lopen
  • ‪アバンティビル純喫茶みなみ - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

DoubleTree by Hilton Kyoto Station

Hotel met een chique stijl in de buurt van Kawaramachi-straat
DoubleTree by Hilton Kyoto Station ligt op loopafstand van Kyototoren en biedt faciliteiten zoals een terras, een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum. Naast wifi op de kamer (toeslag) hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een restaurant.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vergaderruimtes en een bankethal
  • Een lift, een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Een automaat, meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 272 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals kluisjes en wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Diepe baden, bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 50 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Prijzen en affiliaties

Deze accommodatie is aangesloten bij de International LGBTQ+ Travel Association (IGLTA) en verwelkomt lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen, transgenders, queers, interseksuelen en aseksuelen (LHBTQ+) als gasten.

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (JPY 1.000 per dag)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (JPY 1.000 per dag)

Parkeren en vervoer

  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 3.800 voor volwassenen en JPY 1.900 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (80 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 50 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen JPY 5000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3800 voor volwassenen en ca. JPY 1900 voor kinderen
  • Toeslag voor wifi in de kamer: JPY 1000 per dag (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: JPY 1000 per dag (bedrag kan variëren)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: JPY 5000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Daiwa Royal Hotel Grande
Daiwa Royal Grande Kyoto
Daiwa Royal Grande
aiwa Royal Hotel Grande Kyoto
Doubletree By Hilton Kyoto
Daiwa Royal Hotel Grande Kyoto
Daiwa Roynet Hotel Kyoto Grande
DoubleTree by Hilton Kyoto Station Hotel
DoubleTree by Hilton Kyoto Station Kyoto
DoubleTree by Hilton Kyoto Station Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij DoubleTree by Hilton Kyoto Station?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij DoubleTree by Hilton Kyoto Station?

Vandaag, 19 jul. 2025, kost een verblijf bij DoubleTree by Hilton Kyoto Station van één nacht voor twee volwassenen op 31 jul. 2025 min. € 93,91, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij DoubleTree by Hilton Kyoto Station te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij DoubleTree by Hilton Kyoto Station?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij DoubleTree by Hilton Kyoto Station uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt DoubleTree by Hilton Kyoto Station?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Kiyomizu Temple en Markt van Nishiki liggen binnen 3 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Kujo is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Kyoto Station

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 730 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 207 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1002 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Qian

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very great experience of staying with them, the breakfast was great too
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Wei Ting

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a short but comfortable stay. Hotel was fairly accessible from Kyoto station. Room was nice and fairly spacious, and most importantly, clean. Although the bathroom is on the slightly smaller side, it's not too uncomfortable.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast buffet is a great way to start the day. Staff is really attentive to your needs. This is our 3rd time staying here. Really convenient to catch the trains
6 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

SACHIKO, Moriyama

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great visit
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Samuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train station, shops and restaurants. Great staff and in hotel dining especially for breakfast.
7 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Little bit dated but very clean and close to train station.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Yi Man Stephanie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Chul

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Victor

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the train station. Super clean and staff super nice
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Amy

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Trash can needs to be bigger. Except for it, the bathroom is clean and new. The bed is very comfortable. Overall we had great time.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Sheri

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Unfortunately i have to say as a family of 5 we had a great stay but washing clothes was a different story. As big as the hotel is two washer/dryer combo isnt enough. The staff was kind and the property is beautiful
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Ruth

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the ambience. However, the soap, lotion, shampoo, and conditioner had a very strong scent, which could be an issue for those with allergies or sensitivities. I would have appreciated it if the staff had refilled the amenities in the room daily. Other than that, I would still recommend staying here.
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
My first clue something was off was being asked when checking in, "do you want to pay up front or at the end of your stay?" Um, at the end, of course (do they charge hourly, too?). My second was the concierge (who was otherwise the most helpful person on staff) suggesting we go eat at their ridiculously overpriced buffet instead of recommending something outside the hotel without informing us that they were closing 15 minutes later. After taking our money, the dining staff made sure we were aware they were wrapping it up and gave us side eye while we surveyed the picked over remains we had to choose from. The room itself was nice (best part of the hotel). We were paying for two rooms: my wife and I had a room, and our son had one down the hall. We had arrived and checked in separately, my son first, and then later that day we did and informed the staff we would be paying for both. However, when we checked out 3 days later, we discovered they had charged our son the entirety of his room on his personal card UP FRONT (what hotel chain of this size does this?) when he gave it to them to guarantee his room and check in early. A refund was issued, but took days to process and could have been avoided entirely. This hotel seems UNDER-staffed at the busiest times of the day (check in/check out), OVER-staffed the rest of the time (and in both cases have no time for guest pleasantries) and is the sole reason for the 2-star review.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Michiko

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でお部屋も良かったです
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

iram

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Convenient location. Breakfast was amazing.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Saurav

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Vienna

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Noemi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was close to the train station. The staff was very nice and attentive. Would come back.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kevin

4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Apoorva

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Yang

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, 5 mins walking to Kyoto station, breakfast has lots of variety, staff is nice.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

ADOLFO, newhall

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Tia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, Friendly staff very helpful! Will stay again when I’m ever in Kyoto next! Highly recommend.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Ulrike

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist fussläufig zum Bahnhof, es ist sauber, das Personal ist freundlich, spricht aber nur sehr wenig Englisch. Der Frühstücksrsum ist relativ klein, weil viele Gruppen übernachten ist nicht immer alles verfügbar, wenig frisches Obst, aber sonst grosse Auswahl.
3 nachten verbleven in mei 2025