Daiwa Roynet Hotel Kyoto Hachijoguchi
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Daiwa Roynet Hotel Kyoto Hachijoguchi





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, niet-roken laden

Business tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, roken laden

Superior tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, roken (Wide) laden

Deluxe Twin kamer, roken (Wide)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Wide) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Wide)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, roken laden

Business tweepersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, roken (Wide) laden

Deluxe driepersoonskamer, roken (Wide)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (Wide) laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (Wide)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Universal) laden

Twin kamer, niet-roken (Universal)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Twin kamer, roken (Standard or Hollywood type) laden

Twin kamer, roken (Standard or Hollywood type)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (Universal) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (Universal)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Standard or Hollywood type) laden

Twin kamer, niet-roken (Standard or Hollywood type)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken (Moderate) laden

Tweepersoonskamer, roken (Moderate)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9-2 Kitakarasuma-cho, Higashi-kujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 601-8017
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.702 beoordelingen
De prijs is € 56
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1540 voor volwassenen en ca. JPY 770 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1700 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Daiwa Roynet Hotel Kyoto-Hachijoguchi
Daiwa Roynet Kyoto-Hachijoguchi
Daiwa Roynet Hotel
Daiwa Roynet
Daiwa Roynet Hotel Kyoto Hachijoguchi
Daiwa Roynet Hotel Kyoto Hachijoguchi Hotel
Daiwa Roynet Hotel Kyoto Hachijoguchi Kyoto
Daiwa Roynet Hotel Kyoto Hachijoguchi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Daiwa Roynet Hotel Kyoto Hachijoguchi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 apr 2017
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
8/10 – Goed
Francien, Sint-Oedenrode
28 apr 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Francien
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2011
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
???
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Aoyama
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aoyama
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lucyna, Katy
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucyna
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mehrdad
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mehrdad
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SCOTT
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SCOTT
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jun
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHINICHIRO
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINICHIRO
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takaaki
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takaaki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met partner
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIHITO
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIHITO
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KEISUKE
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEISUKE
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Akira
29 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
yoshifumi
Zakenreiziger
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshifumi
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yutaka, Santiago
Zakenreiziger
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yutaka
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
MIsae
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIsae
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Tanaka
1 jan 2025
Tanaka
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Satoshi
31 dec 2024
Satoshi
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Akiko
31 dec 2024
Akiko
3 nachten verbleven in december 2024