DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Hotel met een restaurant, in de buurt van Sanjusangen-do-tempel
Fotogalerie voor DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
20 jan - 21 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (KING GUEST ROOM) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (KING GUEST ROOM)
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE TATAMI ROOM) laden

Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE TATAMI ROOM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE SUITE) laden

Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE SUITE)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN GUEST ROOM) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN GUEST ROOM)
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE ROOM) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE ROOM)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE TATAMI ROOM) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE TATAMI ROOM)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN ACCESSIBLE ROOM) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN ACCESSIBLE ROOM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN PREMIUM ROOM) laden

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN PREMIUM ROOM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe King Tatami Room laden

Deluxe King Tatami Room
Alle foto's voor Deluxe King Suite laden

Deluxe King Suite
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Alle foto's voor King Room laden

King Room
Alle foto's voor Accessible Twin Room laden

Accessible Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With Tatami Space laden

Deluxe Twin Room With Tatami Space
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath laden

Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Kawaramachi Gojo Riverside
Gion
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 1 beoordeling
De prijs is € 97
19 jan - 20 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-chome-45 Honmachi, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Over deze accommodatie
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Vergelijkbare accommodaties

Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma
Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Sportschool
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 266 beoordelingen
De prijs is € 72
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3800 voor volwassenen en ca. JPY 1900 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in de kamer: JPY 1000 per nacht (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor extra bed: JPY 5000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Kyoto
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
25 mei 2024
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Bo Kun
Reisde met partner
15 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bo Kun
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Aoi
14 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aoi
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
MAKIKO
Reisde met familie
8 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKIKO
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
SANDEV
7 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANDEV
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
andrea
Reisde met partner
3 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
andrea
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Kar Wing
Reisde met familie
3 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Kar Wing
4 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
harumi
29 nov 2025
harumi
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alison
Reisde met partner
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
23 nov 2025
Daniel
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jordan
17 nov 2025
Jordan
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Fernanda
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Fernanda
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
14 nov 2025
Chris
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jocelyn
Reisde met familie en kleine kinderen
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jocelyn
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela
Reisde met een groep
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eduardo
Reisde met familie
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eduardo
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mai
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
1 nov 2025
Daniel
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Alwin
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alwin
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Javier, San Andres Cholula
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Javier
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Riccardo
30 okt 2025
Riccardo
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Diane
Reisde met een groep, Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diane
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
18 okt 2025
Francisco
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bradley
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradley
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in oktober 2025

















