Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor eph KYOTO





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 134
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer (Hollywood) laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer (Hollywood)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette (Hollywood Style, with Kitchenette) laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette (Hollywood Style, with Kitchenette)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.113 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-6 Nishisannocho Higashikujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 601-8003
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.704 beoordelingen
De prijs is € 56
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
eph KYOTO Hotel
eph KYOTO Hotel
eph KYOTO Kyoto
eph KYOTO Hotel Kyoto
eph Hotel
eph
Hotel eph KYOTO Kyoto
Kyoto eph KYOTO Hotel
Hotel eph KYOTO
eph KYOTO Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over eph KYOTO
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 okt 2024
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Lena
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Lena
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alice
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nela
Reisde met een groep
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nela
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
1 jun 2025
Luis
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
eric, Herstal
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
eric
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Personeel en service
Thomas
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rahul
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Frédéric
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frédéric
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bin
13 mrt 2025
Positief: Netheid
Bin
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sindy
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sindy
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chic
Michael
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ines
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ines
8 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Pui Wai
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pui Wai
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyoto beauty
Michael
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sylvia
Reisde met partner
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvia
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
RINA
9 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
RINA
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
AREUM
Reisde met familie
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AREUM
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
yoshinori
Reisde met partner
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshinori
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met partner
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sharmane, Toronto
Reisde met partner
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharmane
6 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Po Ting
Reisde met familie
12 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Po Ting
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rivawn
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rivawn
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
NORIHITO
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIHITO
2 nachten verbleven in november 2024