eph KYOTO
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten lopen van Kyototoren
Fotogalerie voor eph KYOTO





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer (Hollywood) laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer (Hollywood)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette (Hollywood Style, with Kitchenette) laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette (Hollywood Style, with Kitchenette)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, kitchenette
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.429 beoordelingen
De prijs is € 215
20 dec - 21 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-6 Nishisannocho Higashikujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 601-8003
Over deze accommodatie
eph KYOTO
Vergelijkbare accommodaties

Rihga Gran Kyoto
Rihga Gran Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 911 beoordelingen
De prijs is € 70
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
eph KYOTO Hotel
eph KYOTO Hotel
eph KYOTO Kyoto
eph KYOTO Hotel Kyoto
eph Hotel
eph
Hotel eph KYOTO Kyoto
Kyoto eph KYOTO Hotel
Hotel eph KYOTO
eph KYOTO Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over eph KYOTO
9,8
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 okt 2024
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Amit, Vancouver
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amit
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Antonio
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Can
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Can
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
Reisde met een groep
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gilles, Markham
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gilles
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuki
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent and highly recommend
Lisa
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Agnes
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置與設備都很棒!
Agnes
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Noah
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noah
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
Reisde met een groep
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lena
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Lena
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alice
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nela
Reisde met een groep
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nela
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Esteban
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esteban
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
1 jun 2025
Luis
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
eric, Herstal
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
eric
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Personeel en service
Thomas
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rahul
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Frédéric
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frédéric
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bin
13 mrt 2025
Positief: Netheid
Bin
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sindy
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sindy
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chic
Michael
2 nachten verbleven in februari 2025

















