FUGASTAY Shijo Omiya
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijō-kasteel
Fotogalerie voor FUGASTAY Shijo Omiya





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
No Smoking・Premier Twin Room
No Smoking・Premier Triple Room
Alle foto's voor No Smoking・Standard Twin Room laden

No Smoking・Standard Twin Room
Deluxe Twin Room
Deluxe Triple Room
Misschien vind je dit ook leuk

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 142 beoordelingen
De prijs is € 646
12 jan - 13 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Iwagamidori, Shijo Kudaru Satakecho 396, Kyoto, Kyoto, 600-8391
Over deze accommodatie
FUGASTAY Shijo Omiya
Vergelijkbare accommodaties

Prince Smart Inn Kyoto Shijo Omiya
Prince Smart Inn Kyoto Shijo Omiya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
8.8 van 10, Uitstekend, 269 beoordelingen
De prijs is € 36
8 jan - 9 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
FUGASTAY Shijo Omiya Hotel
FUGASTAY Omiya Hotel
FUGASTAY Omiya
FUGASTAY Shijo Omiya Hotel
FUGASTAY Shijo Omiya Kyoto
FUGASTAY Shijo Omiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over FUGASTAY Shijo Omiya
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,4
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 dec 2025
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOHIRO
Reisde met familie
6 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOHIRO
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Angéline
Reisde met een groep
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angéline
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Matsuse
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matsuse
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Marcel, CHILHAC
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hirotaka
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirotaka
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elmer
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elmer
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
izumi
24 aug 2025
izumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ka Yin Annie
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka Yin Annie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Natsuki
13 aug 2025
Natsuki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Courtney
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Courtney
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
HELENE
Reisde met familie
13 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
HELENE
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kaho
8 jun 2025
Kaho
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alican
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alican
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Phuong Khanh
Reisde met een groep
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phuong Khanh
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tristan
Reisde met een groep
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tristan
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Nandin-erdene
21 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Nandin-erdene
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
hayato
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また京都に来た際に泊まりたいです。
hayato
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tsz yeung
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Tsz yeung
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Akiko
16 feb 2025
Akiko
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Robinson
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, functional and walkable from many areas
Robinson
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandra
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
chiumei
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiumei
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kayla
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
3 nachten verbleven in januari 2025

















