FUGASTAY Shijo Omiya
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor FUGASTAY Shijo Omiya





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor No Smoking・Standard Twin Room laden

No Smoking・Standard Twin Room
No Smoking・Premier Twin Room
No Smoking・Premier Triple Room
Deluxe Triple Room
Deluxe Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 680 beoordelingen
De prijs is € 42
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Iwagamidori, Shijo Kudaru Satakecho 396, Kyoto, Kyoto, 600-8391
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 289 beoordelingen
De prijs is € 44
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
FUGASTAY Shijo Omiya Hotel
FUGASTAY Omiya Hotel
FUGASTAY Omiya
FUGASTAY Shijo Omiya Hotel
FUGASTAY Shijo Omiya Kyoto
FUGASTAY Shijo Omiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over FUGASTAY Shijo Omiya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kaho
8 jun 2025
Kaho
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alican
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alican
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Phuong Khanh
Reisde met een groep
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phuong Khanh
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tristan
Reisde met een groep
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tristan
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Nandin-erdene
21 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Nandin-erdene
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
hayato
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また京都に来た際に泊まりたいです。
hayato
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tsz yeung
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Tsz yeung
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Akiko
16 feb 2025
Akiko
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Robinson
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, functional and walkable from many areas
Robinson
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandra
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
chiumei
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiumei
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kayla
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
17 dec 2024
??
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
shehan
Reisde met een groep
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shehan
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
matsushima
Zakenreiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
matsushima
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Satoru
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoru
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Britney
Reisde met een groep
20 nov 2024
Negatief: Voorzieningen
Britney
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Osnat
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osnat
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
??
Reisde met familie
4 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Wing Yan
Reisde met een groep
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Yan
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met een groep
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2024