First Cabin Kyoto Nijojo
Capsulehotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijō-kasteel
Fotogalerie voor First Cabin Kyoto Nijojo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
16 dec - 17 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Huisje, alleen voor mannen (Business Class) laden

Huisje, alleen voor mannen (Business Class)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een kluis
Alle foto's voor Huisje, alleen voor mannen (Economy Class) laden

Huisje, alleen voor mannen (Economy Class)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een kluis
Alle foto's voor Huisje, alleen voor vrouwen (Economy Class) laden

Huisje, alleen voor vrouwen (Economy Class)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een kluis
Alle foto's voor Huisje, alleen voor vrouwen (Business Class) laden

Huisje, alleen voor vrouwen (Business Class)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een kluis
Alle foto's voor Huisje, alleen voor mannen (First Class) laden

Huisje, alleen voor mannen (First Class)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een kluis
Alle foto's voor Huisje, alleen voor vrouwen (First Class) laden

Huisje, alleen voor vrouwen (First Class)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een kluis
Alle foto's voor Huisje (Premium Class) laden

Huisje (Premium Class)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verwarming met klimaatregeling
Apart bad en douche
Een haardroger
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 766 beoordelingen
De prijs is € 51
17 dec - 18 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-4, Nakagyo-ku, Higashi Horikawa Dori Marutamachi Sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-0076
Over deze accommodatie
First Cabin Kyoto Nijojo
Vergelijkbare accommodaties

Santiago Guesthouse Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 739 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 800 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
First Cabin Kyoto Nijojo Kyoto
First Cabin Kyoto Nijojo Capsule Hotel
First Cabin Kyoto Nijojo Capsule Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over First Cabin Kyoto Nijojo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Darryl Clyde
15 nov 2025
Darryl Clyde
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Therese
13 nov 2025
Therese
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Steeve
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steeve
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
brian
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
brian
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Joshua
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mats
Reisde met familie
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mats
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
21 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Marco, Sendai
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuaki
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazuaki
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shigeru
Zakenreiziger
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeru
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ernest
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ernest
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
yumi
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yumi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Callum
12 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Callum
10 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
sam
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sam
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Jeremy
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Busra
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Busra
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top class place
David
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Takao
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takao
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
27 apr 2025
Daisuke
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Evelyn
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
3 nachten verbleven in april 2025

















