Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Gion Koh - Hostel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
10 jul - 11 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Driepersoonskamer (Standard) laden

Driepersoonskamer (Standard)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, privébadkamer (Family) laden

Kamer, privébadkamer (Family)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer (Japanese Style) laden

Twin kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Group Room, 2F for 4 people) laden

Traditionele kamer (Group Room, 2F for 4 people)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 433 beoordelingen
De prijs is € 87
11 jul - 12 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

475 Shimogawaracho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0825
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gran Ms Kyoto
Hotel Gran Ms Kyoto
- Gratis wifi
- Wasservice
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 35
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gion Koh Hostel Kyoto
Gion Koh Hostel
Gion Koh Kyoto
Gion Koh
Gion Koh - Hostel Kyoto
Gion Koh - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Gion Koh - Hostel Hostel/Backpacker accommodation Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gion Koh - Hostel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SUNGEUN
Reisde met familie
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNGEUN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YARITZA
Reisde met familie en kleine kinderen
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YARITZA
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ジュンコ
Reisde met familie
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
ジュンコ
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jill
Reisde met familie
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A highlight of our visit to Kyoto
Jill
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Alejandro
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alejandro
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Kojima
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
24 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kojima
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Sophie
Reisde met familie
29 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophie
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
SACHI
10 feb 2023
SACHI
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
HACHIKI
13 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service
HACHIKI
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
あやの
Reisde met een groep
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
あやの
3 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Hirosi
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
旅ずきん
Hirosi
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Michel
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice experience
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
KK
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔で快適
KK
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Yuwen
30 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuwen
8/10 – Goed
Kayleigh, Brisbane, Australia
16 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and quiet stay in Gion
Kayleigh
4 nachten verbleven in januari 2018