Hauza Kyoto Gojo Karasuma
Hotel in het stadscentrum in Kyoto, met een 24-uurs receptie, bij een treinstation/metro
Fotogalerie voor Hauza Kyoto Gojo Karasuma





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
10 dec - 11 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer (with Sofa) laden

Superior Twin kamer (with Sofa)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
2 Twee badkamers
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Kamer (Hauza Suite) laden

Kamer (Hauza Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Premium kamer (Hauza Suite) laden

Premium kamer (Hauza Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een gratis extra futonmatras
Alle foto's voor Kamer, kamers met tussendeur (Deluxe Twin) laden

Kamer, kamers met tussendeur (Deluxe Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Kamer, kamers met tussendeur (Superior Twin with Sofa) laden

Kamer, kamers met tussendeur (Superior Twin with Sofa)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Kamer, kamers met tussendeur (Superior Twin) laden

Kamer, kamers met tussendeur (Superior Twin)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.409 beoordelingen
De prijs is € 174
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

316, Yokosuwancho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8179
Over deze accommodatie
Hauza Kyoto Gojo Karasuma
Vergelijkbare accommodaties

BON Kyoto Kiyomizu
BON Kyoto Kiyomizu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 197 beoordelingen
De prijs is € 85
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HAUZA Gojo-karasuma Hotel
Hauza Kyoto Gojo Karasuma Hotel
Hauza Kyoto Gojo Karasuma Kyoto
Hauza Kyoto Gojo Karasuma Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hauza Kyoto Gojo Karasuma
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yukari
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yukari
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dennie, Richmond Hill
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennie
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Maria, Port Coquitlam
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen


Maria
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yanira
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yanira
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Patricia, North Potomac
Reisde met familie
13 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Patricia
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
JACK
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JACK
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kay
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kay
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
寿々花
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
寿々花
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Roberto
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sarah
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid
Sarah
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Toyotada
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toyotada
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nawaid
24 aug 2025
Nawaid
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chiao-Yi
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiao-Yi
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
SIU FAI
Reisde met familie
17 aug 2025
SIU FAI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jaime, Surrey
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaime
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Brianna
Reisde met een groep, Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brianna
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Curtis
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Curtis
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Janet
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Debbie
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debbie
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fanny
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fanny
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hai
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hai
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chun Chong
25 jul 2025
Chun Chong
2 nachten verbleven in juli 2025

















