HOSTEL COCONE Kyoto - Station
Hostel met een dakterras, in de buurt van Kyototoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOSTEL COCONE Kyoto - Station





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, gedeelde badkamer laden

Familiekamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gemeenschappelijke keuken
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, privébadkamer laden

Twin kamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, gedeelde badkamer laden

Twin kamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gemeenschappelijke keuken
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto Bettei
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 64 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

136 Shimizucho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8241
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Family Inn Kei
Family Inn Kei
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 42 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOSTEL COCONE
COCONE Kyoto-Station
HOSTEL COCONE Kyoto Station
Hostel Cocone Kyoto Kyoto
HOSTEL COCONE Kyoto Station
HOSTEL COCONE Kyoto - Station Kyoto
HOSTEL COCONE Kyoto - Station Hostel/Backpacker accommodation
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOSTEL COCONE Kyoto - Station
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
janille
Reisde met een groep
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
janille
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Tsu Yi
Reisde met een groep
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly associates and worthwhile stay.
Tsu Yi
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
LEE
Reisde met een groep
9 nov 2019
Negatief: Personeel en service
LEE
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
JENNY
2 nov 2019
JENNY
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
kumiko
Zakenreiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kumiko
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
YUKIHARU
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
泊まった感想
YUKIHARU
4 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Dmitri
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Book it, you will love it!
Dmitri
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Passer un bon moment dans un hôtel au centre
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
CHEN FENG
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
還可以接受的住宿啦
CHEN FENG
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
David
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 apr 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 apr 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Jay
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족
Jay
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019