HOTEL ARU KYOTO
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL ARU KYOTO





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 431 beoordelingen
De prijs is € 84
7 jul - 8 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

48 dikokuchou nakagyouku, Kyoto, kyoto, 604-8031
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 703 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1870 voor volwassenen en ca. JPY 1870 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en buitenverlichting
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL ARU KYOTO Hotel
HOTEL ARU KYOTO kyoto
HOTEL ARU KYOTO Hotel kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL ARU KYOTO
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Chi Ho, Hong Kong
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chi Ho
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Olga
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olga
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
10 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Holly
7 jun 2025
Holly
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ashley
7 jun 2025
Ashley
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Luis Daniel
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis Daniel
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Manuela
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuela
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Erika
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erika
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
An, Redmond
11 mei 2025
Positief: Netheid
An
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vasilisa
Reisde met een groep
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Vasilisa
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Harry
Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harry
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maricruz
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maricruz
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Laisa
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laisa
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dienyffer
Reisde met een groep
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dienyffer
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Julio
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julio
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Roman
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roman
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michaele
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michaele
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
24 apr 2025
Kelly
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Dan
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JUAN
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUAN
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kaori
17 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Kaori
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Austin
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Austin
2 nachten verbleven in april 2025